W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: STANOWISKO SPECJALISTY DS. FINANSOWO -KSIĘGOWYCH

OGŁOSZENIE NADLEŚNICZEGO NADLEŚNICTWA SZKLARSKA PORĘBA O NABORZE ZEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. FINANSOWO -KSIĘGOWYCH (1) W NADLEŚNICTWIE SZKLARSKA PORĘBA

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-12-2022

Informacje o ofercie

  1. Warunki zatrudnienia:
      1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
      2. umowa o pracę – czas określony na 1 rok z możliwością wydłużenia na czas       nieokreślony,
      3. praca w godzinach 7:00 – 15:00, od poniedziałku do piątku w siedzibie Nadleśnictwa Szklarska Poręba,
      4. zadania wykonywane na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, czas pracy przy monitorze przekracza cztery godziny dziennie,
      5. wysokość płacy wg zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego     Pracy dla Pracowników PGL LP,
      6. podnoszenia kwalifikacji i umiejętności zawodowych poprzez szkolenia.

Zakres obowiązków

  1. Ogólny  zakres zadań stanowiska pracy:
      1. sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym wszystkich dokumentów wpływających do nadleśnictwa (faktury, rachunki, noty itp.) dotyczących dokumentów: kasowych, zakupu, usług, zaliczek i pozostałych kosztów oraz przekazywanie dokumentów do dalszej realizacji, zgodnie z Instrukcją Obiegu Dokumentów,
      2. wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem do księgowania (kompletowanie, dekretowanie, inne niezbędne czynności) dokumentów dotyczących: zakupu, usług, pozostałych kosztów,
      3. wypisywanie dowodów KW (Kasa Wypłaci) na wszystkie wskazane dokumenty,
      4. analiza i uzgodnienia wszystkich kont syntetycznych i analitycznych związanych z wykonywanym zakresem czynności,
      5. dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej delegacji i przekazywanie rozliczeń do systemu,
      6. sporządzanie faktur na sprzedaż: usług warsztatowych, transportowych i hotelowych, opłat czynszowych, opłat za energię elektryczną, opłat za dzierżawy i najmy, rozmowy telefoniczne oraz innych w miarę potrzeb,
      7. rozliczanie prywatnych wykonawców z powierzonych materiałów,
      8. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym nadleśnictwa,
      9. kontrolowanie rozliczeń usług wewnętrznych (RUW),
      10. wprowadzanie i prowadzenie w podsystemie infrastruktura ewidencji ogrodzeń,
      11. prowadzenie innych spraw zlecanych przez bezpośredniego przełożonego.

Szczegółowy zakres czynności ustalony będzie po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
praca w godzinach 7:00 – 15:00, od poniedziałku do piątku w siedzibie Nadleśnictwa Szklarska Poręba,

Wymagania

Wymagania niezbędne do zatrudnienia:

1. wykształcenie średnie 7 lat w tym 2 lata pracy w księgowości lub wyższe 2 lata w tym

2 lata pracy w księgowości,

      1. obywatelstwo polskie,
      2. znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych oraz pakietu oprogramowania MS Office (Word, Excel, Outlook),
      3. znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych (w szczególności ustawy o VAT),
      4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
      5. brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na aplikowane stanowisko, 
      6. niekaralność za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek.
  1. Dodatkowe oczekiwania mające wpływ na ocenę kandydata:
      1. informacje o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach przydatnych na stanowisku pracy objętym rekrutacją,
      2. posiadanie prawa jazdy kat. B,
      3. podstawowa znajomość zasad obsługi EZD,
      4. umiejętność dobrej organizacji pracy,
      5. umiejętność pracy w zespole,
      6. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, w tym pracy pod presją czasu, sumienność, dokładność, staranność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, chęć samodoskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      7. znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP oraz SILPWeb) w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie do realizacji zadań na powierzonym stanowisku (w szczególności moduł gospodarka towarowa oraz finanse i księgowość).

Wymagane dokumenty

  1. Wymagane dokumenty:
      1. list motywacyjny,
      2. CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu do kontaktu,
      3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, przebieg pracy zawodowej oraz  dodatkowe kwalifikacje,
      4. kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1),
      5. podpisana klauzula informacyjna dla kandydata do pracy w Nadleśnictwie Szklarska Poręba (załącznik nr 2),
      6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji (załącznik nr 3),
      7. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, o niekaralności oraz braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na aplikowanym stanowisku , (załącznik nr 4),
      8. oświadczenie kandydata, że w przypadku jego wyboru zobowiązuje się nie pozostawać w    innym        stosunku         pracy   uniemożliwiającym     mu       zatrudnienie w nadleśnictwie w wymiarze pełnego etatu.

Benefity

.

.

.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_-spec​_ds​_finansowo-księgowych​_-likwidatura
(1)​_ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_-spec​_ds​_finansowo-księgowych​_-likwidatura​_(1)-1.pdf 0.19MB
Kwestionariusz​_dla​_kandydata
zał​_1​_-​_Kwestionariusz​_dla​_kandydata-.pdf 0.36MB
Klauzula​_kandydata
zał​_2-​_Klauzula​_kandydata.pdf 0.22MB
Zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych​_FK
zał​_3​_-​_Zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych​_FK.pdf 0.16MB
Oświadczenie​_kandydata​_FK
zał​_4​_-​_Oświadczenie​_kandydata​_FK.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.12.2022 10:16 GRZEGORZ SOCHACKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Sochacki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. FINANSOWO -KSIĘGOWYCH 1.0 22.12.2022 10:16 GRZEGORZ SOCHACKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}