W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki

Nadleśnictwo Grotniki ogłasza nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 11-09-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Anulowano nabór

Informacje o ofercie

Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki

Zakres obowiązków

  1. Kieruje działem administracyjno – gospodarczym.
  2. Jest odpowiedzialny za całokształt spraw związanych z pełną obsługą administracyjną nadleśnictwa.
  3. Odpowiada za całokształt spraw związanych z realizacją i organizacją zamówień publicznych.
  4. Odpowiada za całokształt spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami, obiektami i budynkami stanowiącymi własność bądź będącymi w użytkowaniu nadleśnictwa.
  5. Odpowiada za całokształt spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości nadleśnictwa.
  6. Odpowiada za całokształt spraw związanych z zaopatrzeniem, remontami, zakupami oraz budową środków trwałych infrastruktury nadleśnictwa.
  7. Odpowiada za całokształt spraw związanych z transportem i jego ewidencją.
  8. Odpowiada za całokształt spraw związanych z umowami dzierżaw i najmu mieszkań, budynków i budowli, a także z podatkami od nieruchomości.
  9. Koordynuje sprawy dotyczące instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej.
  10. Prowadzi sprawy związane z inwentaryzacją składników majątkowych nadleśnictwa.
  11. Odpowiada za funkcjonowanie, właściwe utrzymanie i rozliczanie pokoi gościnnych.
  12. Odpowiada za prowadzenie ewidencji bilansowej środków trwałych oraz ewidencji ilościowej pozostałych składników majątkowych.
  13. Odpowiada za prawidłowe ubezpieczanie składników majątku nadleśnictwa.
  14. Odpowiada za właściwą obsługę łączności telefonicznej i radiowej.
  15. Odpowiada za prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
  16. Odpowiada za ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania i innych.
  17. Odpowiada za prowadzenie archiwum nadleśnictwa.
  18. Odpowiada za wydawanie i ewidencjonowanie środków higieny osobistej.
  19. Odpowiada za przygotowanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) nadleśnictwa z zakresu swojego działania.
  20. Odpowiada za powierzone mienie, prawidłowe zabezpieczenie i wykorzystanie środków transportu i urządzeń znajdujących się na terenie siedziby nadleśnictwa.
  21. Przygotowuje projekty aktów wewnętrznych z zakresu swojego działania.
  22. Pozyskuje środki zewnętrzne na realizację inwestycji.
  23. Koordynuje projekty realizowane przez PGL LP.
  24. Sprawuje nadzór merytoryczny nad danymi generowanymi w SILP, SILP web i innych w zakresie swojego działania.
  25. Odpowiada za stosowanie ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych – w zakresie prezentowania flagi państwowej, oznakowania godłem pomieszczeń i budynków oraz gospodarowania pieczęciami.
  26. Sporządza sprawozdawczość z zakresu swojego działania oraz nadzoruje sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pracy działu.
  27. Wykonuje inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego związane z pracą tego stanowiska pracy.

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Nadleśnictwo Grotniki, 95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8

Wymagania

  1. Wymagania niezbędne do zatrudnienia:
  1. Wykształcenie wyższe i 3 lata pracy lub średnie i 6 lat pracy.
  2. Wykształcenie: leśne, administracyjne, budowlane lub techniczne.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  5. Prawo jazdy kat. B
  6. Niekaralność za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sekretarza.
  1. Wymagania dodatkowe, stanowiące kryteria oceny kandydatów w rekrutacji:
  1. Predyspozycje osobowe i kompetencje interpersonalne: odpowiedzialność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć ciągłej nauki i rozwoju, pozytywne nastawienie do realizowanych zadań i obowiązków. 
  2. Ukończone studia podyplomowe i kursy w zakresie zadań do realizacji na zajmowanym stanowisku.
  3. Preferowany staż pracy w administracji, budownictwie.
  4. Posiadanie uprawnień budowlanych.
  5. Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych w zakresie: Infrastruktura i Planowanie.
  6. Znajomość obowiązujących w PGL LP zasad, instrukcji i wytycznych w zakresie zadań do realizacji na zajmowanym stanowisku.
  7. Znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego.
  8. Gotowość do podjęcia pracy po zakończeniu naboru.
  9. Ukończony egzamin do Służby Leśnej.

Wymagane dokumenty

  1. CV (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mail, wskazaniem wykształcenia oraz przebiegiem pracy zawodowej) oraz list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wymienione w CV oraz świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu albo aktualnej umowie o pracę.
  3. Dokumenty poświadczającymi przedstawione kompetencje i umiejętności np. studia podyplomowe.
  4. Oświadczenie kandydata zawierające wymagania niezbędne do zatrudnienia zgodnie z wykazem załączonym w pkt 5 ww. naboru.
  5. Oświadczenie zawierające pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej zgodnie z art. 4 pkt 11 Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016, s. 1, sprostowanie: Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), wzór klauzuli w załączeniu.
  6. Zaświadczenie o niekaralności.
  7. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP.

Wymienione wyżej dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej. W przypadku braku podpisu – oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko Sekretarza
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_Sekretarza.pdf 0.19MB
Oświadczenie​_ dot naboru zewnętrznego
Oświadczenie​_​_dot​_naboru​_zewnętrznego.docx 0.10MB
Kwestionariusz osobowy kandudata na pracownika - nabór na stanowisko Sekretarza w Nadleśnictwie Grotniki
Kwestionariusz​_osobowy​_kandudata​_na​_pracownika​_-​_nabór​_na​_stanowisko​_Sekretarza​_w​_Nadleśnictwie​_Grotniki.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.08.2023 09:00 Sławomir Olejniczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Krawczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki 3.0 13.10.2023 14:03 Piotr Bolek
Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki 2.0 21.08.2023 10:12 Sławomir Olejniczak
Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki 1.0 21.08.2023 09:00 Sławomir Olejniczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}