W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: stanowisko ds. stanu posiadania

Nadleśniczy Nadleśnictwa Grotniki ogłasza nabór na stanowisko ds. stanu posiadania

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 28-09-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Ogłoszenie kierowane jest dla pracowników i były pracowników jednostek organizacyjnych LP oraz kandydatów zewnętrznych.

Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie spraw związanych ze stanem posiadania nadleśnictwa, w tym terminową realizacją analiz i sprawozdań.
  2. Prowadzenie spraw dotyczących naruszeń stanu posiadania, wyłączania gruntów z produkcji, rekultywacji gruntów.
  3. Nadzorowanie i prowadzenie zadań związanych z przejmowaniem, przekazywaniem i zamianą gruntów.
  4. Prowadzenie rejestru gruntów nadleśnictwa, w szczególności odpowiedzialność za jego zgodność z powszechną ewidencją gruntów
    i budynków.
  5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej, podziałów geodezyjnych, rozgraniczeń i wznowień granic geodezyjnych nieruchomości, zmian kategorii użytków gruntowych, wynikających z czynności prawnych lub gospodarczych.
  6. Prowadzenie zadań związanych z planami zagospodarowania przestrzennego w tym bieżącą analizą ich zmian.
  7. Wykonywanie aktualizacji rocznej bazy danych SILP o zdarzenia gospodarcze.
  8. Prowadzenie zadań związanych z umowami dotyczącymi stanu posiadania
    w zakresie przypisanym stanowisku, w tym ich rejestrację i aktualizację
    w module SILP WEB użytkowanie zależne.
  9. Prowadzenie zadań związanych z dokumentacją kupna i sprzedaży gruntów leśnych i rolnych.
  10. Przygotowania zestawień do podatków lokalnych i przekazanie załączników do księgowości.
  11. Prowadzenie zadań związanych z aktualizacją Ksiąg Wieczystych

    Szczegółowy zakres obowiązków zostanie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Nadleśnictwo Grotniki, 95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8

Wymagania

Wymagania obligatoryjne do zatrudnienia.

  1. Wykształcenie wyższe (po stażu pracy) lub średnie i min. 1 rok pracy.
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność sądowa za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku pracy.
  6. Znajomość przepisów w zakresie aplikowanego stanowiska w tym min. ustawy
    o lasach, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy Kodeks cywilny, innych przepisów prawa i uregulowań wewnętrznych obowiązujących w lasach.
  7. Znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku

    Wymagania dodatkowe, stanowiące kryteria oceny kandydatów w rekrutacji:
  8. Wykształcenie średnie lub wyższe leśne (magisterskie) lub specjalistyczne niezbędne na aplikowanym stanowisku pracy .
  9. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującej zakres tematyki ds. stanu posiadania.
  10. Znajomość obsługi: Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
  11. Znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, znajomość pakietu MS Office.
  12. Znajomość oprogramowania do obsługi leśnej mapy numerycznej, w tym ARC Gis, QGIS.
  13. Ukończone kursy, szkolenia zgodne z przedmiotowym zakresem obowiązków.
  14. Predyspozycje osobowe i kompetencje interpersonalne: odpowiedzialność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć ciągłej nauki i rozwoju, pozytywne nastawienie do realizowanych zadań  i obowiązków.
  15. Posiadanie prawa jazdy kat. „B”.

Wymagane dokumenty

  1. CV (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego
    i adresem e-mail, wskazaniem wykształcenia oraz przebiegiem pracy zawodowej) oraz list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje właściwe dla toczącego się postępowania, np. świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument poświadczający posiadane doświadczenie zawodowe.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymagania dodatkowe,
    o których mowa w pkt 6 ust. 5.
  4. Oświadczenie kandydata o spełnianiu wymagań obligatoryjnych do zatrudnienia, o których mowa pkt. 5 – załącznik nr 1.
  5. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP – załącznik 2.
  6. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Grotniki – załącznik nr 3.
  7. Zaświadczenie o niekaralności.
  8. Dokumenty wymienione w pkt. 1, 4, 5, 6 powyżej winny zostać opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
  9. Dokumenty dla których wymagano podpis, a nie zostały podpisane traktuje się jako niebyłe.
  10. Nie stosuje się zasady uzupełniania brakujących dokumentów po terminie składania dokumentów.
  11. Kandydaci zaproszeni do II etapu naboru są zobowiązani do okazania do wglądu oryginałów dokumentów, których kserokopię dołączyli do dokumentacji aplikacyjnej.

Miejsce, sposób i termin składania dokumentów rekrutacyjnych.

1. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem ,,Nabór wewnętrzny na stanowisko ds. stanu posiadania’’ z zamieszczonym w lewym górnym rogu imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji do dnia 28.08.2025 r. do godziny 15:00 w następujący sposób:

  1. w sekretariacie biura Nadleśnictwa Grotniki przy ul. Ogrodniczej 6/8
    w godzinach 7:30-15:30,
  2. pocztą tradycyjna na adres: Nadleśnictwa Grotniki, ul. Ogrodnicza 6/8, 95-100 Zgierz
    2. 
    Za datę dostarczenia dokumentów uważa się datę wpływu do Nadleśnictwa, która jest oznaczona przez pracownika przyjmującego te dokumenty w sposób trwały na przekazanej przez kandydata kopercie.
    3. Zarówno  oferty przesłane drogą elektroniczną jak i dokumenty, które wpłyną do Nadleśnictwa Grotniki po terminie wskazanym w pkt. 9 nie będą rozpatrywane przez komisję rekrutacyjną i tym samym nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. stanu posiadani
Ogłoszenie​_o​_naborze.pdf 0.25MB
Załącznik nr.1 - oświadczenie kandydata do pracy
Załącznik​_nr​_1​_-​_oświadczenie.pdf 0.10MB
Załącznik nr 2 - kwestionariusz osobowy kandydata do pracy
Załącznik​_nr​_2​_-​_kwestionariusz​_osobowy​_.pdf 0.19MB
Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
Załącznik​_nr​_3​_-​_Klauzula​_informacyjna​_dla​_kandydata​_do​_pracy​_-​_nabór​_na​_stanowisko​_w​_Służbie​_Leśnej.pdf 0.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.08.2025 11:17 Piotr Bolek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Krawczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko ds. stanu posiadania 2.0 04.11.2025 10:37 Piotr Bolek
Nabór na stanowisko ds. stanu posiadania 1.0 14.08.2025 11:17 Piotr Bolek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}