Powrót

Sprzątanie 2026

Zaproszenie do składania ofert
Na realizację zamówienia: „Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości
w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i na terenie przyległym oraz
w obiektach edukacyjnych.”
Zamawiający:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Zawadzkie
ul. Strzelecka 6
47-120 Zawadzkie
tel. 77 404 96 55
e-mail; zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania
pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie, sprzątanie obiektów
edukacyjnych, utrzymanie terenów zielonych, parkingu i ciągów komunikacyjnych
przy siedzibie Nadleśnictwa oraz koszenie trawników przy kancelariach leśnictw,
zgodnie z załącznikiem 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Usługa sprzątania
siedziby (biura) Nadleśnictwa wykonywana będzie we wszystkie dni robocze po
godzinie 14:00, pozostały zakres zgodnie z zapisami umowy i załącznikiem nr 1.
CPV:
90910000-9 – usługi sprzątania
90919200-4 usługi sprzątania biur,
77300000-3 usługi ogrodnicze,
90620000-9 usługi odśnieżania
90630000-2 usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 usługi sprzątania parkingów
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia własnymi siłami (pracownikami) przez
wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający nie wyraża zgody na realizację
zamówienia przy pomocy podwykonawców.
2.Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć do dnia 30.12.2025r. do
godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Strzelecka 6,47-120 Zawadzkie. Oferty
można złożyć osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą. Otwarcie ofert nastąpi
30.12.2025r. o godzinie 09:15 w siedzibie zamawiającego.
3.Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2026r. do 31.12.2026r.
4. Warunki gwarancji: nie dotyczy
5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie
zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli prowadzi działalność obejmującą swym
zakresem przedmiot zamówienia – odpowiednie dokumenty należy załączyć do
oferty.
b) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli
wykaże, że posiada odpowiednie doświadczenie gwarantujące należyte
wykonanie zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na usługach
odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości nie niższej niż
120.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane
oraz załączy dowody, że zamówienia te zostały wykonane/ są wykonywane
należycie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).
6.Opis sposobu przygotowania oferty:
1) oferty należy sporządzić na druku załączonym do niniejszego zapytania
ofertowego (załącznik nr 3) i dostarczyć wraz z wymaganymi załącznikami w
zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie.
2) do obliczenia ceny oferty należy przyjąć minimum 60% kwoty na wykonanie
zadań wskazanych w punktach A. i B. załącznika nr 1 (zakres prac). Jednocześnie
do oferty należy dołączyć kalkulację przedstawiającą szczegółowy sposób
wyliczenia ceny.
7.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: cena – 100%.
8.Dodatkowe informacje:
A. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen z każdym z wykonawców
osobno.
B. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych
wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia
treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
C. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
1/. oczywiste omyłki pisarskie,
2/. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3/. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę.
D. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1/. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w
szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako
kryterium oceny ofert,
2/. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na
jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
3/. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4/. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w lit.B. nie
złożył stosownych wyjaśnień,
5/. wpłynęła po terminie składania ofert.
E. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela
wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub
przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert.
F. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami,
którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny
ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje
do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania zawarte
w zapytaniu ofertowym.
G. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta
może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich
ponownej oceny.
H. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli;
1/.nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,
2/.cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył
na realizację zmówienia,
3/. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest
niecelowa,
4/. zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Materiały

Sprzatanie 2026 S.235.1.2025 - zaproszenie do składania ofert z załącznikami
Sprzatanie​_2026​_S23512025.zip 0.68MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.12.2025 13:56 Tomasz Konfederak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Brzeziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprzątanie 2026 1.0 19.12.2025 13:56 Tomasz Konfederak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}