W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Sekretarz Nadleśnictwa Poddębice

W naborze może uczestniczyć tylko i wyłącznie pracownik zatrudniony na podstawie umowy o pracę w PGL LP w dniu podpisania ogłoszenia o naborze na stanowisko.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-01-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Do udzielenia informacji w sprawie naboru upoważniona jest Pani Ewa Doruch – Starsza Księgowa (tel. kom 664 925 437).

Zakres obowiązków

Ramowy zakres wykonywanych zadań:
1) Kieruje działem administracyjno – gospodarczym.
2) Jest odpowiedzialny za całokształt spraw związanych z pełną obsługą administracyjną nadleśnictwa.
3) Odpowiada za całokształt spraw związanych z realizacją i organizacją zamówień publicznych.
4) Odpowiada za całokształt spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami, obiektami i budynkami stanowiącymi własność bądź będącymi w użytkowaniu nadleśnictwa.
5) Odpowiada za całokształt spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości nadleśnictwa.
6) Odpowiada za całokształt spraw związanych z zaopatrzeniem, remontami, zakupami oraz budową środków trwałych infrastruktury nadleśnictwa.
7) Odpowiada za całokształt spraw związanych z transportem i jego ewidencją.
8) Odpowiada za całokształt spraw związanych z umowami dzierżaw i najmu mieszkań, budynków i budowli, a także z podatkami od nieruchomości.
9) Koordynuje sprawy dotyczące instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej.
10) Prowadzi sprawy związane z inwentaryzacją składników majątkowych nadleśnictwa.
11) Odpowiada za funkcjonowanie, właściwe utrzymanie i rozliczanie pokoi gościnnych.
12) Odpowiada za prowadzenie ewidencji bilansowej środków trwałych oraz ewidencji ilościowej pozostałych składników majątkowych.
13) Odpowiada za prawidłowe ubezpieczanie składników majątku nadleśnictwa.
14) Odpowiada za właściwą obsługę łączności telefonicznej i radiowej.
15)Odpowiada za prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
16) Odpowiada za ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania i innych.
17) Odpowiada za prowadzenie archiwum nadleśnictwa.
18) Odpowiada za wydawanie i ewidencjonowanie środków higieny osobistej.
19) Odpowiada za przygotowanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) nadleśnictwa z zakresu swojego działania.
20) Zastępuje redaktora zatwierdzającego informację publiczną BIP w przypadku jego nieobecności.
21) Odpowiada za powierzone mienie, prawidłowe zabezpieczenie i wykorzystanie środków transportu i urządzeń znajdujących się na terenie siedziby nadleśnictwa.
22) Przygotowuje projekty aktów wewnętrznych z zakresu swojego działania.
23) Pozyskuje środki zewnętrzne na realizację inwestycji.
24) Koordynuje projekty realizowane przez PGL LP.
25) Sprawuje nadzór merytoryczny nad danymi generowanymi w SILP, SILP web i innych w zakresie swojego działania.
26) Odpowiada za stosowanie ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle , barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych – w zakresie prezentowania flagi państwowej, oznakowania godłem pomieszczeń i budynków oraz gospodarowania pieczęciami.
27) Sporządza sprawozdawczość z zakresu swojego działania oraz nadzoruje sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pracy działu.
28) Wykonuje inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego związane z pracą tego stanowiska pracy.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie

Wymagania

1. Wymagania obligatoryjne
1) Korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich.
2) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sekretarza.
3) Wykształcenie średnie lub wyższe.
4) Doświadczenie zawodowe: min. staż pracy 3 lata.
5) Teoretyczna i praktyczna wiedza z zakresu zadań określonych w ramowym zakresie wykonywanych zadań
6) Posiadanie umiejętności obsługi SILP oraz programów komputerowych pakietu MS Office, szczególnie obsługi i posługiwania się programami Word i Excel.


2. Wymagania fakultatywne:
1) Preferowane wykształcenie: leśne, administracyjne, budowlane lub techniczne.
2) Preferowany staż pracy w administracji, budownictwie.
3) Posiadanie uprawnień budowlanych.
4) Ukończone studia podyplomowe i kursy w zakresie zadań do realizacji na zajmowanym stanowisku.
5) Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych w zakresie: Infrastruktura i Planowanie.
6) Znajomość obowiązujących w PGL LP zasad, instrukcji i wytycznych w zakresie zadań do realizacji na zajmowanym stanowisku.
7) Znajomość Prawa Zamówień Publicznych, budownictwa, prawa administracyjnego.
8) Umiejętność kierowania zespołem.
9) Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu.
10) Predyspozycje osobowe i kompetencje interpersonalne: odpowiedzialność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć ciągłej nauki i rozwoju, pozytywne nastawienie do realizowanych zadań i obowiązków.
11) Gotowość do podjęcia pracy po zakończeniu naboru.
12) Posiadanie prawa jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty

Obligatoryjne dokumenty aplikacyjne
1) List motywacyjny oraz CV (z podaniem do korespondencji: adres email oraz numer telefonu kontaktowego).
2) Kopie/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3) Pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych, wg załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku sekretarza, posiadaniu teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu zadań określonych w pkt 3 ogłoszenia.


List motywacyjny, CV, zgodę oraz oświadczenia należy opatrzyć czytelnym, własnoręcznym podpisem lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.


Dokumenty wymagane fakultatywnie:
Spełnienie wymagań fakultatywnych, określonych w pkt 2 ogłoszenia, kandydat/ka potwierdza odpowiednio kserokopiami poszczególnych dokumentów poświadczających posiadane umiejętności i kwalifikacje zawodowe. Oryginały dokumentów do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Sekretarza Nadleśnictwa
Ogłoszenie​_o​_naborze.pdf 0.12MB
Załącznik nr 1 do ogłoszenia do naboru na stanowisko Sekretarza
Załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia.pdf 0.10MB
Załącznik nr 2 do ogłoszenia do naboru na stanowisko Sekretarza
Załącznik​_nr​_2​_do​_ogłoszenia.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.01.2023 14:56 Michał Twardowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Twardowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Sekretarza w Nadleśnictwie Poddębice 2.0 25.02.2023 10:03 Sylwester Lisek
Nabór na stanowisko Sekretarza w Nadleśnictwie Poddębice 1.0 23.01.2023 14:56 Michał Twardowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}