W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprzątanie 2023

 

Informacja o wyborze oferty

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie jako
zamawiający w zapytaniu ofertowym na: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i terenie
przyległym oraz w obiektach edukacyjnych” informuje,że do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez firmę
IZMAR Marek Mrohs, ul. Kościuszki 1, Żędowice, 47-120 Zawadzkie.

 

 


Zaproszenie do składania ofert

Na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz
w obiektach edukacyjnych.”

 

Zamawiający:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Nadleśnictwo Zawadzkie

ul. Strzelecka 6

47-120 Zawadzkie

tel. 77 404 96 55

e-mail; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl  

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie, sprzątanie obiektów edukacyjnych, utrzymanie terenów zielonych oraz parkingu i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Nadleśnictwa zgodnie z załącznikiem 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Usługa sprzątania siedziby (biura) Nadleśnictwa wykonywana będzie we wszystkie dni robocze po godzinie 14:00, pozostały zakres zgodnie z zapisami umowy i załącznikiem nr 1.

CPV:

90910000-9 – usługi sprzątania

90919200-4 usługi sprzątania biur,

77300000-3 usługi ogrodnicze,

90620000-9 usługi odśnieżania

90630000-2 usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 usługi sprzątania parkingów

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia własnymi siłami (pracownikami) przez wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przy pomocy podwykonawców.

2.Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć do dnia 08.12.2022r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Strzelecka 6,47-120 Zawadzkie. Oferty można złożyć osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą. Otwarcie ofert nastąpi 08.12.2022r. o godzinie 09:15 w siedzibie zamawiającego.

3.Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2023r. do 31.12.2023r.

4. Warunki gwarancji: nie dotyczy

5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli prowadzi działalność obejmującą swym zakresem przedmiot zamówienia – odpowiednie dokumenty należy załączyć do oferty.

b) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na usługach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączy dowody, że zamówienia te zostały wykonane/ są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).

5.Opis sposobu przygotowania oferty:

1) oferty należy sporządzić na druku załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 3) i dostarczyć wraz z wymaganymi załącznikami w zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego w wymaganym terminie.

2) do obliczenia ceny oferty należy przyjąć minimum 60% kwoty na wykonanie zadań wskazanych w punktach A. i B. załącznika nr 1 (zakres prac). Jednocześnie do oferty należy dołączyć kalkulację przedstawiającą szczegółowy sposób wyliczenia ceny.

6.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: cena – 100%.

7.Dodatkowe informacje:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen z każdym z wykonawców osobno.
  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  1. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:

1/. oczywiste omyłki pisarskie,

2/. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych  dokonanych poprawek,

3/. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę.

  1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1/. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny  ofert,

2/. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na

jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,

3/. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

4/. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust.1 nie złożył stosownych wyjaśnień,

5/. wpłynęła po terminie składania ofert.

  1. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert.
  2. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze  oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania  zawarte w zapytaniu ofertowym.
  3. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli;

1/.nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,

2/.cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył  na realizację zmówienia,

3/. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,

4/. zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Materiały

Załaczniki do Zaproszenia do składnai ofert - sprzątanie 2023
Sprzatanie​_2023.zip 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2022 12:57 Tomasz Konfederak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Furmański
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprzątanie 2023 3.0 24.05.2023 09:19 Tomasz Konfederak
Sprzątanie 2023 2.0 13.12.2022 09:05 Tomasz Konfederak
Sprzątanie 2023 1.0 02.12.2022 12:57 Tomasz Konfederak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}