W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi

23.10.2025

3012-7.262.19.2025

                                                              ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu
udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi”.   

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej

ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała

REGON: 000569438, NIP 547-15-17-745

tel.: 33 475 81 64

godziny urzędowania: pięciodniowy tydzień pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530

e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala

 

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Ze względu na wartość zamówienia publicznego nieprzekraczającą kwoty 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.) w oparciu o zapis art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy. Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

 

  1. RODZAJ ZAMÓWIENIA, KOD CPV:
  1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
  2. Kod CPV: 34110000-1 – Samochody osobowe.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi, który będzie wykorzystywany przez Prokuraturę Rejonową Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej do bieżącej pracy związanej z działalnością Prokuratury, tj. przewożeniem osób i dokumentacji. Samochód musi być fabryczne nowy, nieużywany, technicznie sprawny, gotowy do użytku, wolny od wad fizycznych i prawnych uniemożliwiających lub utrudniających jego eksploatację zgodnie z przeznaczeniem (model aktualnie wytwarzany przez producenta).
  2. Wymagane minimalne parametry techniczne pojazdu określone zostały w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  3. Oferowany samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1251 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r.
    w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 502 z późn. zm.).
  4. Pojazd musi posiadać homologację, wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, ustawą z dnia 14 kwietnia 2023r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (t.j. – Dz. U. 2023 poz. 919 z późn. zm.) lub rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2020/683 z dnia 15 kwietnia 2020 r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 w odniesieniu do wymogów administracyjnych dotyczących homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów. 
  5. Samochód musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6).
  6. Pojazd musi być wolny od wad fizycznych i prawnych uniemożliwiających lub utrudniających jego eksploatację zgodnie z przeznaczeniem oraz musi spełniać warunki, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wydanych na jej podstawie. Pojazd musi być objęty gwarancją na okres:
  1. minimum 24 miesięcy lub 100 tysięcy przejechanych kilometrów, w zależności od tego co nastąpi wcześniej – gwarancja mechaniczna producenta, biegnąca od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu przez Zamawiającego,
  2. minimum 120 miesięcy – gwarancja producenta na perforację elementów nadwozia, biegnąca od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu przez Zamawiającego,
  3. minimum 24 miesięcy lub 100 tysięcy przejechanych kilometrów, w zależności od tego co nastąpi wcześniej – gwarancja producenta na powłokę lakierniczą, biegnąca od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu przez Zamawiającego,
  4. w przypadku dłuższego okresu gwarancji z jakiegokolwiek tytułu i w jakimkolwiek zakresie udzielonego przez producenta samochodu osobowego, będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca informuje o tym Zamawiającego przed podpisaniem umowy i przelewa na Zamawiającego prawo dochodzenia roszczeń gwarancyjnych z uwzględnieniem tego terminu.

 

  1. TERMIN I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
  2. Wykonawca nie może zlecić wykonania całości ani części przedmiotu zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności.
  3. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbędzie się w punkcie sprzedaży Wykonawcy w przypadku jeśli punkt sprzedaży będzie oddalony max. 60 kilometrów od siedziby Zamawiającego, a w pozostałych przypadkach w siedzibie Zamawiającego.
  4. Podczas odbioru pojazd powinien być zaatakowany minimum 10 litrami paliwa.
  5. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet wymaganych polskim prawem dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu we właściwym organie rejestracyjnym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. 2024 poz. 1709), jak również wszystkie inne dokumenty pojazdu (m. in. karta gwarancyjna, instrukcja obsługi, wyciąg ze świadectwa homologacji, potwierdzenie opłaty akcyzy za pojazd, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin) sporządzone w języku polskim.
  6. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny oferowanego pojazdu na terenie miasta Bielsko-Biała.
  7. Szczegółowe informacje dotyczące warunków i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego – Projekt umowy.

 

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
  2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. zdolności występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;

  1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;

  1. zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

  1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. – Dz. U. 2025 poz. 514 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. – Dz. U. 2025 poz. 644 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. – Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej, na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. ustawy.

 

  1. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:
        1. Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami w zakresie udzielenia wyjaśnień, co do sposobu przygotowania i złożenia oferty są:
  1. Justyna Pietraszko – Specjalista ds. zamówień publicznych – tel. (33) 475 81 64.
  2. Paulina Makoś – Inspektor – tel. (33) 475 81 64.  
        1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Wnioski o wyjaśnienia treści niniejszego Zapytania ofertowego należy kierować na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednakże nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść wniosków wraz z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiający udostępni wyłącznie na stronie internetowej wskazanej w ust. 3 poniżej.

UWAGA: Zamawiający nie udziela indywidualnych odpowiedzi w zakresie wniosków o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.

        1. Adres strony internetowej, na której udostępniana jest dokumentacja postępowania,  zmiany i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala (zakładka: Aktualności – Zamówienia publiczne – Ogłoszenia).

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Wymagania formalne:
  1. oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią Zapytania ofertowego przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
  2. ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim,
  3. każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę,
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych,
  5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych,
  6. oferta musi spełniać wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym, Wykonawca winien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty,
  7. oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę (osoby) pisemnie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (firmy),

UWAGA: w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymaga się podpisania oferty przez wszystkich wspólników lub dołączenie do oferty pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników osobie, która podpisała ofertę.

  1. Oferta musi zawierać:
  1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, podana cena brutto oferty musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia; cena powinna być określona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi,
  2. opis / kartę katalogową / itp. oferowanego modelu pojazdu, informującą Zamawiającego o wszystkich parametrach technicznych oraz o pełnym wyposażeniu pojazdu zaoferowanego w postępowaniu,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
  4. stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów rejestrowych.

Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia ww. dokumentacji, jeżeli może ją uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1557 z późn. zm.).

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
  1. Ofertę cenową należy przesłać w formie skanu dokumentów „pdf” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl w terminie:

do dnia 31 października 2025r. do godziny 1200.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty jest równoważne z akceptacją wszystkich warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym.

 

  1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 
  1. Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe (cena 100%) – cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). Cena oferty brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, narzuty, upusty, podatki, opłaty celne itp. jakie Wykonawca poniesie lub może ponieść w związku z realizacją całości przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą ceną brutto oferty podaną przez Wykonawcę.
  3. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie jest obowiązująca przez cały okres trwania umowy. Nie dopuszcza się waloryzacji wynagrodzenia w stosunku do ceny podanej w ofercie.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny, a Wykonawca winien udzielić odpowiedzi w terminie i formie wskazanej przez Zamawiającego.
  5. Zamawiający poprawi w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie,
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
  1. wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
  2. omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty podanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis ten, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
  1. UWAGA: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu będzie udostępniona na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, a także przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
  2. Podstawą nawiązania współpracy będzie podpisanie umowy na realizację przedmiotu zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert złożonych w postępowaniu). 

 

  1. KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY WYKONAWCY: 
  1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. wykluczonego z udziału w postępowaniu.  
  1. Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (w szczególności bez zachowania terminów umownych, niezgodnie z postanowieniami umowy, bez wywiązania się z warunków gwarancji czy rękojmi).
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
  3. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

  1. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY:
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w postępowaniu.
  2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego. 
  3. Zamawiający zastrzega, że może zakończyć postępowanie na każdym jego etapie, w szczególności bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.

 

  1. Integralną częścią Zapytania ofertowego jest:
  1. Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ).  
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  3. Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy.
  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-101, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej.
  2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pani Aneta Machejek-Bąk, tel. 33 47-58-158, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy.
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp).
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  10. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu***:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

                            Prokurator Okręgowy       

 

 

*      Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.

**      Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp,  w postępowaniu  o udzielenie  zamówienia  zgłoszenie  żądania  ograniczenia  przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

*** Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania  przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.

Materiały

Zapytanie​_ofertowedocx
Zapytanie​_ofertowedocx.pdf 0.15MB
Załącznik​_nr​_1​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_szczegółowy​_OPZ
Załącznik​_nr​_1​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_szczegółowy​_OPZ.pdf 0.14MB
Załącznik​_nr​_2​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Projekt​_umowy
Załącznik​_nr​_2​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Projekt​_umowy.pdf 0.25MB
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.10.2025 12:07 Arkadiusz Boczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Arkadiusz Boczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 9.0 29.10.2025 15:29 Jarosław Waliczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 8.0 24.10.2025 15:10 Jarosław Waliczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 7.0 23.10.2025 12:16 Arkadiusz Boczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 6.0 23.10.2025 12:16 Arkadiusz Boczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 5.0 23.10.2025 12:15 Arkadiusz Boczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 4.0 23.10.2025 12:14 Arkadiusz Boczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 3.0 23.10.2025 12:13 Arkadiusz Boczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 2.0 23.10.2025 12:13 Arkadiusz Boczek
Dostawa samochodu osobowego Skoda Octavia Combi 1.0 23.10.2025 12:07 Arkadiusz Boczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}