W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny Księgowy

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białobrzegach

poszukuje pracownika na następujące stanowisko:

GŁÓWNY KSIĘGOWY

 wymiar etatu – 1/1

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak prawomocnego wyroku za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  4. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
  5. Spełnienie jednego z poniższych warunków:
  1. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej
    3-letniej praktyki w księgowości,
  2. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
  3. posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sektorze finansów publicznych.
  2. Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  3. Znajomość ustawy o rachunkowości.
  4. Znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
  6. Znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń w jednostkach budżetowych.
  7. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych.
  9. Znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  10. Znajomość kodeksu pracy.
  11. Biegła umiejętność obsługi komputera.
  12. Znajomość obsługi programów: PŁATNIK, TREZOR, NBE, programów Wolters Kluwer linii Progman Finanse i Rozrachunki.
  13. Obsługa programu Fakt – naliczanie wynagrodzeń.
  14. Umiejętność sporządzania planów finansowych i sprawozdań budżetowych.
  15. Samodzielność działania i kreatywność.
  16. Umiejętność komunikowania się.
  17. Zdolność analitycznego myślenia.
  18. Odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  19. Obowiązkowość.
  20. Sumienność.
  21. Dyspozycyjność.
  22. Nieposzlakowana opinia.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Wypełnianie zadań i przestrzeganie przepisów właściwych dla jednostki sektora finansów publicznych, w tym:

  1. Kierowanie gospodarką finansową Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
  2. Prowadzenie rachunkowości Powiatowej Stacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Wykonywanie dyspozycji środków pieniężnych.
  4. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  5. Prowadzenie terminowych rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi instytucjami.
  6. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
  7. Wykonywanie budżetu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  8. Zatwierdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych.
  9. Opracowywanie planów finansowych oraz ich zmian.
  10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i analiz finansowych jednostki.
  11. Kontrola obrotów na rachunkach bankowych.
  12. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych MZ BFA i struktura zobowiązań na stronie SSOZ.
  13. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Powiatowej Stacji.
  14. Sporządzanie sprawozdań GUS – kwartalne z płac oraz F03.
  15. Rejestrowanie zmian w stanie majątkowym, prowadzenie analityki do środków trwałych i tabeli umorzeń.
  16. Obliczanie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
  17. Obsługa ubezpieczeń pracowniczych i PPK.
  18. Sporządzanie deklaracji do US i ZUS.
  19. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej działalności podstawowej oraz innych czynności określonych przepisami ustawy o finansach publicznych i innych obowiązujących.

Zapewniamy:

  1. Wymiar etatu 1/1.  
  2. Stabilne warunki zatrudnienia.
  3. Interesującą i odpowiedzialną pracę.
  4. Możliwość zdobycia cennych doświadczeń.
  5. Możliwość pracy i rozwoju w zespole wykwalifikowanych specjalistów.
  6. Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r.
    w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowej (Dz. U. z 2023 poz. 2281).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV.
  2. List motywacyjny.
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Dokumenty poświadczające staż pracy.
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  10. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisko.
  11. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  12. Klauzula informacyjna w procesie rekrutacji (Załącznik poniżej).

CV Kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 221 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (w tym numer telefonu kontaktowego), dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia.

Wymagane dokumenty prosimy składać w terminie do dnia  06 maja 2024 r. do godz. 15:00
w Sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białobrzegach
ul. Krakowska 28, 26-800 Białobrzegi w zaklejonych kopertach z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko Główny Księgowy”.

Aplikacje, które wpłyną do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białobrzegach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną telefonicznie.

Jedocześnie informujemy, iż dokumenty aplikacyjne kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

    1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białobrzegach (ul. Krakowska 28, 26-800 Białobrzegi email:sekretariat.psse.bialobrzegi@sanepid.gov.pl  tel. 48-613-23-60).
    2. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
    3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    1. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  2. 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
    1. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
    2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą  podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
    3. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
    4. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
    1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

 

 

 

Materiały

Ogłoszenie o nabór na stanowisko Głowny Księgowy
Ogłoszenie​_o​_nabór​_na​_stanowisko​_Głowny​_Księgowy.pdf 0.22MB
Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_kandydata​_ubiegającego​_się​_o​_zatrudnienie.pdf 0.18MB
OŚWIADCZENIE -posiadanie pełnej zdolnosci do czynnosci prawnych
OŚWIADCZENIE​_-posiadanie​_pełnej​_zdolnosci​_do​_czynnosci​_prawnych.doc 0.02MB
OŚWIADCZENIE - zgoda na przetwarzanie danych odobowych
OŚWIADCZENIE​_-​_zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych​_odobowych.doc 0.02MB
OŚWIADCZENIE - posiadanie obywatelstwa polskiego
OŚWIADCZENIE​_-​_posiadanie​_obywatelstwa​_polskiego.doc 0.02MB
OŚWIADCZENIE - niekaralność
OŚWIADCZENIE​_-​_niekaralność.docx 0.02MB
OŚWIADCZENIE - brak przeciwwskazań zdrowotnych
OŚWIADCZENIE​_-​_brak​_przeciwwskazań​_zdrowotnych.doc 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}