W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy PSP, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Poddębicach mł. bryg. Andrzeja Tomczyka  do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Poddębicach mł. bryg. Andrzej Tomczyk,
e-mail: a.tomczyk@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 43 678 75 07

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.08.2021 12:06 Magdalena Maciaszczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Magdalena Maciaszczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 12.04.2023 10:52 Magdalena Maciaszczyk
Koordynator do spraw dostępności 2.0 07.04.2023 10:36 Magdalena Maciaszczyk
Koordynator do spraw dostępniści 1.0 11.08.2021 12:06 Magdalena Maciaszczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}