W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rejestry, ewidencje i archiwa

W prokuraturach okręgowych prowadzi się następujące urządzenia ewidencyjne :

  1. repertoria z działalności:
    1. karnej:
    2. administracyjnej: "Pa",
    3. cywilnej: "Pc";
  2. rejestry z zakresu działalności:
    1.  karnej: "Ak", "Di", "Dsn", "Kw", "Ns", "Ntk", Opk", "Osn", "Oz" i "Pn",
    2.  administracyjnej: "Ip",
    3. cywilnej: "Osn",
    4. strzeżenia praworządności: "Zt",
    5. kontroli: "Wl";
  3. pozostałe rejestry z zakresu działalności wymienionej w pkt 2 lit. a-c: "Ko" i "Pp";
  4. rejestr dotyczący udziału prokuratora w postępowaniu sądowym: "W";
  5. rejestry dotyczące korespondencji z zakresu ustawowych zadań oraz administracji prokuratora: "D" i "E".

Archiwum

Całą dokumentację powstająca w wyniku działalności prokuratury gromadzi się w archiwum zakładowym.Organizację archiwum zakładowego, podziału zasobu archiwalnego, przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji archiwalnej, udostępnianie dokumentacji archiwalnej, brakowanie akt oraz przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego reguluje Zarządzenie Nr 22/21 Prokuratora Generalnego z dnia 20.07.2021 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.02.2021 18:44 Łukasz Krygier
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aneta Bajor-Koleżyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rejestry, ewidencje i archiwa 3.0 06.11.2025 14:05 Łukasz Krygier
Rejestry, ewidencje i archiwa 2.0 06.11.2025 13:02 Łukasz Krygier
Rejestry, ewidencje i archiwa 1.0 11.02.2021 18:44 Łukasz Krygier

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}