W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego

05.05.2025

Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego

Bielsko-Biała, data zgodna z podpisem

 

3012-7.262.9.2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ul. Legionów 79 asortymentu komputerowego.
  2. Wykonawca winien w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, wycenić asortyment komputerowy wyszczególniony przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zaproponować w ofercie produkt równoważny koniecznym jest uprzednie uzyskanie zgody Zamawiającego. Wniosek w tej sprawie należy złożyć na adres sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl. Zamawiający udzieli odpowiedzi pisemnej lub e-mailem. Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą inny produkt niż wskazany w Zapytaniu ofertowym, zaproponowany w ofercie przez Wykonawcę bez zgody Zamawiającego.
  3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt komputerowy powinien:
  1. być oryginalny, fabrycznie nowy, nieużywany,
  2. być wolny od wad fizycznych i prawnych,
  3. nie wykazywać śladów użytkowania czy uszkodzenia,
  4. być kompletny i zdatny do użytku,
  5. posiadać znak firmowy, nazwę i adres producenta oraz etykiety identyfikujące produkt,
  6. posiadać certyfikaty producenta,
  7. spełniać wymogi normy CE,
  8. spełniać wszelkie wymagania wyrobu dopuszczonego do obrotu i stosowania w Polsce,
  9. pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży w Polsce.
  1. Wykonawca dostarczy asortyment komputerowy w opakowaniach fabrycznych, zabezpieczających asortyment przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
  1. TERMIN I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
  1. Termin dostawy: do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia realizacji zamówienia.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i wniesienia asortymentu na własny koszt do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w budynku Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ul. Legionów 79.

III.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

  1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

  1. Zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

  1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2025 poz. 514 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej, na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. ustawy.

  1. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:

Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami w zakresie udzielenia wyjaśnień, co do sposobu przygotowania i złożenia oferty są:

  1. Justyna Pietraszko – Specjalista ds. zamówień publicznych – tel. 33 475 81 64.
  2. Paulina Makoś – Inspektor – tel. 33 475 81 64.
  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Tryb postępowania:

Ze względu na wartość zamówienia niższą niż 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1). Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

  1. Wymagania formalne:
  1. oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego Zapytania ofertowego przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania,
  2. ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim,
  3. każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę,
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
  5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych,
  6. wskazane jest zapoznanie się z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym, Wykonawca winien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty,
  7. oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy),
  8. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, który rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składnia ofert.
  1. Oferta musi zawierać:
  1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór Formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego); podana łączna cena brutto oferty musi

obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia; cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi,

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
  2. stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów rejestrowych.

Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia ww. dokumentacji, jeżeli może ją uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1557 z późn. zm.).

  1. SKŁADANIE OFERT:
  1. Ofertę cenową należy przesłać w formie skanu dokumentów „pdf” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

do dnia 15 maja 2025 roku do godziny 1000.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
  1. Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe – suma cen brutto wyszczególnionych w kolumnie 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Zapytania).
  2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wyceny całego asortymentu komputerowego wymienionego w Formularzu cenowym. Brak wyceny którejkolwiek pozycji asortymentu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
  3. Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą łączną ceną brutto oferty podaną przez Wykonawcę, po potwierdzeniu spełnienia wymagań dla danego asortymentu.
  4. Łączna cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia w zakresie wynikającym z Zapytania ofertowego (w tym m.in. koszty transportu, wniesienia, gwarancji itp.).
  5. Zamawiający poprawi w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie,
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
  4. niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  1. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
  1. wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
  2. omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty podanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis ten, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
  1. Podstawą nawiązania współpracy będzie wystawienie przez Zamawiającego zlecenia realizacji przedmiotu zamówienia.
  1. KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY WYKONAWCY:
  1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (w szczególności bez zachowania terminów umownych, niezgodnie ze zleceniem realizacji zamówienia, bez wywiązania się z warunków gwarancji czy rękojmi),
  4. wykluczonego z udziału w postępowaniu.
  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
  2. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  1. WYBÓR WYKONAWCY:
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w postępowaniu.
  2. Zamawiający zastrzega, że może odstąpić od postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
  1. Integralną częścią Zapytania ofertowego jest:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.

  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-101, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej.
  2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pani Aneta Machejek-Bąk, tel. 33 47-58-158, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy.
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp).
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  10. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu[3]:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

p.f. Prokurator Okręgowy

Podpisane przez: Arkadiusz Jóźwiak

Data: 2025.05.05 07:53:30 GEST

Złożono przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego


[1] Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.

[2] Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

[3] Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.

Materiały

Zapytanie​_ofertowe
Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.15MB
Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Odpowiedź​_na​_pytanie​_z​_dnia​_6052025
Odpowiedź​_na​_pytanie​_z​_dnia​_6052025docx.pdf 0.14MB
Odpowiedź​_na​_pytanie​_z​_dnia​_13052025
Odpowiedź​_na​_pytanie​_z​_dnia​_13052025.pdf 0.14MB
Odpowiedź​_na​_pytanie​_z​_dnia​_14.05.2025
Odpowiedź​_na​_pytanie​_z​_dnia​_14.05.2025.pdf 0.14MB
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofertdocx.pdf 0.12MB
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_ofertydocx
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_ofertydocx.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.05.2025 12:52 Adrian Rzadek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Arkadiusz Boczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego 6.0 23.05.2025 07:51 Arkadiusz Boczek
Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego 5.0 15.05.2025 15:10 Adrian Rzadek
Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego 4.0 15.05.2025 07:55 Jarosław Waliczek
Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego 3.0 14.05.2025 07:57 Jarosław Waliczek
Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego 2.0 07.05.2025 14:20 Adrian Rzadek
Zakup wraz z dostawą do siedziby Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej asortymentu komputerowego 1.0 05.05.2025 12:52 Adrian Rzadek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}