W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekretarka Medyczna

Do zadań Samodzielnego Stanowiska Pracy – Sekretarka Medyczna należy:

  1. obsługa telefoniczna Powiatowej Stacji;
  2. obsługa skrzynki e-mail Powiatowej Stacji;
  3. obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  4. przygotowywanie wszelkich dokumentów do wysyłki oraz odbiór korespondencji z urzędu pocztowego;
  5. prowadzenie rejestrów korespondencji wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Powiatowej Stacji;
  6. rozliczanie korespondencji z firmą kurierską;
  7. nadzór nad ewidencją wyjść służbowych; 
  8. wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Inspektora /Dyrektora Powiatowej Stacji m.in. prowadzenie jego korespondencji;
  9. prowadzenie spraw związanych z organizacją Powiatowej Stacji;
  10. współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi Powiatowej Stacji.
{"register":{"columns":[]}}