W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. administracyjnych

OGŁOSZENIE NADLEŚNICZEGO NADLEŚNICTWA OSTRÓW MAZOWIECKA O NABORZE ZEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO REFERENTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 01-04-2022

Informacje o ofercie

  1. Miejsce wykonywania pracy – biuro Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka,
    ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
  2. Umowa o pracę na okres 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  3. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (od godz. 7:00 do godz. 15:00).
  4. Zadania wykonywane będą na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca przy monitorze przekraczająca cztery godziny dziennie.
  5. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
  6. Świadczenia zdrowotne i socjalne.
  7. Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.

Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie całości spraw związanych z obsługą sekretariatu biura Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka, a w szczególności:
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji w systemie EZD, a także prowadzenie składu chronologicznego;
  • wysyłka korespondencji – system EZD;
  • obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej.
  1. Obsługa interesantów, w tym prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawie skarg i wniosków.
  2. Sprawdzanie i merytorycznie rozliczanie faktur za usługi i dostawy w zakresie swojego działania.
  3. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrywaniem nadleśnictwa w pieczęcie oraz ich ewidencja.
  4. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem i rozliczeniem zapotrzebowania w gaz, energię elektryczną i wodę budynków nadleśnictwa.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu usług telekomunikacyjnych i internetowych.
  6. Sporządzanie faktur zewnętrznych za energię, gaz i usługi telekomunikacyjne oraz internetowe.
  7. Wstawianie faktur w SILP.
  8. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą i najmem gruntów innych niż rolne i leśne, sporządzanie w tym zakresie umów oraz naliczanie waloryzacji czynszów.
  9. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją w budynkach nadleśnictwa.
  10. Prowadzenie zbioru zarządzeń i decyzji własnych, obsługa SWIP, SEIP jednostki.
  11. Sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych zagadnień.
  12. Załatwianie i koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem
    i zabezpieczeniem organizacyjno-technicznym szkoleń i narad.
  13. Prowadzenie składów bibliotecznych w biurze i kancelariach leśnictw.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 30 07 - 300 Ostrów Mazowiecka

Wymagania

  1. Wykształcenie wyższe administracyjne.
  2. Doświadczenie w pracy minimum 3 lata.
  3. Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
  4. Umiejętność tworzenia pism urzędowych.
  5. Umiejętność pracy w systemie EZD (w szczególności moduł „Kancelaria”).
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Predyspozycje osobowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz pracy w zespole.
  8. Obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość oraz umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu ustawy o lasach i ustawy KPA.
  2. Umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz zastosowania właściwych przepisów prawa, w zależności od rodzaju sprawy.
  3. Prawo jazdy kat. „B”.

Wymagane dokumenty

  1. CV wraz z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  2. List motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz uzyskane kwalifikacje i nabyte doświadczenie zawodowe – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej, świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu, w tym potwierdzające minimalny staż pracy, określony dla stanowiska – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzające ukończone kursy, szkolenia, przydatne na stanowisku objętym naborem – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  6. Oświadczenie kandydata/ki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – opatrzone własnoręcznym podpisem (załącznik nr 3).
  7. Oświadczenie kandydata/ki o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną (załącznik nr 2).
  8. Kwestionariusz osobowy kandydata/tki do pracy w LP (załącznik nr 1).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

ogłoszenie o naborze
ogłoszenie​_nabór​_zewnętrzny-2.pdf 0.15MB
kwestionariusz osobowy
kwestionariusz​_osobowy​_adm.pdf 0.34MB
oświadczenie kandydata
oświadczenie​_kandydata​_adm.pdf 0.25MB
klauzula dla kandydata
klauzula​_dla​_kandydata​_adm.pdf 0.27MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.03.2022 11:49 Rafał Śniadała
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Śniadała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych 1.0 23.03.2022 11:49 Rafał Śniadała

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}