W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Projekty branża drogowa MRG3

Sucha Beskidzka,   27.11.2025r.

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 Ustawy z 11 września 2019r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), Zamawiający:  PGL LP Nadleśnictwo Sucha ul. Zamkowa 7; 34-200 Sucha Beskidzka informuje, że w postępowaniu pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej w branży drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu MRG3” wpłynęły następujące oferty:

nr oferty /WYKONAWCA OFERTA NR 1
VIA AMBRA Sebastian Grabiński
ul. Kościuszki 10/4 
80-451 Gdańsk
OFERTA NR 2
GEOART Sp. z o.o.
ul. Rynek 38
34-470 Czarny Dunajec 
Pakiet 1 Dylówki Tarnawa i Juszczyn
cena oferty 55 350,00 zł brutto 98 400,00 zł brutto
Pakiet 2 Brody Juszczyn
cena oferty  79 950,00 zł brutto 79 950,00 zł brutto
Pakiet 3 Dylówki i brody Budzów
cena oferty   313 650,00 zł brutto 270 600,00 zł brutto
Pakiet 4 Dylówki i brody Lachowice
cena oferty 172 200,00 zł brutto 184 500,00 zł brutto
Pakiet 5 Zabudowa Jasień 
cena oferty 123 000,00 zł brutto 233 700,00 zł brutto
Pakiet 6 Zabudowa Skawica
cena oferty 159 900,00 zł brutto 147 600,00 zł brutto

_______________________________________________________________________________
Sucha Beskidzka, 24.11.2025

Na podstawie art. 222 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11.09.2019r. (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), PGL LP Nadleśnictwo Sucha informuje, że kwota przeznaczona na realizację zamówienia publicznego pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej w branży drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu MGR3” wynosi 928.650,00 zł  brutto, w tym w poszczególnych pakietach: 
1.    Pakiet 1 Dylówki Tarnawa i Juszczyn – 59.040,00 zł brutto
2.    Pakiet 2 Brody Juszczyn – 83.640,00 zł brutto
3.    Pakiet 3 Dylówki i brody Budzów – 319.800,00 zł brutto
4.    Pakiet 4 Dylówki i brody Lachowice – 177.120,00 zł brutto
5.    Pakiet 5 Zabudowa Jasień  – 124.230,00 zł brutto
6.    Pakiet 6 Zabudowa Skawica – 164.820,00 zł brutto

_____________________________________________________________________________

Sucha Beskidzka, 14.11.2025r. 
Poniżej publikujemy ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w dniu dzisiejszym w DZ.U.UE. 

_____________________________________________________________________________

Sucha Beskidzka, 13.11.2025r.

UWAGA ! MODYFIKACJA SWZ 

PGL LP Nadleśnictwo Sucha informuje, że na podstawie art. 286 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11.09.2019 r (Dz.U.2024, poz 1320 z późn zm) dokonano zmiany treści  Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej postępowania pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej w branży drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu MRG3”. 

Na skutek modyfikacji zmianie ulegają zapisy:
1.    Pkt 6.4b SWZ na stronie 7-8 
Istniejący zapis: 
4.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1 z późn. zm.).
Na podstawie art. 5k ust. 1 w/w rozporządzenia Rady (UE) zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1 i 3, art. 10 ust. 6 lit. a)-e), art. 10 ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 lit. a)-d), art. 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a)obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b)osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c)osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
Otrzymuje brzmienie: (zmiany zaznaczone kolorem czerwonym)
4.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1 z późn. zm.).
Na podstawie art. 5k ust. 1 w/w rozporządzenia Rady (UE) zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1 i 3, art. 10 ust. 6 lit. a)-e), art. 10 ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 lit. a)-d), art. 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a)obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b)osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do osoby fizycznej lub prawnej,  podmiotu lub organu o których mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c)osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10% wartości
2.załącznika nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia w części 2 Brody Juszczyn 
a)w pkt 1.1 tego załącznika zmianie ulega pierwsze zdanie
istniejący zapis
1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej trzech brodów kamiennych zaplanowane są do realizacji na terenie leśnictwa Juszczyn
otrzymuje brzmienie (zmiany zaznaczone kolorem czerwonym)
1.1Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dwóch brodów kamiennych zaplanowanych do realizacji na terenie leśnictwa Juszczyn
b)    w pkt 1.4.1 tego załącznika zmianie ulega pierwsze zdanie
istniejący zapis
1.4.1.    opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami pozwalającej na realizacje inwestycji polegającej na budowie trzech brodów kamiennych w leśnictwie Juszczyn stanowiącej niżej wymienione zadanie realizowane w ramach projektu MRG3
otrzymuje brzmienie: (zmiany zaznaczone kolorem czerwonym)
1.4.1.opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami pozwalającej na realizacje inwestycji polegającej na budowie dwóch brodów kamiennych w leśnictwie Juszczyn stanowiącej niżej wymienione zadanie realizowane w ramach projektu MRG3

W związku z modyfikacją zapisu 6.4 SWZ zmianie ulega treść załączników 5 i 5A do SWZ Zmodyfikowane załączniki do SWZ stanowią załącznik do niniejszego pisma i zostają udostępnione na stronie internetowej postępowania (poniżej)  

Powyższa modyfikacja powoduje zmianę ogłoszenia o zamówieniu. (Zmiana ogłoszenia została przekazana do publikacji w DZ.U.UE w dniu dzisiejszym, po opublikowaniu zostanie zamieszczona na stronie postępowania)

Jednocześnie Zamawiający informuje, że powyższe zmiany nie powodują zmiany terminu składania ofert 

_______________________________________________________________________________

Sucha Beskidzka, 28.10.2025r.
PGL LP Nadleśnictwo Sucha informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 28.10.2025r. w Suplemencie do Dz.U.UE zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu pn.:  "Wykonanie dokumentacji projektowej w branży drogowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu MRG3" 
Planowany termin składania ofert: 27.11.2025r. do godz 09:00
Planowany termin otwarciaofert: 27.11.2025r. o godz. 09:15

Poniżej publikujemy dokumentację przetargową.

W postepowaniu komunikacja pomiedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie poprzez platformę Josephine. Strona zamówienia na platformie Josephine: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/71726/summary

Zadanie współfinansowane ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę Klimat i Środowisko 2021-2027 – projekt „Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich - kontynuacja” (dalej MRG3).

 

 

Materiały

ZG.270.12.2025 Informacja z otwarcia ofert
13​_ZG270122025​_Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.24MB
ZG.270.12.2025 Kwota przeznaczona na realizację zamówienia
11​_ZG270122025​_Kwota​_przeznaczona​_na​_realizację​_zamówienia.pdf 0.24MB
ZG.270.12.2025 Ogłoszenie o zmianie
2025-OJS220-00756035-pl-ts​_OGŁOSZENIE​_zmiana.pdf 0.26MB
ZG.270.12.2025 Modyfikacja SWZ
7​_ZG270122025​_Modyfikacja​_SWZ.pdf 0.37MB
ZG.270.12.2025 Załączniki 5 oraz 5A po modyfikacji
Zał​_nr​_5,5A​_po​_modyfikacji.docx 0.09MB
ZG.270.12.2025 Ogłoszenie o zamówieniu
2025-OJS207-00710368-pl​_Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.23MB
ZG.270.12.2025 Specyfikacja warunków zamówienia
4​_ZG270122025​_Specyfikacja​_warunków​_zamówienia-1.pdf 1.12MB
ZG.270.12.2025 Zał. nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zał​_nr​_1​_do​_SWZ​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.zip 2.64MB
ZG.270.12.2025 Zał. nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia-zał. mapowy
Zał​_nr​_1​_do​_SWZ​_OPZ​_załacznik​_mapowy​_lokalizacja.zip 2.65MB
ZG.270.12.2025 Zał. nr 2 do SWZ Formularze ofertowe - wersja edytowalna
Zał​_nr​_​_2​_-Formularze​_ofertowe​_edytowalne.zip 0.53MB
ZG.270.12.2025 Zał nr 3,4,5,5A do SWZ wersja edytowalna
Zał​_nr​_3,4,5,5A​_edytowalne.docx 0.10MB
ZG.270.12.2025 Zał nr 6 do SWZ JEDZ
Zał​_nr​_6​_do​_SWZ​_JEDZ.docx 0.06MB
ZG.270.12.2025 Zał. nr 9 do SWZ Wyciąg z podręcznika wdrażania projektu
Zał​_nr​_9​_do​_SWZ​_-​_Wyciąg​_z​_Podręcznika​_wdrażania​_projektu.zip 21.61MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2025 09:19 Katarzyna Woźnica
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Woźnica
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Projekty branża drogowa MRG3 9.0 28.11.2025 08:42 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 8.0 27.11.2025 12:54 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 7.0 24.11.2025 13:48 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 6.0 14.11.2025 09:25 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 5.0 13.11.2025 10:57 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 4.0 13.11.2025 10:35 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 3.0 13.11.2025 10:33 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 2.0 28.10.2025 09:47 Katarzyna Woźnica
Projekty branża drogowa MRG3 1.0 28.10.2025 09:19 Katarzyna Woźnica

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}