W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki.

Nadleśnictwo Grotniki ogłasza nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 24-10-2023

Informacje o ofercie

Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy: Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki

Zakres obowiązków

Zakres głównych zadań stanowiska pracy

  1. Kieruje działem administracyjno-gospodarczym.
  2. Jest odpowiedzialny za całokształt spraw związanych z pełną obsługą administracyjną nadleśnictwa.
  3. Odpowiada za:
  1. całokształt spraw związanych z realizacją i organizacją zamówień publicznych,
  2. całokształt spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami, obiektami i budynkami stanowiącymi własność bądź będącymi w użytkowaniu nadleśnictwa,
  3. całokształt spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości nadleśnictwa,
  4. całokształt spraw związanych z zaopatrzeniem, remontami, zakupami oraz budową środków trwałych infrastruktury nadleśnictwa,
  5. całokształt spraw związanych z transportem i jego ewidencją,
  6. całokształt spraw związanych z umowami dzierżaw i najmu mieszkań, budynków i budowli, a także z podatkami od nieruchomości,
  7. funkcjonowanie, właściwe utrzymanie i rozliczanie pokoi gościnnych,
  8. prowadzenie ewidencji bilansowej środków trwałych oraz ewidencji ilościowej pozostałych składników majątkowych,
  9. prawidłowe ubezpieczanie składników majątku nadleśnictwa,
  10. właściwą obsługę łączności telefonicznej i radiowej,
  11. prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  12. ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania i innych,
  13. prowadzenie archiwum nadleśnictwa,
  14. wydawanie i ewidencjonowanie środków higieny osobistej,
  15. przygotowanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) nadleśnictwa z zakresu swojego działania,
  16. powierzone mienie, prawidłowe zabezpieczenie i wykorzystanie środków transportu i urządzeń znajdujących się na terenie siedziby nadleśnictwa.
  17. Przygotowuje projekty aktów wewnętrznych z zakresu swojego działania.
  18. Pozyskuje środki zewnętrzne na realizację inwestycji.
  19. Koordynuje projekty realizowane przez PGL LP.
  20. Sprawuje nadzór merytoryczny nad danymi generowanymi w SILP, SILP web i innych w zakresie swojego działania.
  21. Odpowiada za stosowanie ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych – w zakresie prezentowania flagi państwowej, oznakowania godłem pomieszczeń i budynków oraz gospodarowania pieczęciami.
  22. Koordynuje sprawy dotyczące instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej.
  23. Prowadzi sprawy związane z inwentaryzacją składników majątkowych nadleśnictwa.
  24. Sporządza sprawozdawczość z zakresu swojego działania oraz nadzoruje sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pracy działu.
  25. Wykonuje inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego związane z  pracą tego stanowiska pracy.

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.

 

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Nadleśnictwo Grotniki, 95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8

Wymagania

1. Wymagania niezbędne do zatrudnienia

  1. Wykształcenie wyższe i 3 lata pracy lub średnie i 6 lat pracy.
  2. Wykształcenie: leśne, administracyjne, budowlane lub techniczne.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  5. Prawo jazdy kat. B
  6. Niekaralność za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sekretarza.

    2. Wymagania dodatkowe, stanowiące kryteria oceny kandydatów w rekrutacji:
    1. Predyspozycje osobowe i kompetencje interpersonalne: odpowiedzialność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć ciągłej nauki i rozwoju, pozytywne nastawienie do realizowanych zadań i obowiązków.
    2. Ukończone studia podyplomowe i kursy w zakresie zadań do realizacji na zajmowanym stanowisku.
    3. Preferowany staż pracy w administracji, budownictwie.
    4. Posiadanie uprawnień budowlanych.
    5. Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych w zakresie: Infrastruktura i Planowanie.
    6. Znajomość obowiązujących w PGL LP zasad, instrukcji i wytycznych w zakresie zadań do realizacji na zajmowanym stanowisku.
    7. Znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego.
    8. Gotowość do podjęcia pracy po zakończeniu naboru.
    9. Ukończony egzamin do Służby Leśnej.

Wymagane dokumenty

  1. CV (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mail, wskazaniem wykształcenia oraz przebiegiem pracy zawodowej) oraz list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje właściwe dla toczącego się postępowania, np. świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument poświadczający posiadane doświadczenie zawodowe.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymagania dodatkowe, o których mowa w pkt 6 przedmiotowego naboru.
  4. Oświadczenie kandydata o spełnianiu wymagań niezbędnych do zatrudnienia, o których mowa pkt 5 przedmiotowego  naboru.
  5. Oświadczenie zawierające pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej zgodnie z art. 4 pkt 11 Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, s. 1, sprostowanie: Dz. Urz. UE L 127
    z 23.05.2018, s. 2), wzór klauzuli w załączeniu.
  6. Zaświadczenie o niekaralności.
  7. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP.
  8. Dokumenty wymienione w ppkt 1, 4, 5, 7 przedmiotowego naboru powyżej winny zostać opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
  9. Dokumenty dla których wymagano podpis, a nie podpisane traktuje się jako niebyłe.
  10. Nie stosuje się zasady uzupełniania brakujących dokumentów po terminie składania dokumentów.
  11. Kandydaci zaproszeni do II etapu naboru są zobowiązani do okazania oryginałów dokumentów, których kopię dostarczyli do dokumentacji aplikacyjnej.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym
Ogłoszenie​_naboru.pdf 0.16MB
Oświadczenie dot. naboru zewnętrznego
Oświadczenie​_​_dot​_naboru​_zewnętrznego.docx 0.10MB
Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika - nabór na stanowisko Sekretarza w Nadleśnictwie Grotniki
Kwestionariusz​_osobowy​_kandudata​_na​_pracownika​_-​_nabór​_na​_stanowisko​_Sekretarza​_w​_Nadleśnictwie​_Grotniki.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.10.2023 14:21 Piotr Bolek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Bloch
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki 2.0 13.10.2023 14:23 Piotr Bolek
Nabór zewnętrzny na wolne stanowisko pracy Sekretarz w Nadleśnictwie Grotniki 1.0 13.10.2023 14:21 Piotr Bolek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}