W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje dotyczące rekrutacji

Wszystkich zainteresowanych rekrutacją w naszej szkole prosimy o wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły (formularz przed wypełnieniem należy wydrukować - najlepiej dwustronnie) i złożenie go w sekretariacie szkoły - tel. 77 461 36 58.

Baner zapisy do szkoły muzycznej na rok szkolny 2025-2026

Dzień otwarty szkoły - 14 maja 2025 r.

Podania należy składać do dnia 21 maja 2025 r.

Termin badania przydatności 27-28 maja 2025 r.

Materiały

Wniosek o przyjęcie do PSM I st. w Strzelcach Opolskich
Wniosek​_o​_przyjęcie​_do​_PSM​_I​_st​_w​_Strzelcach​_Opolskich.pdf 1.20MB
Zaświadczenie o stanie zdrowia (załącznik do wniosku)
Zaświadczenie​_o​_stanie​_zdrowia​_(załącznik​_do​_wniosku).pdf 0.12MB
Klauzula RODO
Klauzula​_RODO.pdf 0.13MB

Ważne informacje

​Szkoła prowadzi nauczanie w dwóch cyklach: 6-letnim i 4-letnim.

Warunki rekrutacji:
O przyjęcie do klasy pierwszej o sześcioletnim cyklu nauczania może ubiegać się kandydat, który w roku kalendarzowym kończy co najmniej 7 lat albo 6 lat w przypadku, o którym mowa w art. 36 ust. 1 i 2 Prawo Oświatowe (Dz.U. 2018 poz. 966 z późn. zm.) oraz nie więcej niż 10 lat.
O przyjęcie do klasy pierwszej o czteroletnim cyklu nauczania może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 8 lat oraz nie więcej niż 16 lat.

Zasady rekrutacji reguluje Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych i statut szkoły.


Po wpłynięciu wypełnionego kwestionariusza i ustaleniu harmonogramu, sekretariat szkoły będzie się z Państwem kontaktował w celu przekazania dokładnej daty i godziny badania przydatności kandydata.

Komplet dokumentacji kandydata obejmuje:

1. Kwestionariusz kandydata.

2. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole muzycznej wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej.

3. Inne dokumenty określone w art. 131 ust. 2 ustawy  z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo Oświatowe (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 900).

Uwaga:
W przypadku dziecka, które w danym roku kalendarzowym nie ukończyło 7 lat, do pierwszego etapu postępowania rekrutacyjnego dopuszcza się kandydatów, którzy do wniosku o przyjęcie do szkoły dołączyli opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o psychofizycznej dojrzałości dziecka do podjęcia nauki szkolnej.

Materiały

Informacja dotycząca rekrutacji
Inofmacja​_dotycząca​_rekrutacji.pdf 0.37MB

Zakres i tematyka badania przydatności

Dla kandydatów do szkoły przeprowadza się badanie przydatności, które polega na sprawdzeniu uzdolnień muzycznych (słuch wysokościowy, harmoniczny, poczucie rytmu, umiejętność zaśpiewania piosenki, pamięć muzyczna) a także predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie. Badanie przydatności kandydata trwa ok. 15 minut.


Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły (warunkiem jest prawidłowo złożona dokumentacja oraz osiągnięcie minimum punktów z badań przydatności).

Komisja rekrutacyjna ustali i poda do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych (w zależności od liczby posiadanych miejsc w szkole).

Wszystkie ww. listy zostaną podane do wiadomości na tablicy informacyjnej w budynku szkoły.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.02.2025 13:52 Martyna Nocoń
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tadeusz Widera
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dotyczące rekrutacji 4.0 13.02.2025 13:58 Martyna Nocoń
Informacje dotyczące rekrutacji 3.0 13.02.2025 13:56 Martyna Nocoń
Informacje dotyczące rekrutacji 2.0 13.02.2025 13:54 Martyna Nocoń
Informacje dotyczące rekrutacji 1.0 13.02.2025 13:52 Martyna Nocoń

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}