W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sposób załatwiania skarg i wniosków

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie przyjmuje interesantów w sprawach dotyczących skarg, wniosków codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach urzędowania od 7.30 - 15.30 oraz w poniedziałki od godz. 15.30 do 16.30.

Skargi, wnioski mogą być kierowane pisemnie w formie:

  • osobistego doręczenia w siedzibie komendy,
  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie ul. Bogusława IV 21, 73-110 Stargard,
  • faksem na numer;  91 578-87-54;
  • za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP): /KPPSPStargard/SkrytkaESP
  • lub ustnie do karty przyjęcia klienta.

 

Sposób załatwiania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie rady ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U nr 5, poz. 46 z 2002r.)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2020 21:39 mł. kpt. Damian Bielicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział operacyjny i kontrolno-rozpoznawczy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sposób załatwiania skarg i wniosków 3.0 05.01.2024 12:27 mł. bryg. mgr inż. Paweł Różański
Sposób załatwiania skarg i wniosków 2.0 05.01.2024 12:24 mł. bryg. mgr inż. Paweł Różański
Sposób załatwiania skarg i wniosków 1.0 13.12.2020 21:39 mł. kpt. Damian Bielicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}