W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług przechowywania i przewozu zwłok ludzkich.

14.05.2021

Baner zaproszenie. W tle młotek.

PO VII WB 262.15.2021

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług przechowywania i przewozu zwłok ludzkich na obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i poza jej obszarem.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług  przechowywania zwłok oraz ich przewozu na obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce  oraz poza jej obszarem.

część I: Prokuratura Rejonowa i Okręgowa w Ostrołęce.
część II: Prokuratura Rejonowa w Ostrowi Mazowieckiej.
część III: Prokuratura Rejonowa w Przasnyszu: powiat Przasnysz.
część IV: Prokuratura Rejonowa w Przasnyszu: powiat Maków Mazowiecki.
część V: Prokuratura Rejonowa w Pułtusku.
część VI: Prokuratura Rejonowa w Wyszkowie.

Tabela nr 1: Liczba i rodzaje usług dla poszczególnych części postępowania

Lp

Rodzaj usługi

Cz. I

Cz. II

Cz. III

Cz. IV

Cz. V

Cz. VI

1

Przygotowanie zwłok do transportu (włożenie zwłok do worka zamykanego  na zamek błyskawiczny)

47

83

68

71

71

15

2

Szacowana liczba kilometrów w okresie obowiązywania umowy

3141

10532

1473

3094

8652

2129

3

Przechowywanie zwłok (niezależnie od liczby dni)

UWAGA: zwłoki przechowywane na zlecenie prokuratury przechowywane są średnio od 2 do 3 dni

38

52

67

47

69

15

 

UWAGA: Podana liczba usług jest szacunkowa i służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi do kwoty określonej w umowie.

  1. Usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu - również w dni ustawowo wolne od pracy.
  2. Realizowana będzie każdorazowo na podstawie zlecenia właściwego prokuratora.
  3. Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się na miejscu zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 1 godz. od momentu  przyjęcia zlecenia. Jako „miejsce zdarzenia” rozumie się miejsce określone w zleceniu.
  4. Do przewozu zwłok transportem drogowym będą wykorzystywane wyłącznie pojazdy samochodowe Wykonawcy spełniające wymagania techniczne określone w par 4 ust 1 – 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007r, Nr 249 poz. 1866).
  5. W zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia wchodzi:
  • przyjęcie zlecenia na przewóz zwłok,
  • dojazd na miejsce zdarzenia,
  • odbiór zwłok z miejsca zdarzenia, na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego prokuratora (odbiór zwłok np. z miejsca ich znajdowania się,  do którego dostęp nie jest utrudniony i nie zagraża zdrowiu i życiu pracowników wykonawcy, zwłoki mogą znajdować się np. w spalonym domu, rozbitym samochodzie).
  • włożenie zwłok do worka zamykanego na zamek błyskawiczny,
  • przeniesienie zwłok (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło
    w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
  • włożenie worka ze zwłokami do pojazdu Wykonawcy,
  • przewóz zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora wydającego zlecenie,
  • zdjęcie zwłok z pojazdu oraz przekazanie ich osobom uprawnionym na miejscu docelowym,
  • przechowywanie zwłok do czasu wydania przez prokuratora pozwolenia na ich wydanie,
  • nieprzerwany dostęp do pomieszczenia, w którym są przechowywane w celu dokonania oględzin (zdarzenia incydentalne),
  • pomieszczenia do przechowywania zwłok powinny być zlokalizowane
    w miejscowości, w której dana prokuratura rejonowa ma swoją siedzibę lub w najbliższej odległości od granic miasta (do 10 km), w przypadku części IV na terenie miasta Maków Mazowiecki lub w najbliższej odległości od granic miasta (do 10 km),
  • zapewnienie niezbędnych do wykonania usługi  materiałów i środków technicznych w tym worków przystosowanych do transportu zwłok, noszy, rękawiczek, pojazdu,
  • zapewnienie godnego przewozu i przemieszczenia zwłok,
  • wystawienie faktury za świadczone usługi dotyczące przewozu i przechowywania danych zwłok.
  1. Usługa, którą świadczyć będzie Wykonawca, dotyczy przechowywania i przewozu zwłok ludzkich w różnym stadium rozkładu.

 

Zasięg terytorialny poszczególnych jednostek jest dostępny na stronie internetowej zamawiającego

 

  1. Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem ustawy Pzp z uwagi  na wartość zamówienia.
     
  2. Wykaz środków dowodowych:
    1. wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń niezbędnych do przewozu i przechowywania  zwłok
      jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w okresie realizacji zamówienia,
      w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk) do wykazu należy dołączyć dokumenty z właściwej inspekcji sanitarno-epidemiologicznej dopuszczające pojazdy do przewozu zwłok oraz dopuszczające pomieszczenia chłodni do ich przechowywania (załącznik nr 2);
    2. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (na kwotę co najmniej 15.000 zł na każdą część);

 

W przypadku, gdy w postępowaniu Wykonawca jest reprezentowany przez inną osobę należy dołączyć udzielone jej pełnomocnictwo.

 

  1. Kryteria wyboru ofert:

           Cena- waga 100%
Obliczenie punktów ze względu na powyższe kryterium

                   C najn.

        Co =  ------------- x 100

                    C of

Co -  ilość punktów obliczona dla danej oferty,
C najn.-najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających  odrzuceniu,
C of    -  cena badanej ofert

 

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcy.
     
  2. Sposób składania ofert: Ofertę należy złożyć  na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania wraz z wymaganymi dokumentami.
     
  3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego na piśmie (faksem lub emailem na adres bpakula@ostroleka.po.gov.pl) o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert nie później niż do godz. 09:00 w dniu 17 maja 2021 r.  Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na pytania postawione po tym terminie.  Zamawiający umieszcza treść wyjaśnień na stronie internetowej Zamawiającego

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
     
  2. Termin i miejsce składania ofert:  do godz. 10:00 w dniu 19 maja 2021 r.

 

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan oferty w PDF) na adres bpakula@ostroleka.po.gov.pl,
  2. faksem na nr 29 767 07 40,
  3. osobiście w siedzibie Zamawiającego- pracownik prokuratury odbierze ofertę przy wejściu głównym, obok pomieszczenia ochrony.

Z uwagi na epidemię zaleca się złożenie ofert w sposób wskazany w pkt. 1) - 2).

  1. Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o złożonych ofertach.
     
  2. Termin realizacji zamówienia: w zakresie części I, II, V i VI od dnia 01.09.2021 r. do 31 sierpnia 2022 r., w zakresie części III i IV z uwagi na możliwość wcześniejszego wyczerpania kwot umów od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2022r.
     
  3. Warunki płatności: do 21 dni od daty otrzymania faktury.
     
  4. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokurator Okręgowy w Ostrołęce.
  • W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce – tel. 29 767 07 55.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (Dz.U.2020.0.2176 t.j) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

Materiały

Załącznik nr 1
Zalacznik​_nr​_1.docx 0.02MB
Załącznik nr 2
Zalacznik​_nr​_2.docx 0.02MB
Zaproszenie i załączniki 1-3
Zaproszenie​_i​_zalaczniki​_1-3.pdf 3.86MB
{"register":{"columns":[]}}