W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2025.01.31 - Zapytanie ofertowe pn. „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i kopert na potrzeby jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego”

31.01.2025

Gorzów Wielkopolski, dnia 31 stycznia 2025 r. 

 

3038-7.262.5.2025

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim zaprasza do złożenia oferty na: „Sukcesywną dostawę artykułów biurowych i kopert na potrzeby jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego”- zamówienie o wartości poniżej 130 000,00zł netto, niepodlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320).

Wykaz artykułów biurowych i kopert stanowiących przedmiot zamówienia, a także ich prognozowaną ilość, zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego- arkusz kalkulacyjny. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i koperty w ciągu 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia e-mailem do poszczególnych jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego (wykaz jednostek prokuratury okręgu gorzowskiego- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego). Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia będzie przebiegała sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, na poszczególne Wydziały Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz Prokuratury Rejonowe.

Ilości wskazane w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi dla porównania ofert. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w tabeli.

Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, na okres 18-miesięcy. Jeżeli jednak wartość zamówienia przekroczy kwotę brutto przeznaczoną na realizację przedmiotu zamówienia określoną w formularzu ofertowym, przed upływem okresu obowiązywania umowy,  umowa natychmiast wygasa.

  1. Przewidywane rozpoczęcie przedmiotowych dostaw nastąpi od dnia 24.02.2025 r.
  2. Płatność będzie realizowana przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

            Oferty cenowe, na które składa się prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) oraz arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), w formie skanu ww. dokumentów bądź w formie elektronicznej/postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, proszę nadsyłać do dnia 07.02.2025 r. na adres e-mail:

paulina.karbowiak@prokuratura.gov.pl

 

Osobą upoważnioną do kontaktów jest:

  • Pani Paulina Karbowiak tel. 95 7392 066

 

Materiały

zapytanie​_ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.96MB
Załącznik​_nr​_3​_wykaz​_jednostek
Załącznik​_nr​_3​_wykaz​_jednostek.pdf 0.11MB
Załącznik​_nr​_2​_arkusz​_kalkulacyjny​_www
Załącznik​_nr​_2​_arkusz​_kalkulacyjny​_www.xlsx 0.02MB
Załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
wzór​_umowy
wzór​_umowy.pdf 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}