W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. zamówień publicznych.

Nadleśnictwo Jugów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - referent ds. zamówień publicznych.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 19-11-2021

Informacje o ofercie

Oferta kierowana jest do:

- pracowników aktulanie zatrudnionych w PGLP LP,

- osób, które na dzień  2 kwienia 2020 r. posiadały status pracownika PGL LP, a których rozwiązanie stosunku pracy nastąpiło w związku z wprowadzeniem przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w dniu 3 kwietnia 2020 r. spójnej polityki kadrowej.

Zakres obowiązków

Szczegóły w załącznikach.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Nadleśnictwo Jugów, ul. Główna 149, 57-430 Jugów

Wymagania

Szczegóły w załącznikach.

Wymagane dokumenty

Szczegóły w załącznikach.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Nabór​_na​_wolne​_stanowisko​_pracy​_-​_ref​_ds​_zamówień​_publicznych
Nabór​_na​_wolne​_stanowisko​_pracy​_-​_ref​_ds​_zamówień​_publicznych.pdf 1.41MB
kwestionariusz
kwestionariusz.pdf 0.28MB
zał​_nr​_3​_oswiadczenia​_kandydata
zał​_nr​_3​_oswiadczenia​_kandydata.doc 0.03MB
Zał​_nr​_2​_Klauzula​_informacyjna​_dla​_kandydata​_ubiegającego​_się​_o​_zatrudnienie​_wPGL​_LP
Zał​_nr​_2​_Klauzula​_informacyjna​_dla​_kandydata​_ubiegającego​_się​_o​_zatrudnienie​_wPGL​_LP.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.11.2021 11:03 Robert Tkaczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Tkaczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze wewnętrznym na stanowisko referent ds. zamówień publicznych 1.0 10.11.2021 11:03 Robert Tkaczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}