ZAPYTANIE OFERTOWE nr 01/2025
09.05.2025
OA.2510.5.2025
Gliwice, dnia 09.05.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 01/2025
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gliwicach zaprasza Państwa do złożenia oferty na nw. usługę.
-
Zamawiający:
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Gliwicach
ul. Banacha 4, 44-100 Gliwice
telefon: 32 338 05 00
NIP: 631-108-15-12
e-mail: psse.gliwice@sanepid.gov.pl
-
Tytuł zamówienia:
„Kosztorys wykonawczy remontu przyziemia budynku siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gliwicach przy ul. Banacha 4”
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie kosztorysu wykonawczego remontu przyziemia budynku siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gliwicach przy ul. Banacha 4
Wykaz prac:
-
Remont ścian
-
Usunięcie tynku do cegły
-
Odnowienie ścian za pomocą specjalnych preparatów do ścian ze zbytnią zawartością soli, takich jak: konwerter soli.
-
Pokrycie ścian pierwszą warstwą tynkiem przeciw-solnym,
-
Pokrycie ścian tynkiem na bazie wapna naturalnego (bez cementu)
-
Odpowiednie wykończenie przepuszczające powietrze
-
Pokrycie ścian oporowych od wewnętrznej strony specjalnymi masami tynkarskimi
np. system zabezpieczający ściany przez wilgocią z naporu bocznego Hydrotynk U.
-
Podłogi
Wymiana podłóg (obecnie kafle ceramiczne na całej powierzchni przyziemia) ok. 150 m2, przy zastosowaniu technologii zapewniającej zabezpieczenie przed podnoszeniem wilgotności pomieszczeń.
-
Instalacja elektryczna
-
Przygotowanie ścian pod wymianę instalacji elektrycznej
-
Położenie instalacji elektrycznej
-
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej
-
Zapewnienie wietrzenia pomieszczeń przyziemia
-
Stała wentylacja, która umożliwia minimalne krążenie powietrza w pomieszczeniach,
w celu zapobieżenia powstania zastoju powietrza wilgotnego: w ścianach zewnętrznych wykonać otwory o średnicy 75-100 mm, (10 otworów) -
Zapewnienie otworów wentylacyjnych lub podcięć drzwi wszystkich pomieszczeń przyziemia
-
Montaż wentylacji zewnętrznej
-
Miejsce, sposób oraz termin złożenia oferty:
-
-
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 16.06.2025 r. do godz. 1400.
-
Ofertę należy podpisać elektronicznie, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta na zewnątrz.
-
Ofertę należy przesłać elektronicznie na adres psse.gliwice@sanepid.gov.pl, plikiem zaszyfrowanym zip.
-
W dniu otwarcia ofert, na powyższy adres należy przesłać hasło do pliku.
-
Oferta musi być napisana w języku polskim.
-
Oferta winna zawierać cenę ofertową netto oraz brutto (zawierającą należy podatek VAT).
-
Cena musi obejmować inne koszty niewymienione a konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia jakie poniesie Wykonawca.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się termin wpływu oferty do Zamawiającego).
-
W przypadku braku jasności dotyczących składania ofert, oraz wynikłych w trakcie procedury niejasności Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania wyjaśnień i prowadzenia dalszych negocjacji.
-
-
-
Kryterium oceny:
Oferty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w cz. III, zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny – 100%/.
-
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Manuela Rzeźwicka - kom. 887435393, tel. 32 338 05 03
-
Postanowienia końcowe:
-
Zamawiający przewiduje wizje lokalne pomieszczeń przeznaczonych do remontu na pisemny wniosek oferentów, w celu uzgodnienia dnia i godziny wizji.
-
W przypadku, gdy w wyniku wizji lokalnych, wyniknie konieczność uściślenia bądź uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający niezwłocznie zaktualizuje zapytanie ofertowe
w zakresie cz.III, lecz nie później niż 7 dni przed otwarciem ofert, tj. do dnia 09.06.2025 r. -
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejszą ofertą
w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 4. -
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia bez podania przyczyn na każdym jego etapie.
-
Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.
-
Zamawiający może udzielać odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu ofertowym na własny koszt.
-
Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane z jego udziałem w niniejszym postępowaniu.
-
Informacja o wyborze oferty zostanie opublikowana na stronie www. oferty.
-
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
-
Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia, a płatność nastąpi zgodnie z zapisami Umowy.
-
Integralną część zapytania ofertowego stanowią:
-
-
orientacyjna mapka uwzględniająca pomieszczenia przeznaczone do remontu,
2) klauzula informacyjna RODO.
Materiały
Zapytanie ofertowezapytanie-ofertowe-01-2025-sig.pdf 1.85MB Przyziemie rzut orientacyjny
PSSE-Przyziemie-m-orientacyjna.pdf 0.10MB Klauzula RODO
klauzula-RODO.pdf 0.12MB Odstąpienie od zapytania
odstapienie-od-zapytania.pdf 0.48MB