W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny Księgowy

Do zadań Samodzielnego Stanowiska Pracy - Główny Księgowy należy:

  1. organizacyjny i merytoryczny nadzór oraz kontrola nad prowadzeniem rachunkowości Powiatowej  Stacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. podejmowanie decyzji w sprawie zaciągania przez Powiatową Stację zobowiązań finansowych i dokonywanie oceny celowości ich zaciągania w zakresie powierzonym przez Dyrektora Powiatowej  Stacji;
  3. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad prowadzenia gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych w sposób zapewniający ich wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem;
  4. nadzór organizacyjny i merytoryczny nad pobieraniem, odprowadzaniem i poddawaniem procesowi windykacji dochodów budżetowych, zgodnie z trybem określonym w przepisach dotyczących zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych;
  5. nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych Powiatowej Stacji;
  6. przeprowadzanie analizy wykonania środków budżetowych i pozabudżetowych;
  7. akceptacja pod względem finansowym umów zawieranych przez Powiatową Stację;
  8. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  9. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  10. obsługa systemu informatycznego Trezor w zakresie przewidzianym dla Powiatowej Stacji;
  11. w zakresie budżetu zadaniowego:
  1. monitorowanie wykonania planowanych wartości mierników oraz uaktualnianie planu,
  2. sporządzanie kart ewaluacji w zakresie wykonania mierników,
  3. ocena skuteczności i efektywności realizacji celów za pomocą przyjętych mierników.
{"register":{"columns":[]}}