W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Postępowanie przetargowe - usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji lub oględzin

3027-7.261.3.2025                                                                                                                                                                     Ostrów Wielkopolski, dnia 18 lipca 2025 roku

 

Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji lub oględzin zwłok ludzkich na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania

Zamawiający informuje, że prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.ms.gov.pl 

Identyfikator postępowania: ocds-148610-19d12f84-e852-4000-bc46-c5eb269356d3

Strona internetowa prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-19d12f84-e852-4000-bc46-c5eb269356d3

 

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.

Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy Portalu dostępna jest na stronie Portalu: Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.07.2025 18:42 Mikołaj Leraczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
M.Leraczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Postępowanie przetargowe - usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji lub oględzin 1.0 18.07.2025 18:42 Mikołaj Leraczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}