W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie remontu pomieszczeń archiwum

06.05.2021

Baner zaproszenie. W tle młotek.

PO VII WB 262.13.2021

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie remontu pomieszczeń archiwum we wskazanych jednostkach okręgu ostrołęckiego. 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na  wykonanie remontu pomieszczeń archiwum we wskazanych jednostkach prokuratury okręgu ostrołęckiego, tj.:

Część I
Dostosowanie pomieszczeń archiwum w budynku Prokuratury Rejonowej w Ostrołęce,
przy ul. Rejtana 4 – zgodnie z załączonym przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4.1

Część II
Dostosowanie pomieszczeń archiwum w budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku,
przy ul. Daszyńskiego 6  – zgodnie z załączonym przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4.2, 4.3, 4.4.

 

Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do prac remontowych  wyniosą dokumenty
z remontowanych pomieszczeń do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego (w zakresie części I), a po zakończonym remoncie wniosą je na miejsce, w ramach kwoty określonej w formularzu ofertowym (w zakresie części I i II pom. nr 3). Zdemontowane materiały oraz gruz Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.

 

  1. Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp z uwagi na wartość zamówienia.

 

  1. Warunki i dokumenty wymagane od Wykonawców:
    1. formularz ofertowy,
    2. wykaz wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na pracach remontowych na kwotę co najmniej 5000 zł,
    3. udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace,
    4. w przypadku, gdy w postępowaniu Wykonawca jest reprezentowany przez inną osobę należy dołączyć udzielone jej pełnomocnictwo.

 

  1. Kryteria wyboru ofert:

           Cena- waga 100%

      Obliczenie punktów ze względu na kryterium

                   C najn.

        Co =  ------------- x 100

                    C of

 

Co -  ilość punktów obliczona dla danej oferty,
C najn.-najniższa cena oferty spośród ofert nie podlegających  odrzuceniu,
C of    -  cena badanej oferty

 

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego na piśmie (faksem lub emailem na adres bpakula@ostroleka.po.gov.pl) o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert nie później niż do godz. 11:00 w dniu   07.05.2021 r.  Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na pytania postawione po tym terminie.  Zamawiający przekazuje treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym doręczono zaproszenie, włącznie z opisem zapytania, ale bez ujawniania jego źródła oraz umieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

  1. Termin i miejsce składania ofert:  do godz. 14:00 w dniu 10.05.2021 r.
  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan oferty w PDF) na adres  bpakula@ostroleka.po.gov.pl,
  2. faksem na nr 29 767 07 40.

 

  1. Zamówienie jest udzielane w częściach. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty na jedną lub kilka części, składa ofertę zawierającą cenę właściwą dla każdej z nich.

 

  1. Termin realizacji: do 02 lipca 2021 r., z tym, że czas prac w budynku powinien być zorganizowany w sposób nieutrudniający normalnej pracy urzędu, jednak prace w budynku nie powinny trwać dłużej niż 10 kolejnych dni kalendarzowych.

 

  1. Warunki płatności: do 21 dni od daty otrzymania faktury.

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego:
  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa
    w Ostrołęce.
  • W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce tel. 29 767 07 55.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie
  • do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

Materiały

Załącznik nr 1
Zalacznik​_nr​_1.docx 0.03MB
Załącznik nr 2
Zalacznik​_nr​_2.docx 0.02MB
Zaproszenie i załączniki
Zaproszenie​_i​_zalaczniki.pdf 4.60MB
{"register":{"columns":[]}}