Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Usługi leśne w 2026r. II przetarg
- Status zamówienia: Aktualne
- Numer zamówienia:ZG.270.4.2025
- Data rozpoczęcia: 05.12.2025
- Wartość szacunkowa zamówienia:2703634,99
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
- Opis zamówienia:PLIKI DO POBRANIA ZNAJDUJĄ SIĘ NA DOLE STRONY --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Polska – Usługi leśnictwa – Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w leśnictwach Zarzecze, Łaziska OJ S 236/2025 08/12/2025 Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy Usługi 1. Nabywca Nabywca Oficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie E-mail: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego Sektor działalności instytucji zamawiającej: Sprawy gospodarcze 2. Procedura Procedura Tytuł: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w leśnictwach Zarzecze, Łaziska Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2025 r. poz. 567 – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna, edukacji leśnej, zagospodarowania turystycznego do wykonania na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2026. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumarycznie ilości wynikające z załącznika nr 2 do SWZ. Miejscem realizacji zamówienia będzie obszar Nadleśnictwa Zawadzkie. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Identyfikator procedury: 7c50317d-4e27-43cb-b187-330dc5e92466 Wewnętrzny identyfikator: ZG.270.4.2025 Rodzaj procedury: Otwarta Procedura jest przyspieszona: tak Uzasadnienie procedury przyspieszonej: zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia i skrócenie terminu składania ofert jest uzasadnione ( art. 138, ust. 2, pkt 2) Przeznaczenie Charakter zamówienia: Usługi Główna klasyfikacja (cpv): 77200000 Usługi leśnictwa Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 77210000 Usługi pozyskiwania drewna, 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna, 77211100 Usługi cięcia drewna, 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów, 77211300 Usługi selekcji drzew, 77211400 Usługi wycinania drzew, 77211500 Usługi pielęgnacji drzew, 77211600 Sadzenie drzew, 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa, 77231000 Usługi gospodarki leśnej, 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych, 77231600 Usługi zalesiania Miejsce realizacji Miejscowość: Zawadzkie Podpodział krajowy (NUTS): Opolski (PL524) Kraj: Polska 813079-2025 Page 2/8 5.1. 2.1.6. 2.1.4. 2.1.3. Informacje dodatkowe: Teren administracyjny Nadleśnictwa Zawadzkie, leśnictw Zarzecze, Łaziska Wartość Szacunkowa wartość bez VAT: 2 703 634,99 PLN Informacje ogólne Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określone są w SWZ Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE art. 129 ust. 1 pkt 1) w zw. z art. 129 ust. 2 oraz art. 132-139 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm. - „PZP”) oraz aktów wykonawczych do PZP - przetarg nieograniczony ustawa Prawo zamówień publicznych - Podstawy wykluczenia Powody wykluczenia źródła: Dokumenty zamówienia 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: (02.L.02/12)– Prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz zagospodarowania lasu w leśnictwach : Zarzecze i Łaziska: Opis: Szczegółowy opis ujęto w SWZ przedmiotowego postępowania. Przedmiotem zamówienia są poniższe usługi z zakresu gospodarki leśnej: CWD-D Całkowity wyrób drewna technologią dowolną 12727 m3, WPOD-BN Wycinanie podszytów i podrostów z pozostawieniem na powierzchni, bez znoszenia i układania w stosy (teren równy lub falisty) HA 4,39 OPR-UC Opryskiwanie upraw opryskiwaczem - ciągnikowym (nie dotyczy szkółek) HA 0,78 WYK-TAL40 Zdarcie pokrywy na talerzach 40 cm x 40 cm TSZT 1,50 PRZ-TALSA Przekopanie gleby na talerzach w miejscu sadzenia TSZT 1,00 KOP-ROW Wykopy ziemne o różnych przekrojach M3 68,75 SADZ 1R Sadzenie 1-latek z odkrytym systemem korzeniowym TSZT 31,10 SADZ WIEL Sadzenie wielolatek z odkrytym systemem korzeniowym TSZT 114,55 SADZ POP Sadzenie jednolatek i wielolatek w poprawkach i uzupełnieniach TSZT 18,90 SAD-BRYŁ Sadzenie sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym TSZT 13,01 DOWSADZ Dowóz sadzonek TSZT 177,56 KOSZ UA Wykaszanie chwastów w uprawach i usuwanie zbędnych nalotów - stopień trudności I i II HA 14,00 KOSZ UB Wykaszanie chwastów w uprawach i usuwanie zbędnych nalotów - stopień trudności III i IV HA 7,00 KOSZ UC Wykaszanie chwastów w uprawach i usuwanie zbędnych nalotów - stopień trudności V i VI HA 2,00 CW-W czyszczenia wczesne HA 14,15 CP-W Czyszczenia późne HA 31,31 ZABREPEL Zabezpieczenie upraw przed zwierzyną przy użyciu repelentów HA 26,73 GRODZ SRN Grodzenie upraw przed zwierzyną siatką rozbiórkową HM 22,7 GRODZ-SZY Grodzenie upraw metodą szymiszowską HM 9,00 GRODZ-DEM Demontaż (likwidacja) ogrodzeń HM 25,69 K GRODZEŃ Naprawa (konserwacja) ogrodzeń upraw leśnych H 90,00 KOR-P Korowanie pułapek i niszczenie kory M3 5,00 PUŁ-RYJ Wykładanie pułapek na ryjkowce - dołki chwytne, wałki itp. SZT 32,00 SZUK-PĘDR Badanie zapędraczenia gleby - dół o objętości 0,5 m3 SZT 5,00 SZUK-OWAD Próbne poszukiwania owadów w ściółce SZT 40,00 GODZ RH8 Prace wykonywane ręcznie H 192,00 GODZ PILA Prace wykonywane ręcznie z użyciem pilarki H 195,00 GODZ RU8 Prace godzinowe ręczne z urządzeniem H 7,00 GODZ HH8 Prace wykonywane harwesterem H 8,00 GODZ MH8 Prace wykonywane innym 813079-2025 Page 3/8 5.1.5. 5.1.3. 5.1.2. 5.1.1. sprzętem mechanicznym H 28,00 ŻEL-1 Żelowanie 1-latek TSZT 31,10 ŻEL-2 Żelowanie 2- latek TSZT 121,65 ŻEL-IL Żelowanie sadzonek pozostałych TSZT 1,80 PPOŻ-PORZ Porządkowanie terenów na pasach ppoż. HA 3,00 ODN-PASC odchwaszczanie, odnawianie pasów przeciwpożarowych KMTR 0,46 GOPP RH8 Prace wykonywane ręcznie H 61,00 GOPP PILA Prace wykonywane ręcznie z użyciem pilarki H 1,00 GOPP RU8 Prace godzinowe ręczne z urządzeniem H 19,00 GOPP NOC Prace godzinowe w porze nocnej H 1,00 GOPP MH8 Prace wykonywane innym sprzętem mechanicznym H 8,00 Wewnętrzny identyfikator: (02.L.02/12) Przeznaczenie Charakter zamówienia: Usługi Główna klasyfikacja (cpv): 77200000 Usługi leśnictwa Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 77210000 Usługi pozyskiwania drewna, 77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna, 77211100 Usługi cięcia drewna, 77211200 Transport dłużyc na terenie lasów, 77211300 Usługi selekcji drzew, 77211400 Usługi wycinania drzew, 77211500 Usługi pielęgnacji drzew, 77211600 Sadzenie drzew, 77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa, 77231000 Usługi gospodarki leśnej, 77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych, 77231600 Usługi zalesiania Opcje: Opis opcji: W stosunku do zadania 02.L.02/12 Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do każdej z pozycji Kosztorysu Ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji Kosztorysu Ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % Wynagrodzenia z dnia zawarcia Umowy, zgodnie z §11 ust 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu). Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Opolski (PL524) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Teren administracyjny leśnictw Zarzecze, Łaziska Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 01/01/2026 Data zakończenia trwania: 31/12/2026 Wartość 813079-2025 Page 4/8 5.1.12. 5.1.11. 5.1.10. 5.1.9. 5.1.6. Szacunkowa wartość bez VAT: 2 703 634,99 PLN Informacje ogólne Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony. Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP): tak Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu są określone w SWZ. Kryteria kwalifikacji Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium: Rodzaj: Cena Opis: Cena 100 % Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga: Waga (wartość procentowa, dokładna) Kryterium udzielenia - Liczba: 100,00 Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://josephine.proebiz.com/pl/ Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia: Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane Adres na potrzeby zgłoszenia: https://josephine.proebiz.com/pl/ Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski Katalog elektroniczny: Niedozwolone Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014) Opis gwarancji finansowej: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2025 r. poz. 98). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Banku Spółdzielczym w Zawadzkiem nr rachunku: 79 8909 0006 0010 0001 4733 0136 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w roku 2026, zadanie 02.L.02/12” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu 813079-2025 Page 5/8 Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2) -4) SWZ musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja /poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 24 czerwca 2020 r. sygn. akt KIO 662/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. akt KIO 970/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO 1183/20, uchwała Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD 6/21). Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. Termin składania ofert: 22/12/2025 10:00:00 (UTC+00:00) czas zachodnioeuropejski, GMT Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 22/12/2025 10:15:00 (UTC+00:00) czas zachodnioeuropejski, GMT Miejsce: Po upływie terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający za pośrednictwem Platformy dokonuje czynności automatycznej deszyfracji ofert. W przypadku awarii sytemu teleinformatycznego przy użyciu którego Zamawiający dokonuje otwarcia ofert, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 14.2. SWZ, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na 813079-2025 Page 6/8 5.1.16. 5.1.15. stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte i cenach Informacje dodatkowe: Postępowanie będzie prowadzone wg tzw. "procedury odwróconej" o której mowa w art. 139, ust.1, 3-4 PZP Warunki zamówienia: Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie Stosowane będą płatności elektroniczne: tak Zasady finansowe: zgodne z swz Techniki Umowa ramowa: Brak umowy ramowej Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów Aukcja elektroniczna: nie Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza Informacje o terminach odwołania: Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 PZP. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie PZP; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie PZP, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a). Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 19.4. i 19.5 SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej 813079-2025 Page 7/8 8.1. 8.1. Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w polskiej placówce pocztowej operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe albo w placówce podmiotu zajmującego się doręczaniem korespondencji na terytorium innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym albo wysłanie jej na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem. Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie Organizacja rozpatrująca oferty: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie 8. Organizacje ORG-0001 Oficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie Numer rejestracyjny: 756-000-44-39 Adres pocztowy: ul. Strzelecka 6 Miejscowość: Zawadzkie Kod pocztowy: 47-120 Podpodział krajowy (NUTS): Opolski (PL524) Kraj: Polska E-mail: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl Telefon: +48 7079660 Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie Profil nabywcy: https://josephine.proebis.com/pl/ Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty ORG-0002 Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Numer rejestracyjny: 526-223-93-25 Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Telefon: +48 22 458 78 01 813079-2025 Page 8/8 8.1. Role tej organizacji: Organ odwoławczy ORG-0000 Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union Numer rejestracyjny: PUBL Miejscowość: Luxembourg Kod pocztowy: 2417 Podpodział krajowy (NUTS): Luxembourg (LU000) Kraj: Luksemburg E-mail: ted@publications.europa.eu Telefon: +352 29291 Adres strony internetowej: https://op.europa.eu Role tej organizacji: TED eSender Informacje o ogłoszeniu Identyfikator/wersja ogłoszenia: 715ee791-a61c-4287-b593-34a5ac5a0555 - 01 Typ formularza: Procedura konkurencyjna Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy Podrodzaj ogłoszenia: 16 Ogłoszenie – data wysłania: 05/12/2025 12:43:00 (UTC+00:00) czas zachodnioeuropejski, GMT Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski Numer publikacji ogłoszenia: 813079-2025 Numer wydania Dz.U. S: 236/2025 Data publikacji: 08/12/2025
Materiały
SWZ z zalacznikami ZG.270.4.2025 Uslugi lesne II przetargZG27042025_Uslugi_lesne_II_przetarg.zip 30.89MB ZG.270.4.2025 ogłoszenie o zamowieniu
ZG27042025_ogłoszenie_o_zamowieniu.pdf 2.83MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2025 13:40 Tomasz Konfederak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zbigniew Brzeziński
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Usługi leśne w 2026r. II przetarg | 1.0 | 08.12.2025 13:40 Tomasz Konfederak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP