W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o wydanie zaświadczenia o udziale w działaniach ratowniczych (nabór PSP)

Wniosek wydania zaświadczenia do postępowania kwalifikacyjnego o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej.


W celu uzyskania zaświadczenia należy wniść opłatę skarbową:

Opłatę skarbową należy wnieść  na konto:

Urząd Miejski w Kluczborku
ul. Katowicka 1
46-200 Kluczbork
numer konta PEKAO S.A. Kluczbork   55 1240 1662 1111 0000 2655 9410

lub w kasie urzędu ,tylko płatność kartą.

    Za wydanie zaświadczenia o udziale w działania ratowniczych, obowiązuje opłata skarbowa 17,00 zł.

    Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o udziale w działaniach ratowniczych.
    Wypełniony wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej dostarczyć:

  •     osobiście w KP PSP Kluczbork ul. Krakusa 1
  •     listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Kluczborku ul. Krakusa 1 46 - 200 Kluczbork
  •     poprzez epuap : https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KPPSPKLUCZBORK

Zaświadczenia wydawane są z zachowaniem terminów administracyjnych wynikających z Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 1960 r. Nr 30, poz. 168 z późniejszymi zmianami).

Informacje dotyczące opłat skarbowych związanych wydawaniem zaświadczeń

Podstawa prawna opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia na wniosek:

    Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późniejszymi zmianami).
    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. Nr 187, poz. 1330).

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej ciąży na osobach fizycznych, osobach prawnych i jednostkach organizacyjnych niemających osobowości prawnej wymienionych w ustawie j.w.

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, albo uwierzytelnioną kopię dowodu zapłaty, nie później niż w ciągu trzech dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty. Dowód zapłaty albo jego uwierzytelnioną kopię pozostawia się w aktach sprawy.

Opłata skarbowa podlega zwrotowi, jeżeli mimo zapłacenia opłaty nie wydano zaświadczenia o udziale w działaniach ratowniczych.

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia o udziale w działaniach ratowniczych.
Wniosek​_o​_wydanie​_zaświadczenia​_do​_naboru.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}