bryg. mgr inż. Waldemar Goczyński
Z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu
bryg. mgr inż. Waldemar Goczyński służbę na rzecz ochrony przeciwpożarowej rozpoczął w 1996 r. jako słuchacz podchorąży w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie ( obecnie APoż). Po ukończeniu szkoły oficerskiej w 2000 r. skierowany został do pełnienia służby w Komendzie Powiatowej PSP w Sierpcu na stanowisko dowódcy sekcji. W kolejnych latach zajmował następujące stanowiska: dowódca zmiany (01.01.2004 r.), naczelnik wydziału ds. operacyjnych (01.08.2016), zastępcy dowódcy jednostki ratowniczo-gaśniczej (01.04.2018 r.), a od 01.04.2020r. stanowisko dowódcy jednostki ratowniczo-gaśniczej.
Dnia 01.05.2025 r. został powołany przez Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP na stanowisko Zastępcy Komendanta Powiatowego PSP w Sierpcu.
W trakcie swojej służby systematycznie podnosił swoje kwalifikacje zawodowe. W 2004 r. uzyskał tytuł magistra inżyniera pożarnictwa na Wydziale Inżynierii Bezpieczeństwa Pożarowego w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie. W 2009 r. ukończył studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiebiorstwie w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku. W 2023 r. ukończył studia zawodowe pierszego stopnia na kierunku ratownictwo medyczne (lic.). Łącząc służbę z nauką, systematycznie podnosił swoje kwalifikacje poprzez ukończenie licznych kursów i szkoleń związanych z wykonywaniem obowiązków służbowych.
Odznaczony został m.in.: Złotym Medalem "Za zasługi dla pożarnictwa", Srebrną Odznaką "Zasłużony dla ochrony przeciwpożarowej", Srebrnym Medalem "Za długoletnią służbę".
- Pierwsza publikacja:
- 30.04.2025 14:41 st. str. Hubert Poczwardowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. sekc. Hubert Poczwardowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
bryg. mgr inż. Waldemar Goczyński | 2.0 | 03.05.2025 09:59 st. str. Hubert Poczwardowski |
bryg. mgr inż. Waldemar Goczyński | 1.0 | 30.04.2025 14:41 st. str. Hubert Poczwardowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP