W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

"Świadczenie usług informatycznych w 2026 r." - składanie ofert do 28.11.2025 r.

Napis: Zapytanie ofertowe

1) Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych w 2026 r. na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyninie w wysokości nie większej niż 3-5 h miesięcznie.

2) Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 01.01.2026 - 31.12.2026 r.

3) Warunki realizacji zamówienia
1. Zamawiający zawrze umowę na realizację usługi z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Płatność za wykonanie czynności będących przedmiotem zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionego rachunku i miesięcznego sprawozdania z przeprowadzonych działań po podpisaniu umowy. Płatność będzie dokonywana raz na miesiąc.

4) Osoba do kontaktów
1. W sprawie przedmiotu zamówienia: Aneta Ulińska
email: sekretariat.psse.gostynin@sanepid.gov.pl

5) Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2.Ofertę proszę złożyć na adres mailowy: sekretariat.psse.gostynin@sanepid.gov.pl lub w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyninie przy ul. Bierzewickiej 67 do dnia 28.11.2025 do godz. 12:00
3. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymagania przedstawione w przedmiocie zamówienia.
7. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone
Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.

6) Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze informatycznej z dokumentami potwierdzającymi (np. referencje, kopie umów poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem).
2. Jako podmiot przetwarzający gwarantuje wdrożenie adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych. W przypadku niespełnienia wymogów bezpieczeństwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy z oferentem, który zajął kolejne miejsce podczas rozstrzygania ofert.

7) Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nadzór informatyczny oraz cyberbezpieczeństwo systemów informatycznych Stacji,
2. Usuwanie usterek i awarii wewnętrznej sieci informatycznej Stacji,
3. Konserwacja sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania, oraz usuwanie danych ze sprzętu wycofanego z użytkowania,
3. Kontrola bezpieczeństwa sieci komputerowej oraz zgłaszanie naruszeń zabezpieczeń w systemie,
4. Wykonanie raz na rok wewnętrznego audytu bezpieczeństwa;
5. Instalacja oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego na komputerach,
6. Bieżące szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowego sprzętu informatycznego i nowo instalowanych programów,
7. Archiwizacja baz danych programów: Płatnik, Finanse i Księgowość Wolters Kluwer, Kadry i Płace Mini Papirus SoftHard, NBE NBP, udział w ocenie ich przydatności i niszczeniu oraz wgrywanie certyfikatów niezbędnych o obsłudze w informatycznych systemach dziedzinowych,
7. Pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego (ASI),
8. Świadczenie usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
9. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych.

8) Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Cena ofertowa jest ceną brutto za jedną roboczogodzinę świadczenia usług, obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT, podatek dochodowy oraz składki ZUS naliczane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Cena ofertowa za jedną roboczogodzinę musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania usług określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty pracy, dojazdu, użycia sprzętu i materiałów pomocniczych. 3. Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

9) Kryteria oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena za jedną roboczogodzinę brutto (80%)
2) Minimum 3-letnie doświadczenie osoby świadczącej usługi informatyczne w zakresie przedmiotu zamówienia, poświadczone na piśmie (20%)

Punktacja:
1) Cena (maksymalnie 80 pkt)
Punkty będą obliczane według wzoru:
Punkty za cenę = 
(Najnizsza stawka za 1 roboczogodzinę brutto sposrod ofert
Stawka za 1 roboczogodzinę brutto danej oferty)
× 100 × 0,8

2) W kryterium drugim za poświadczone na piśmie minimum 3 letnie doświadczenie można uzyskać 20 pkt. Brak poświadczenia lub doświadczenie mniejsze niż 3 lata – 0 pkt.
3. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 100.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.

10) Składanie ofert dodatkowych
1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
2. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

11) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.

12) Podstawa nieudzielenia zamówienia
1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

13) Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, do których wskutek sprawdzenia
wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

Załączniki:
1.Formularz cenowy (zał. Nr 1 do zapytania ofertowego).
2.Wzór umowy (zał. Nr 2 do zapytania ofertowego)
3.Wzór umowy powierzenia danych (zał. nr 3 do zapytania ofertowego)
4.Klauzula informacyjna dla Oferentów (zał. nr 4 do zapytania ofertowego)
5.Oświadczenie wykonawcy.

 

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe​_17112025​_r​_informatyk.pdf 0.41MB
Folmularz cenowy
Formularz​_cenowy​_(zał​_Nr​_1​_do​_zapytania​_ofertowego)​_17112025.doc 0.04MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy​_(zał​_Nr​_2​_do​_zapytania​_ofertowego)​_17112025.doc 0.06MB
Wzór umowy powierzenia danych
Wzór​_umowy​_powierzenia​_(zał​_Nr​_3​_do​_zapytania​_ofertowego)​_17112025.docx 0.02MB
Kauzula informacyjna dla Oferentów
Klauzula​_informacyjna​_(zał​_Nr​_4​_do​_zapytania​_ofertowego)​_17112025.docx 0.02MB
Oświadczenie wykonawcy
Oświadczenie​_wykonawcy​_17112025.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}