W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 1 19/1 z 4 maja 2016 (dalej: Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej powoływane jako RODO.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grodzisku Mazowieckim reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grodzisku Mazowieckim / Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Grodzisku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 10, informuje, iż jest Administratorem Państwa danych osobowych.

Dane kontaktowe: sekretariat.psse.grodzisk@sanepid.gov.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych (IOD):
mgr inż. Kamil Tokarski tel. 22 755 57 76 wew. 21, e-mail:  iod.psse.grodzisk@sanepid.gov.pl

Dane osobowe są przetwarzane w celu:

  1. Ochrony zdrowia ludzkiego przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych, tak wewnętrznych, jak i zewnętrznych, zapobiegania powstawaniu chorób, w tym chorób zakaźnych i zawodowych;
  2. Wykonywania statutowych badań laboratoryjnych.

Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z n/w przepisów prawa. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnionym na mocy przepisów prawa.

Podstawa prawna przetwarzania danych wynika w szczególności z:

  1. Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej; (Dz. U. z 2021, poz. 195 ze zm.)
  2. Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi; (Dz. U. z 2021, poz. 2069 ze zm.)
  3. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; (Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.)
  4. Ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach; (Dz. U. z 2020, poz. 2289 ze zm.)
  5. Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych; (Dz. U. z 2021, poz. 24)
  6. Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii; (Dz. U. z 2020, poz. 2050 ze zm.)
  7. Ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o mikroorganizmach i organizmach genetycznie zmodyfikowanych; (Dz. U. z 2022, poz. 546)
  8. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; (Dz. U. z 2021, poz. 2351 ze zm.)
  9. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; (Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.)
  10. Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; (Dz. U. z 2022, poz. 479)
  11. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; (Dz. U. z 2021, poz. 735 ze zm.)
  12. Ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia; (Dz. U. z 2022, poz. 1124)
  13. Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; (Dz.U. z 2019, poz. 742 ze zm.)
  14. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; (Dz.U. z 2021, poz. 305 ze zm.)
  15. Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; (Dz.U. z 2022, poz. 902)
  16. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843)

 

Informujemy, iż mają Państwo prawo do:

  1. Dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania;
  2. Pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na Państwa szczególną sytuację;
  3. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, gdy Administrator Danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Państwa danych osobowych innemu Administratorowi Danych;
  4. Wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 i art. 79 RODO, gdy uznane zostanie, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
  5. Uzyskania wyczerpującej informacji zgodnie z art.15 RODO dotyczącej:
    • występowania Państwa danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby,
    • celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;
    • stanu od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze;
    • ewentualnym źródle pozyskania danych;
    • udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane;
    • planowanego okresu przechowywania danych.

Z powyższego prawa mogą Państwo skorzystać w każdym momencie, a Administrator Danych jest obowiązany dostarczyć osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba której dane dotyczą, Administrator Danych będzie pobierał opłatę wynikającą z kosztów administracyjnych. Z powyższych uprawnień można skorzystać bezpośrednio w siedzibie Administratora Danych lub za pośrednictwem poczty.

{"register":{"columns":[]}}