W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej

Kto może złożyć wniosek z żądaniem zapewnienia dostępności
 

Każda osoba w zakresie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu lub ich elementów może:

  1. złożyć wniosek o zapewnienie dostępności,
  2. złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności.

Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:

  1. dane kontaktowe wnioskodawcy;
  2. wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej, które mają być dostępne cyfrowo,
  3. wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
  4. wskazanie alternatywnego sposobu dostępności, jeżeli dotyczy.

     

Termin realizacji

Bez zbędnej zwłoki – nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.

Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku, to podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

W przypadku, gdy podmiot publiczny nie jest w stanie zapewnić dostępność w zakresie określonym we wniosku,  zobowiązany jest zawiadomić wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności oraz zaproponować dostęp alternatywny.


Złożenie wniosku

Wniosek z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej można:

  • wypełnić i wysłać na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu

ul. Żurawia 12 B

78-100 Kołobrzeg

  • przynieść wniosek do sekretariatu w godzinach od 7:30 do 15:30,
  • wysłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej na psk@psp.kolobrzeg.pl lub na adres poczty elektronicznej k.azierski@psp.kolobrzeg.pl
  • korzystając z elektronicznej platformy usług publicznych ePUAP: /KPPSPKol/SkrytkaESP wzór: pismo ogólne do podmiotu publicznego

 

Tryb odwoławczy

W przypadku, gdy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu nie zapewniła wnioskodawcy dostępności:

  1. w sposób i w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku, albo
  2. w sposób i w terminie 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku, albo
  3. z powodów określonych w zawiadomieniu o braku możliwości zapewnienia dostępności albo w przypadku odmowy przez wnioskodawcę skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu,

wnioskodawca ma prawo do złożenia skargi na brak dostępności do Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu.

Termin na wniesienie skargi to 30 dni od dnia upłynięcia terminu wskazanego w pkt. 1 i 2 oraz 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o braku możliwości zapewnienia dostępności.



Podstawa prawna

Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 roku dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Materiały

Wzór wniosku o zapewnienie dostępności cyfrowej
Wzór​_wniosku​_o​_zapewnienie​_dostępności​_cyfrowej.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2021 11:30 Elżbieta Staszak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Elżbieta Staszak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej 1.0 14.09.2021 11:30 Elżbieta Staszak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}