W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Sierpcu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

Koordynator dostępności:

st. bryg. Waldemar Goczyński (sierpc@mazowsze.straz.pl; tel. (24) 275 20 21)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.06.2025 13:08 mł. ogn. Hubert Poczwardowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. ogn. Hubert Poczwardowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 1.0 20.06.2025 13:08 mł. ogn. Hubert Poczwardowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP