W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE, L 1 119/1 z dnia 4 maja 2016) - dalej  RODO, Administrator informuje:

1. TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grodzisku Mazowieckim, z którym można się kontaktować kierując korespondencję na adres:

  •  ul. Żwirki i Wigury 10, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
  • skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /pssegrodziskmazowiecki/SkrytkaESP
  • poczty elektronicznej: sekretariat.psse.grodzisk@sanepid.@sanepid.gov.pl

2. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH:

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) z którym można się kontaktować kierując korespondencję na adres e-mail:  iod.psse.grodzisk@sanepid.gov.pl

3. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWY PRAWNE:

Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celach:

  • ochrony zdrowia ludzkiego przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych, tak wewnętrznych, jak i zewnętrznych, zapobieganie powstawania chorób, w tym chorób zakaźnych i zawodowych;
  • wykonywania badań laboratoryjnych i pomiarów;
  • przyjmowania skarg, interwencji, wniosków, prowadzenia postępowań administracyjnych oraz udzielanie informacji.

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b), g), h), i), j) RODO, w szczególności w związku z:

  • Ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej; 
  • Ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi; 
  • Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; 
  • Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach; 
  • Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych; 
  • Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii; 
  • Ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o mikroorganizmach i organizmach genetycznie zmodyfikowanych; 
  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 
  • Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; 
  • Ustawą z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; 
  • Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; 
  • Ustawą z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia; 
  • Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; 
  • Ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; 
  • Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 
  • Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych 

4. ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Osobną kategorię odbiorców stanowią podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Adminisratora, w szczególności te, z którymi zawarto umowy na świadczenie usług serwisowych dla użytkowania systemów informatycznych.

Przekazywania danych do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych nie jest dokonywane.

5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt. 3 lub do momentu wygaśnięcia obowiązków ciążących na Administratorze, a po upływie tego okresu będą archiwizowane zgodnie z okresem przewidzianym w przepisach prawa.

6. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ:

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych osobowych (Art. 15 RODO);
  • sprostowania danych osobowych (Art. 16 RODO);
  • usunięcia danych, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności określonych w art. 17 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), z zastrzeżniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z art. 77 RODO, w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.

7. INFORMACJA O OBOWIĄZKU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie danych osobowych jest stosowne do obowiązujących przepisów prawa przywołanych w pkt. 3 i jest warunkiem prowadzenia sprawy przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grodzisku Mazowieckim. W przypadku składanych wniosków brak wymaganych danych osobowych wnioskodawcy spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.

8. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM PROFILOWANIU

Przetwarzane przez Administratora dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym do profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

9. INFORMACJE DODATKOWE

Administrator zgodnie z art. 25 ust. 1 RODO stosuje środki fizyczne, techniczne i organizacyjne ochrony przetwarzania danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

{"register":{"columns":[]}}