W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Listopadowej 31

20.08.2025

Bielsko-Biała, data zgodna z podpisem

3012-7.262.7.2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest: „Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Listopadowej 31”.   

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej

ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała

REGON: 000569438, NIP 547-15-17-745

tel.: 33 475 81 64

e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala

 

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Ze względu na wartość zamówienia publicznego nieprzekraczającą kwoty 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.) w oparciu o zapis art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy. Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

 

  1. RODZAJ ZAMÓWIENIA, KOD CPV:
  1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
  2. Kod CPV: 39131100-0 Regały archiwalne.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Listopadowej 31.
  2. Oferowane regały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niefabrykowane, nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich, wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz muszą posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty i atesty dopuszczające regały do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Zamówienie obejmuje cały zakres usługi, dostawy i montażu od momentu udzielenia zamówienia do oddania regałów do użytkowania oraz świadczenia gwarancyjne, tj. w szczególności:
  1. zakup regałów wraz z ich dostarczeniem do budynku Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 31, ich rozładunek, wniesienie do pomieszczenia nr 08, zlokalizowanego w piwnicy budynku, a także ich montaż;
  2. przez montaż regałów należy rozumieć:
  1. zainstalowanie przez Wykonawcę odpowiednio torów jezdnych w docelowym pomieszczeniu montażu w układzie funkcjonalnym zgodnym z rysunkiem, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  2. dostarczenie i zainstalowanie na posadowionych torach jezdnych kompletnych i gotowych do użytkowania regałów, z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczenia nr 08;
  1. montaż regałów winien być poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy.
  1. Przed przygotowaniem oferty Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej pomieszczenia nr 08, celem weryfikacji i dokonania odpowiednich pomiarów. Udział w wizji lokalnej nie jest wymagany do złożenia oferty. Termin wizji lokalnej ustala się indywidualnie na wniosek zainteresowanego Wykonawcy, składając Zamawiającemu pisemny wniosek na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl
  2. Prace montażowe będą wykonywane na terenie czynnej instytucji i nie mogą zakłócać normalnej jej pracy, przy zachowaniu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Prace mogą być prowadzone w godzinach urzędowania instytucji, tj. od 730 do 1530 (od poniedziałku do piątku). Prace należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku, a teren prac należy utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości.
  3. Opis techniczny przedmiotu zamówienia:
  1. parametry techniczne regałów jezdnych:
  1. ilość regałów: 3 szt.,
  2. długość regałów: 420 cm + korba,
  1. ilość półek w każdym regale: 5 + 1,
  2. wysokość półki – światło między półkami: minimum 36 cm,
  3. głębokość regałów: 2 x minimum 33 cm (regały dwustronne),
  4. zastosowane blachy: pełne,
  5. maksymalna wysokość regałów: 230 cm,
  6. kolor regałów: RAL 7035 - jasny popiel,
  1. konstrukcja i technologia wykonania szyn jezdnych: tory jezdne wykonane ze stali, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie; szerokość podstawy szyn jezdnych nie mniejsza niż 70 mm; szyny wykonane z jednolitego materiału, bez spawania i innego sposobu łączenia elementów szyny jezdnej; do szyn jezdnych zamontowane elementy oporowe zapobiegające przesuwaniu się regałów poza obszar ich pracy; szyny jezdne o konstrukcji gładkiej, dla zapewnienia utrzymania należytej czystości torowiska regałów,  
  2. konstrukcja i technologia wykonania podstaw jezdnych: podstawa regału o grubości blachy minimum 2 mm i wysokości profilu minimum 105mm; elementy poprzeczne podstaw regałów wykonane z blach stalowych o grubości minimum 2 mm, stanowiących jednocześnie konstrukcję wsporczą do mocowania kół jezdnych; koła jezdne regałów wykonane z żeliwa, zapewniające prawidłowy i cichobieżny przesuw regałów, jak również odpowiednią wytrzymałość; koła jezdne o średnicy nie mniejszej niż 105mm; wszystkie elementy obrotowe regałów tj. koła, wałki osadzone na zakrytych kulkowych łożyskach tocznych, samosmarownych, niewymagających konserwacji; należy zastosować odboje dystansowe o długości minimum 30 mm, zabezpieczające przed uderzaniem regału o regał; podstawy jezdne pomalowane farbą poliestrową proszkową, w kolorze jasny popiel RAL 7035; do ram regałów przymocowane specjalne blokady zabezpieczające przed przechyłem regałów,
  3. konstrukcja i technologia wykonania napędu regałów jezdnych: regały wyposażone w napęd łańcuchowo – korbowy z odpowiednio dobraną przekładnią redukcyjną, umożliwiającą łatwe i sprawne przemieszczanie regałów przez osobę, siłą nie większą niż 50 N; wszystkie koła zębate występujące w łańcuchowej przekładni redukcyjnej powinny być stalowe; przemieszczanie regału odbywa się za pomocą trójramiennego pokrętła z tworzywa, zakończonego uchwytami, obracającymi się niezależnie od obrotu całej korby; uchwyt wykonany z twardego tworzywa sztucznego, zapobiegającego poślizgowi dłoni podczas obracania korbą; uchwyt wykonany w ergonomicznym kształcie o średnicy minimum 45 mm; układ napędowy wyposażony w mechanizm blokady umieszczonej w osi korby; mechanizm napędowy zakryty poprzez pełny panel frontowy wykonany z jednolitej blachy zimnowalcowanej i malowanej proszkowo,
  4. konstrukcja i technologia wykonania ścian bocznych: ściany boczne regałów wykonane z jednego formatu blachy stalowej zimnowalcowanej o grubości minimum 0,8 mm, wyprofilowanej od frontu w kształcie teownika w celu zapewnienia odpowiedniej sztywności i nośności ściany regału; w ścianach wykonane wycięcia na zaczepy półek; zaczepy wykonane z ocynkowanej blachy o grubości minimum 3 mm, dowolna zmiana rozstawu półek minimum co 20 mm, bez konieczności użycia narzędzi; regały dwustronne – po środku pełna blacha; ściany boczne regału w sposób trwały połączone z podstawą jezdną regału za pomocą specjalnych gniazd ustalających i połączeń śrubowych; ściany działowe pełne zapewniające jednocześnie sztywność całej konstrukcji; ściany boczne i tylne pomalowane poliestrową farbą proszkową na kolor jasny popiel RAL 7035,
  5. konstrukcja i technologia wykonania półek: półki wykonane ze stali zimnowalcowanej o grubości blachy minimum 0,8 mm, lakierowane w kolorze jasny popiel RAL 7035, trzykrotnie gięte na swej dłuższej krawędzi oraz dwukrotnie na krótszej w celu zapewnienia odpowiedniej wytrzymałości i niewystępowania ostrych krawędzi; na krótszym boku półki wykonane specjalne wycięcia otwory do mocowania zaczepów; Wytrzymałość półki minimum  60 kg/mb; pomiędzy półkami ogranicznik o wysokości minimum 30 mm, jako element zabezpieczający przed wypadnięciem rzeczy z regału; wszystkie półki ruchome w regałach zawieszane na specjalnych zaczepach; fronty wykonane jako jednolity panel metalowy zasłaniający cały układ napędowy regałów, a jednocześnie tworzące estetyczny front regału,  
  6. kolorystyka i malowanie regałów jezdnych: wszystkie elementy regałów muszą być pomalowane poliestrową farbą proszkową na kolor jasny popiel RAL 7035; powłoka odporna na ścieranie oraz wszelkiego rodzaju zadrapania; farby przeznaczone do malowania regałów muszą być nieszkodliwe dla zdrowia i obojętne dla środowiska,
  7. wymagania bezpieczeństwa regałów jezdnych: mechanizm przesuwu każdego regału jezdnego wyposażony w blokadę, która zabezpiecza osobę znajdującą się w przejściu miedzy regałami przed przypadkowym zgnieceniem; regały jezdne muszą posiadać odboje gumowe zamontowane w podstawie regału, zabezpieczające dłonie przed urazem; wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek ścian czy osłon pozbawione ostrych krawędzi, zamontowane elementy oporowe na szynach, zapobiegające przesuwaniu się regałów poza obszar ich pracy.
  1. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu 60-miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące warunków i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego – Projekt umowy.

 

  1. TERMIN I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 35 dni od daty zawarcia umowy.
  2. Wykonawca nie może zlecić wykonania całości ani części przedmiotu zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności.

 

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
  2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. zdolności występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;

  1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;

  1. zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań);

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

  1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. – Dz. U. 2025 poz. 514 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. – Dz. U. 2025 poz. 644 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. – Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej, na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. ustawy.

 

  1. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:
        1. Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami w zakresie udzielenia wyjaśnień, co do sposobu przygotowania i złożenia oferty są:
  1. Justyna Pietraszko – Specjalista ds. zamówień publicznych – tel. 33 475 81 64.
  2. Paulina Makoś – Inspektor – tel. 33 475 81 64.  
        1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Wnioski o wyjaśnienia treści niniejszego Zapytania ofertowego należy kierować na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednakże nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść wniosków wraz z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiający udostępni wyłącznie na stronie internetowej wskazanej w ust. 3 poniżej.

UWAGA: Zamawiający nie udziela indywidualnych odpowiedzi w zakresie wniosków o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.

        1. Adres strony internetowej, na której udostępniana jest dokumentacja postępowania,  zmiany i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala (zakładka: Aktualności – Zamówienia publiczne – Ogłoszenia).
  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Wymagania formalne:
  1. oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią Zapytania ofertowego przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,  
  2. ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim,
  3. każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę,
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych,
  5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych,
  6. oferta musi spełniać wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym, Wykonawca winien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty,
  7. oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę (osoby) pisemnie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (firmy),

UWAGA: w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymaga się podpisania oferty przez wszystkich wspólników lub dołączenie do oferty pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników osobie, która podpisała ofertę.

  1. Oferta musi zawierać:
  1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór Formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego); podana łączna cena brutto oferty musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia; cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
  3. stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów rejestrowych.

Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia ww. dokumentacji, jeżeli może ją uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1557 z późn. zm.).

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
  1. Ofertę cenową należy przesłać w formie skanu dokumentów „pdf” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl w terminie:

do dnia 29 sierpnia 2025r. do godziny 1200.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty jest równoważne z akceptacją wszystkich warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym.

 

  1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 
  1. Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe (cena 100%) – łączna cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). Cena oferty brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, narzuty, upusty, podatki itp. jakie Wykonawca poniesie lub może ponieść w związku z realizacją całości przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą łączną ceną brutto oferty podaną przez Wykonawcę.
  3. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie jest obowiązująca przez cały okres trwania umowy. Nie dopuszcza się waloryzacji wynagrodzenia w stosunku do ceny podanej w ofercie.
  4. Zamawiający poprawi w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie,
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
  1. wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
  2. omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty podanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis ten, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
  1. UWAGA: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu będzie udostępniona na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, a także przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
  2. Podstawą nawiązania współpracy będzie podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert złożonych w postępowaniu). 

 

  1. KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY WYKONAWCY: 
  1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (w szczególności bez zachowania terminów umownych, niezgodnie ze zleceniem realizacji zamówienia, bez wywiązania się z warunków gwarancji czy rękojmi),
  4. wykluczonego z udziału w postępowaniu.  
  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
  2. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

  1. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY:
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w postępowaniu.
  2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego. 
  3. Zamawiający zastrzega, że może odstąpić od postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.

 

  1. Integralną częścią Zapytania ofertowego jest:
  1. Załącznik nr 1 – Rysunek pomieszczenia nr 08 – szkic rozplanowania i umieszczenia regałów (widok z góry).
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  3. Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy.

 

 

  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-101, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej.
  2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pani Aneta Machejek-Bąk, tel. 33 47-58-158, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy.
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp).
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  10. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu***:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Prokurator Okręgowy       

 

 

 

 

*      Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.

**     Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp,  w postępowaniu  o udzielenie  zamówienia  zgłoszenie  żądania  ograniczenia  przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

*** Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania  przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.

Materiały

Zapytanie​_ofertowe
Zapytanie​_ofertowedocx.pdf 0.19MB
Załącznik​_nr​_1​_Rysunek​_pomieszczenia​_08
Załącznik​_nr​_1​_Rysunek​_pomieszczenia​_08.pdf 0.07MB
Załącznik​_nr​_2​_Projekt​_umowy
Załącznik​_nr​_2​_Projekt​_umowy.pdf 0.16MB
Załącznik​_nr​_3​_Formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_3​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.08.2025 08:27 Jarosław Waliczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Waliczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Listopadowej 31 1.0 20.08.2025 08:27 Jarosław Waliczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}