Tytuł/stanowisko: stanowisko ds. stanu posiadania
Nadleśniczy Nadleśnictwa Grotniki ogłasza nabór na stanowisko ds. stanu posiadania
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Informacje o ofercie
Ogłoszenie kierowane jest dla pracowników i były pracowników jednostek organizacyjnych LP oraz kandydatów zewnętrznych.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie spraw związanych ze stanem posiadania nadleśnictwa, w tym terminową realizacją analiz i sprawozdań.
- Prowadzenie spraw dotyczących naruszeń stanu posiadania, wyłączania gruntów z produkcji, rekultywacji gruntów.
- Nadzorowanie i prowadzenie zadań związanych z przejmowaniem, przekazywaniem i zamianą gruntów.
- Prowadzenie rejestru gruntów nadleśnictwa, w szczególności odpowiedzialność za jego zgodność z powszechną ewidencją gruntów
i budynków. - Prowadzenie dokumentacji dotyczącej, podziałów geodezyjnych, rozgraniczeń i wznowień granic geodezyjnych nieruchomości, zmian kategorii użytków gruntowych, wynikających z czynności prawnych lub gospodarczych.
- Prowadzenie zadań związanych z planami zagospodarowania przestrzennego w tym bieżącą analizą ich zmian.
- Wykonywanie aktualizacji rocznej bazy danych SILP o zdarzenia gospodarcze.
- Prowadzenie zadań związanych z umowami dotyczącymi stanu posiadania
w zakresie przypisanym stanowisku, w tym ich rejestrację i aktualizację
w module SILP WEB użytkowanie zależne. - Prowadzenie zadań związanych z dokumentacją kupna i sprzedaży gruntów leśnych i rolnych.
- Przygotowania zestawień do podatków lokalnych i przekazanie załączników do księgowości.
- Prowadzenie zadań związanych z aktualizacją Ksiąg Wieczystych
Szczegółowy zakres obowiązków zostanie ustalony po zatrudnieniu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkie
Nadleśnictwo Grotniki, 95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8
Wymagania
Wymagania obligatoryjne do zatrudnienia.
- Wykształcenie wyższe (po stażu pracy) lub średnie i min. 1 rok pracy.
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność sądowa za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku pracy.
- Znajomość przepisów w zakresie aplikowanego stanowiska w tym min. ustawy
o lasach, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy Kodeks cywilny, innych przepisów prawa i uregulowań wewnętrznych obowiązujących w lasach. - Znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku
Wymagania dodatkowe, stanowiące kryteria oceny kandydatów w rekrutacji: - Wykształcenie średnie lub wyższe leśne (magisterskie) lub specjalistyczne niezbędne na aplikowanym stanowisku pracy .
- Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującej zakres tematyki ds. stanu posiadania.
- Znajomość obsługi: Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
- Znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość oprogramowania do obsługi leśnej mapy numerycznej, w tym ARC Gis, QGIS.
- Ukończone kursy, szkolenia zgodne z przedmiotowym zakresem obowiązków.
- Predyspozycje osobowe i kompetencje interpersonalne: odpowiedzialność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć ciągłej nauki i rozwoju, pozytywne nastawienie do realizowanych zadań i obowiązków.
- Posiadanie prawa jazdy kat. „B”.
Wymagane dokumenty
- CV (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego
i adresem e-mail, wskazaniem wykształcenia oraz przebiegiem pracy zawodowej) oraz list motywacyjny. - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje właściwe dla toczącego się postępowania, np. świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument poświadczający posiadane doświadczenie zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymagania dodatkowe,
o których mowa w pkt 6 ust. 5. - Oświadczenie kandydata o spełnianiu wymagań obligatoryjnych do zatrudnienia, o których mowa pkt. 5 – załącznik nr 1.
- Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP – załącznik 2.
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Grotniki – załącznik nr 3.
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Dokumenty wymienione w pkt. 1, 4, 5, 6 powyżej winny zostać opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
- Dokumenty dla których wymagano podpis, a nie zostały podpisane traktuje się jako niebyłe.
- Nie stosuje się zasady uzupełniania brakujących dokumentów po terminie składania dokumentów.
- Kandydaci zaproszeni do II etapu naboru są zobowiązani do okazania do wglądu oryginałów dokumentów, których kserokopię dołączyli do dokumentacji aplikacyjnej.
Miejsce, sposób i termin składania dokumentów rekrutacyjnych.
1. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem ,,Nabór wewnętrzny na stanowisko ds. stanu posiadania’’ z zamieszczonym w lewym górnym rogu imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji do dnia 28.08.2025 r. do godziny 15:00 w następujący sposób:
- w sekretariacie biura Nadleśnictwa Grotniki przy ul. Ogrodniczej 6/8
w godzinach 7:30-15:30, - pocztą tradycyjna na adres: Nadleśnictwa Grotniki, ul. Ogrodnicza 6/8, 95-100 Zgierz
2. Za datę dostarczenia dokumentów uważa się datę wpływu do Nadleśnictwa, która jest oznaczona przez pracownika przyjmującego te dokumenty w sposób trwały na przekazanej przez kandydata kopercie.
3. Zarówno oferty przesłane drogą elektroniczną jak i dokumenty, które wpłyną do Nadleśnictwa Grotniki po terminie wskazanym w pkt. 9 nie będą rozpatrywane przez komisję rekrutacyjną i tym samym nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Monika Krawczyk
- Telefon: 693330581
- e-mail: monika.krawczyk@lodz.lasy.gov.pl
- Adres: Nadleśnictwo Grotniki, 95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. stanu posiadani Ogłoszenie_o_naborze.pdf 0.25MB Załącznik nr.1 - oświadczenie kandydata do pracy
Załącznik_nr_1_-_oświadczenie.pdf 0.10MB Załącznik nr 2 - kwestionariusz osobowy kandydata do pracy
Załącznik_nr_2_-_kwestionariusz_osobowy_.pdf 0.19MB Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
Załącznik_nr_3_-_Klauzula_informacyjna_dla_kandydata_do_pracy_-_nabór_na_stanowisko_w_Służbie_Leśnej.pdf 0.21MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 14.08.2025 11:17 Piotr Bolek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Krawczyk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Nabór na stanowisko ds. stanu posiadania | 2.0 | 04.11.2025 10:37 Piotr Bolek |
| Nabór na stanowisko ds. stanu posiadania | 1.0 | 14.08.2025 11:17 Piotr Bolek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP