W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Usługi leśne w 2022 - III przetarg

  • Data rozpoczęcia: 09.03.2022
  • Wartość szacunkowa zamówienia:308759,05
  • Jednostka publikująca:Nadleśńictwo Zawadzkie
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
  • Opis zamówienia:Nadleśnictwo Zawadzkie jako zamawiający w przetargu nieograniczonym na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2022 –III. Pozyskanie drewna harwesterem.” działając na podstawie art. 253 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 z póź.zm.) informuje, że do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:------------------ SKIBDREW sp. z o.o. Ul. Haraszowskie 38 47-110- Kolonowskie---------------------- Uzasadnienie wyboru: Oferta wybrana jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów określonych w SWZ: Cena – 100 pkt. Łączna punktacja 100 pkt. Streszczenie pozostałych ofert: IZMAR Marek Mrohs, Żędowice, ul Kościuszki 1 , 47-120 Zawadzkie Łączna punktacja 93,75 pkt. Nie wykluczono żadnego z wykonawców, nie odrzucono żadnej oferty. Ponadto informujemy, że wykonawcy wobec czynności podjętych przez zamawiającego przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie Pzp. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja z otwarcia ofert. _____ Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 z póź.zm.) Nadleśnictwo Zawadzkie jako zamawiający w przetargu nieograniczonym pt. „Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2022 – III. Pozyskanie drewna harwesterem.” nr ogłoszenia 2022/S051-133170 podaje informację z otwarcia ofert. Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj: Kwota brutto – 196152,81 zł (sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy sto pięćdziesiąt dwa zł 81/100) W wyznaczonym terminie wpłynęły oferty złożone przez następujących wykonawców: 1. SKIBDREW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Haraszowskie 38, 47-110 Kolonowskie; Cena oferty: 289121,40 zł brutto. 2. Marek Mrohs IZMAR, Żędowice, ul. Kościuszki 1, 47-120 Zawadzkie; Cena oferty: 308396,16 zł brutto. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: Nadleśnictwo Zawadzkie jako zamawiający w przetargu nieograniczonym pt. „Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2022 – III. Pozyskanie drewna harwesterem.” nr ogłoszenia 2022/S051-133170 informuje, że w oparciu o zapisy art. 222 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz.1129 z póź.zm.) udostępnia poniżej informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: Kwota brutto – 196152,81 zł (sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy sto pięćdziesiąt dwa zł 81/100) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Polska-Zawadzkie: Usługi leśnictwa 2022/S 051-133170 Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie Adres pocztowy: ul.Strzelecka 6 Miejscowość: Zawadzkie Kod NUTS: PL524 Opolski Kod pocztowy: 47-120 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Zbigniew Brzeziński E-mail: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl Tel.: +48 774049656 Faks: +48 774049661 Adresy internetowe: Główny adres: https://zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie/zamowienia-publiczne Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://josephine.proebiz.com/pl/ Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe I.5)Główny przedmiot działalności Inna działalność: Gospodarka leśna Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2022 - III. Pozyskanie drewna harwesterem. Przetarg nieograniczony. Numer referencyjny: Z.270.2.2022 II.1.2)Główny kod CPV 77200000 Usługi leśnictwa II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2022. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna wynikające z Załącznika nr 3 do SWZ. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 308 759.05 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL524 Opolski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Nadleśnictwo Zawadzkie. Prace zlokalizowane w leśnictwach: Zarzecze, Świerkle, Piotrowina, Kolejka, Haraszowskie. II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2022. Mechaniczne pozyskanie drewna na wybranych pozycjach rębnych (rębnia I) zlokalizowanych w leśnictwach: Zarzecze, Świerkle, Piotrowina, Kolejka, Haraszowskie. Przewidywana ilość 5949 m3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna wynikające z Załącznika nr 3 do SWZ, na który składają się: Załącznik nr 3.1. – rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji; Załącznik nr 3.2. – układ sortymentowy pozyskania drewna; Załącznik nr 3.3. – zestawienie odległości i warunków zrywki drewna; Załącznik nr 3.5. – informacja o stosowaniu możliwych technologii pozyskania drewna; II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 308 759.05 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2022 Koniec: 31/12/2022 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część oferty (Opcja) Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości do 50% zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia to suma: - szacunkowej wartości zamówienia podstawowego 181622,97 PLN, szacunkowa wartości zamówień art 214 ust. 1pkt 7, 90811,49 PLN, szacunkowej wartości prawa opcji 36324,59 PLN. Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 20000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy: Umowa zostanie zawarta na podstawie dokumentacji przetargowej i oferty Wykonawcy. Realizowana będzie na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie od dnia 04.05.2022r., jednakże w przypadku, gdy umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana po 04.05.2022r. zmówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2022r. Realizacja konkretnych pozycji odbywać się będzie na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Warunki realizacji umowy opisane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 14/04/2022 Czas lokalny: 10:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 12/07/2022 IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 14/04/2022 Czas lokalny: 10:15 Miejsce: Siedziba Zamawiającego: Nadleśnictwo Zawadzkie,ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie, Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą platformy JOSEPHINE. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne Stosowane będą płatności elektroniczne VI.3)Informacje dodatkowe: Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 139 ust. 1, 3 - 4 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3700 zł (słownie: trzy tysiące siedemset zł) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1-5 i 7- 10 Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 PZP lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 PZP, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art. 110 ust. 2 pkt 1)-3) PZP. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa wyżej, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę. VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587840 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587840 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio VI.4.3)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 PZP. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie PZP; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie PZP, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a). Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 19.4. i 19.5 SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.), jest równoznaczne z jej wniesieniem. . VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587840 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09/03/2022

Materiały

SWZ Usługi leśne w 2022r. - III przetarg Z.270.2.2022
Z27022022​_SWZ​_UL​_2022-III.zip 11.37MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.03.2022 11:38 Tomasz Konfederak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Furmański
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi leśne w 2022 - III przetarg 5.0 24.11.2022 08:18 Tomasz Konfederak
Usługi leśne w 2022 - III przetarg 4.0 16.05.2022 12:48 Tomasz Konfederak
Usługi leśne w 2022 - III przetarg 3.0 14.04.2022 13:12 Tomasz Konfederak
Usługi leśne w 2022 - III przetarg 2.0 14.04.2022 08:46 Tomasz Konfederak
Usługi leśne w 2022 - III przetarg 1.0 14.03.2022 11:38 Tomasz Konfederak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}