Zapytanie ofertowe - Obsługa Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego w Nadleśnictwie Nurzec w roku 2025
Nurzec Stacja, 13.03.2025 r.
Zn. spr.: SA.270.14.2025
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Nadleśnictwo Nurzec informuje, że w dniu 13 marca 2025 r. udzielono zamówienia na Obsługę Punktu Alarmowo – Dyspozycyjnego w Nadleśnictwie Nurzec, znak postępowania: SA.270.14.2025 z dnia 03.03.2025 r.:
Elżbiecie Kowalczyk
ul. Okrężna 3C
17 – 330 Nurzec –Stacja.
Jan Szatyłowicz
Nadleśniczy Nadleśnictwa Nurzec
Nurzec Stacja, 03.03.2025 r.
Zn. spr.: SA.270.14.2025
Zapytanie
Nadleśnictwo Nurzec zainteresowane jest zleceniem obsługi Punktu Alarmowo - Dyspozycyjnego w Nadleśnictwie Nurzec w okresie od 15 marca 2025 r. do 15 października 2025 r.
Do zakresu obowiązków dyżurującego - obserwatora w PAD należą:
- prowadzenie systematycznej obserwacji terenów leśnych Nadleśnictwa Nurzec za pomocą urządzenia monitorującego - systemu TV od dnia 15.03.2025 r. do 15.10.2025 r. (nadleśnictwo zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji w zależności od warunków atmosferycznych oraz godzin pełnienia dyżurów w PAD Nadleśnictwa):
|
Lp. |
Okres |
Godziny |
|
1. |
15.03. – 25.03.2025 r. |
od 9:00 do 18:00 |
|
2. |
26.03. – 31.03.2025 r. |
od 9:00 do 19:00 |
|
3. |
01.04. – 15.04.2025 r. |
od 9:00 do 19:30 |
|
4. |
16.04. – 30.04.2025 r. |
od 9:00 do 20:00 |
|
5. |
01.05. – 15.05.2025 r. |
od 9:00 do 20:30 |
|
6. |
16.05. - 31.07.2025 r. |
od 9:00 do 21:00 |
|
7. |
01.08. – 15.08.2025 r. |
od 9:00 do 20:00 |
|
8. |
16.08. – 16.08.2025 r. |
od 9:00 do 19:30 |
|
9. |
17.08. - 19.08.2025 r. |
od 9:00 do 20:30 |
|
10. |
20.08. - 31.08.2025 r. |
od 9:00 do 19:30 |
|
11. |
01.09. – 15.09.2025 r. |
od 9:00 do 19:00 |
|
12. |
16.09. – 30.09.2025 r. |
od 9:00 do 18:30 |
|
13. |
01.10. – 15.10.2025 r. |
od 9:00 do 18:00 |
(w godzinach pracy biura dyżur pełni pracownik nadleśnictwa)
Maksymalna ilość godzin pełnienia dyżuru w okresie od 15.03.2025 r. do 15.10.2025 r. to 1373 godziny. Nadleśnictwo nie jest w stanie określić minimalnej ilości godzin w miesiącu.
- sprawdzenie stanu łączności radiowej,
- zarejestrowanie w "Dzienniku pracy dyspozytora" prognozy zagrożenia pożarowego i jej ogłoszenie,
- kierowanie pracą systemu obserwacyjno - alarmowego na terenie nadleśnictwa,
- alarmowanie sił i środków w wypadku powstania pożaru oraz współdziałanie w organizacji akcji gaśniczej,
- współpraca z innymi nadleśnictwami w zakresie wykrywania i lokalizacji pożarów,
- informowanie pełnomocnika nadleśniczego o zaistniałych pożarach i innych wypadkach nadzwyczajnych,
- drukowanie map niezbędnych uczestnikom akcji gaśniczej.
Pozostałe szczegóły obowiązków dyspozytora zawarte są w "Instrukcji Dyspozytora Punktu Alarmowo - Dyspozycyjnego Nadleśnictwa Nurzec" stanowiącego załącznik do wzoru umowy.
Termin płatności za wykonanie usługi na podstawie oświadczenia ewidencji czasu pełnienia dyżurów i rachunku wystawionego przez Wykonawcę, w terminie do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano usługi, a w przypadku faktury do 14 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury.
Jeżeli Państwa firma zainteresowana jest wykonaniem w/w usługi, proszę w terminie do 07.03.2025 r. złożyć ofertę do godz. 12:00 na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego pisma. Oferta powinna zawierać ceny netto i brutto wykonania w/w usługi i winna być złożona w siedzibie Nadleśnictwa Nurzec w Nurcu - Stacji przy ul. Akacjowej 3, 17-330 Nurzec - Stacja, bądź za pomocą poczty elektronicznej nurzec@bialystok.lasy.gov.pl. Do oferty należy dołączyć wykaz posiadanego doświadczenia w obsłudze PAD, który będzie brany pod uwagę przy wyborze oferty.
W przypadku wyboru złożonej oferty do realizacji, zostanie zawarta z oferentem umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego pisma.
Nadleśnictwo zastrzega możliwość swobodnego wyboru oferty oraz możliwość unieważnienia procedury bez podania przyczyn.
Niniejsze pismo nie stanowi zapytania o cenę ani ogłoszenia w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Na pytania związane z niniejszym zapytaniem odpowiada Łukasz Kasperuk pod nr telefonu 85 6565120 oraz Aldona Safaryn pod nr telefonu 85 6565123.
Jarosław Kutyna
Zastępca Nadleśniczego
Materiały
druk ofertydruk_oferty.docx 0.02MB Instrukcja PAD 2025
Instrukcja_PAD_2025.pdf 0.63MB Umowa PAD 2025 - wzór
Umowa_wzór_PAD_2025.pdf 0.97MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.03.2025 14:12 Jarosław Kutyna
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aldona Safaryn
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zapytanie ofertowe - Obsługa Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego w Nadleśnictwie Nurzec w roku 2025 | 2.0 | 14.03.2025 12:28 Jarosław Kutyna |
| Zapytanie ofertowe - Obsługa Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego w Nadleśnictwie Nurzec w roku 2025 | 1.0 | 03.03.2025 14:12 Jarosław Kutyna |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP