W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostępność - Raport

Nadleśnictwo Andrychów, ul. Słowackiego 2E, 34-120 Andrychów.

Wejście główne do siedziby Nadleśnictwa znajduje się od strony ulicy Juliusza Słowackiego, bezpośrednio z poziomu chodnika biegnącego wzdłuż budynku i drogi dojazdowej. Drugie wejście znajduje się od strony parkingu po przeciwnej stronie budynku. Wejście techniczne jest niedostępne dla osób nieuprawnionych (spoza siedziby Nadleśnictwa Andrychów). Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnych parkingach w okolicy budynku. Są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, które znajdują się zaraz obok wejścia głównego. Dostęp do budynku nie wymaga pochylni ani platform dla osób niepełnosprawnych. Wejście główne prowadzi do przestronnego holu z wieloma miejscami siedzącymi. Na wprost wejścia głównego znajduje się sekretariat z dziennikiem podawczym. W sekretariacie można również uzyskać informacje. Jeżeli było umówione spotkanie, goście są kierowani do osoby, z którą to spotkanie było umówione. Budynek nie posiada windy. W budynku jest jedna klatka schodowa, która prowadzi do posterunku Straży Leśnej. Drzwi i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 90cm- umożliwiają skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej. W budynku na parterze są trzy korytarze, które przebiegają przez całą długość parteru. Na I piętrze jest jeden korytarz który również przechodzi przez całą długość piętra. Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów. Na parterze oraz piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym. Po budynku można poruszać się z psem asystującym. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek nie posiada pracowników ochrony. Wśród pracowników są osoby posługujące się językiem polskim, angielskim i rosyjskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego. Istnieje możliwość skorzystania ze wsparcia tłumacza (na miejscu lub online) pod warunkiem umówienia wizyty i zgłoszenia takiej potrzeby co najmniej 7 dni wcześniej. W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazany jest kontakt telefoniczny na nr +48 33 87 52 015 lub mailowo na andrychow@katowice.lasy.gov.pl.

Materiały

Raport dostępności 03.2021
raport​_dostępności.pdf 2.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.09.2021 13:49 Jakub Rozner
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jakub Rozner
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostępność - Raport 1.0 27.09.2021 13:49 Jakub Rozner

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}