W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o wydanie zaświadczenia

KLAUZULA INFORMACYJNA

kierowana do osób ubiegających się o wydanie zaświadczenia o stanie sprawy

Informacje z zakresu ochrony danych osobowych przekazywane są zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zwanego dalej Rozporządzeniem.

1.      Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu, ul. Przemysłowa 2, tel. 24 275 20 21,                                fax. 24 275 29 33, e-mail: sierpc@mazowsze.straz.pl.

2.      W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Pan Mariusz Mucha: (02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 40,
e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl)

3.      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wydania zaświadczenia o stanie sprawy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 sierpnia 1991 roku.

4.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przyjęty w zarządzeniu nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej
i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSW z 2013 r., poz. 27).

5.      Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

6.      Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie

7.      Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

8.      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania może skutkować brakiem możliwości otrzymania zaświadczenia.

9.      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 12:52 st. str. Hubert Poczwardowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. str. Hubert Poczwardowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o wydanie zaświadczenia 3.0 16.12.2020 23:29 st. str. Hubert Poczwardowski
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o wydanie zaświadczenia 2.0 16.12.2020 23:26 st. str. Hubert Poczwardowski
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o wydanie zaświadczenia 1.0 07.12.2020 12:52 st. str. Hubert Poczwardowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}