nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa
Sucha Beskidzka, 24.03.2025
Informacja po wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 253 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), Nadleśnictwo Sucha informuje, że w postępowaniu o zamówienie publiczne pn.: „Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną””:
1.Zostały złożone dwie oferty:
a) Oferta nr 1 złożona GEOART SP z o.o. ul. Rynek 38; 34-470 Czarny Dunajec. Cena oferty 319.800,00 zł brutto, wskazana w ofercie ilość nadzorów budynków o określonej kubaturze i wartości dla kryterium doświadczenie: 5.
b) Oferta nr 2 złożona przez Firma Usług Projektowych i Budowlanych FILAR s.c MiE Wójtowicz, ul. Pilotów 71B/47, 31-460 Kraków. Cena oferty 442.800,00 zł brutto, wskazana w ofercie ilość nadzorów budynków o określonej kubaturze i wartości dla kryterium doświadczenie: 4.
2.Jako najkorzystniejsza na podstawie art. 239 ust 1 ustawy PZP – została wybrana oferta złożona przez GEOART SP z o.o. ul. Rynek 38; 34-470 Czarny Dunajec. Oferta tego wykonawcy jest jedyną ofertą złożoną w postępowaniu, która nie podlega odrzuceniu, jest ważna, spełnia warunki określone w SWZ oraz w ocenie punktowej ofert otrzymała 100,00 punktów (60,00 pkt w kryterium cena i 40,00 pkt w kryterium doświadczenie)
_______________________________________________________________________________________________________________
Sucha Beskidzka, 05.03.2025
Informacja z otwarcia ofert
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024 poz. 1320 z późn zm.), zamawiający PGL LP Nadleśnictwo Sucha Ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka informuje, że w postępowaniu pn.: „Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną”” wpłynęły dwie oferty:
1.Oferta nr 1 złożona przez GEOART SP. z o.o ul. Rynek 38, 34-470 Czarny Dunajec:
- cena oferty brutto: 319 800,00 zł,
- kryterium doświadczenie: doświadczenie w nadzorowaniu inwestorskim budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, odbudowy lub remontu więcej niż dwóch budynków użyteczności publicznej o kubaturze minimum 3000m³ i wartości prac co najmniej 3 mln zł brutto każdy w okresie 5 lat przed terminem składania ofert – 5 budynków
2.Oferta nr 2 złożona przez Firma Usług Projektowych i Budowlanych "Filar" s.c. M. i E.Wójtowicz ul. Pilotów 71B/47, 31-460 Kraków:
- cena oferty brutto: 442 800,00 zł,
- kryterium doświadczenie: doświadczenie w nadzorowaniu inwestorskim budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, odbudowy lub remontu więcej niż dwóch budynków użyteczności publicznej o kubaturze minimum 3000m³ i wartości prac co najmniej 3 mln zł brutto każdy w okresie 5 lat przed terminem składania ofert – 4 budynki
_________________________________________________________________________________________________________
UWAGA ZAPYTANIE DO SWZ I ZMIANA SWZ !
Sucha Beskidzka, 27.02.2025
Nadleśnictwo Sucha informuje, że w dniu 27.02.2025r wpłyneło zapytanie do SWZ
Treśc zapytania jest następujaca :
Zwracam się z prośbą o doprecyzowanie i sprostowanie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
W zapisach specyfikacji warunków zamówienia na stronie 4 pkt. 8 Warunki udziału w postępowaniu, ppkkt. 8.1.4.a) Posiadania wiedzy i doświadczenia:
"w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy, nadbudowy, rozbudowy, odbudowy lub remontu budynków użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 3 tys. m³ każda i wartości prac co najmniej 3 mln zł brutto każda."
natomiast w formularzu oferty jest napisane:
" 2. Oświadczam że do realizacji zamówienia zostanie skierowany (a) ……… (imię i nazwisko) który
nadzorował(a) z ramienia wykonawcy budowę/przebudowę/rozbudowę/nadbudowę/odbudowę
/remont ___________ (podać ilość) budynków użyteczności publicznej, wpisanych do rejestru zabytków,
o kubaturze minimum 3000 m³ i wartości prac co najmniej 3 mln zł brutto każdy*.
*W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wskazać min 2 budynki, wskazanie powyżej dwóch
budynków powoduje możliwość uzyskania dodatkowych punktów w kryterium doświadczenie
**jeżeli wykonawca nie wpisze żadnej wartości zamawiający uzna, że wykonawca nadzorował dwa budynki o
wymaganej kubaturze i wartości"
Powyższa niezgodność dotyczy podstawowej kwestii czy wymagane co najmniej 2 usługi w/w mają być wpisane do rejestru zabytków czy nie?
Bardzo proszę o odpowiedź, ponieważ jest to warunek konieczny i podstawowy do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym, a powyższe zapisy w specyfikacji są wzajemnie przeczące.
Ponadto na str. 14 pkt 17 Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia nie ma nic wspomniane o nadzorze budynków wpisanych do rejestru zabytków
Z uwagi na powyższe rozbieżności proszę również o wydłużenia terminu składania ofert, w tym konieczny czas na wpłacenie wadium przetargowego.
Nadleśnictwo Sucha w dniu 27.02.2025r udzieliło następujacej odpowiedzi:
" W związku ze skierowanym w dniu 27.02.2025r. zapytaniem do SWZ, Nadleśnictwo Sucha wyjaśnia, że w formularzu ofertowym w kt 2 wkradł się błąd na skutek omyłki pisarskiej. Prawidłowa treść pkt 2 formularz ofertowego brzmi:
2. Oświadczam że do realizacji zamówienia zostanie skierowany (a) ……… (imię i nazwisko) który nadzorował(a) z ramienia wykonawcy budowę /przebudowę /rozbudowę /nadbudowę/odbudowę /remont ___________ (podać ilość) budynków użyteczności publicznej, o kubaturze minimum 3000 m³ i wartości prac co najmniej 3 mln zł brutto każdy*.
Zamawiający wyjaśnia, że warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego doświadczenia są prawidłowo sprecyzowane w pkt 8.1.4 a) SWZ , a warunki otrzymania dodatkowych pkt w kryterium doświadczenie są prawidłowo sprecyzowane w SWZ w pkt 17.
Zamawiający informuje, że w związku ze skorygowaniem omyłki pisarskiej w formularzu ofertowym dokonano modyfikacji SWZ w tym zakresie i wydłużono termin składania ofert do dnia 05.03.2025 do godz. 08:00 co spowodowało zmianę ogłoszenia o zamówienia. "
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
UWAGA ZMIANA SWZ
Sucha Beskidzka, 27.02.2025
Dotyczy: Zmiana treści SWZ prowadząca terminu składania/otwarcia ofert oraz do zmiany ogłoszenia
Nadleśnictwo Sucha informuje, że na podstawie art. 286 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11.09.2019 r (Dz.U.2024, poz 1320 z późn zm) dokonano zmiany w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej postępowania pn. : Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną”.
Na skutek omyłki pisarskiej w zał nr 1 do SWZ Formularzu ofertowym w pkt nr 2 tego załącznika widnieje zapis:
2. Oświadczam że do realizacji zamówienia zostanie skierowany (a) ……… (imię i nazwisko) który nadzorował(a) z ramienia wykonawcy budowę/przebudowę/rozbudowę/nadbudowę/odbudowę /remont ___________ (podać ilość) budynków użyteczności publicznej, wpisanych do rejestru zabytków, o kubaturze minimum 3000 m³ i wartości prac co najmniej 3 mln zł brutto każdy*.
Na skutek modyfikacji zapis ten otrzymuje brzmienie
2.Oświadczam że do realizacji zamówienia zostanie skierowany (a) ……… (imię i nazwisko) który nadzorował(a) z ramienia wykonawcy budowę/przebudowę/rozbudowę/nadbudowę/odbudowę /remont ___________ (podać ilość) budynków użyteczności publicznej, o kubaturze minimum 3000 m³ i wartości prac co najmniej 3 mln zł brutto każdy*.
W związku z wprowadzeniem powyższej zmiany na podstawie art. 286 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przedłuża termin składania ofert. Nowy termin składania ofert w postępowaniu wyznacza się na 05.03.2025 do godz.08:00. Nowy termin otwarcia ofert wyznacza się na 05.03.2025r. o godz. 08:15
Zmiana terminu i otwarcia ofert powoduje następujące zmiany w SWZ przedmiotowego postepowania:
1. treść pkt 7.1 SWZ dotyczącego terminu składania ofert - zmiana na 05.03.2025r do godz. 08:00
2. treść pkt. 15.1 SWZ dotyczącego terminu otwarcia ofert - zmiana na 05.03.2025r.o godz. 08:15,
3. treść pkt 18.1 SWZ dotyczącego terminu związania z ofertą - zmiana na 03.04.2025r
4. treść pkt 22.3 dotyczącego wadium – w zakresie terminu wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu - zmiana na 05.03.2025r, do godz. 08:00
Poniżej w wersji do pobrania zmieniony załącznik nr 1 do SWZ oraz zmienione ogłoszenie o zamówieniu
______________________________________________________________________________________________________________
Sucha Beskidzka, 26.02.2025r.
Na podstawie art 222 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11.09.2019r. (Dz.U.2024 poz. 1320 z późn. zm.), PGL LP Nadleśnictwo Sucha
informuje, że kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną” wynosi 448 979,51 zł brutto.
_________________________________________________________________________________________________
Sucha Beskidzka, 18.02.2025r.
PGL LP Nadleśnictwo Sucha informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 18.02.2025r. w Biuletynie Zamówień Publicznych (na platformie e-zamówienia) zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu pn.: Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną”
Planowany termin składania ofert: do dnia 28.02.2025r. do godz. 08:00
Planowany termin otwarcia ofert: dnia 28.02.2025r. o godz 08:15
______________________________________________________________________________________________________________________________
W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiajacym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie poprzez platformę Josephine.
Strona zamówienia na platformie Josephine: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/64514/summary
Materiały
ZG.270.5.2025 Na strone internetową po wyborze oferty najkorzystniejszejZG.270.5.2025 Na strone internetową po wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf 0.19MB ZG.270.5.2025 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU po zmianie
ZG.270.5.2025 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU po zmianie.pdf 0.04MB ZG.270.5.2025 Informacja o kwocie przeznaczone na realizację zamówienia
ZG.270.5.2025 Informacja o kwocie przeznaczone na realizację zamówienia.pdf 0.20MB ZG.270.5.2025 Ogłoszenie o zamówieniu
ZG.270.5.2025 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.02.2025 13:37 Katarzyna Woźnica
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Woźnica
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa | 7.0 | 08.04.2025 12:54 Katarzyna Woźnica |
| nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa | 6.0 | 24.03.2025 12:12 Katarzyna Woźnica |
| nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa | 5.0 | 05.03.2025 20:23 Katarzyna Woźnica |
| nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa | 4.0 | 27.02.2025 14:39 Katarzyna Woźnica |
| nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa | 3.0 | 27.02.2025 12:29 Katarzyna Woźnica |
| nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa | 2.0 | 26.02.2025 07:26 Katarzyna Woźnica |
| nadzór inwestorski-rozbudowa nadleśnictwa | 1.0 | 18.02.2025 13:37 Katarzyna Woźnica |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP