W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łosicach ogłasza nabór na stanowisko Stażysty/Młodszego Asystenta w Higienie Komunalnej

04.10.2023

Państwowa Inspekcja Sanitarna

OGŁOSZENIE O PRACĘ

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łosicach ogłasza nabór na stanowisko Stażysty/Młodszego Asystenta w Higienie Komunalnej

Praca na pełny etat.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • Stażysty : wykształcenie wyższe;
  • Młodszego asystenta : wykształcenie wyższe, wymagany udokumentowany staż pracy 1 rok;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienia na ww. stanowisko;
  • znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w Inspekcji Sanitarnej;
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, MS Excel, MS Word);
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony zdrowia;
  • komunikatywność, dyspozycyjność;
  • rzetelność, terminowość;
  • odpowiedzialność, dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej;

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • zaangażowanie w pracy,
  • kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy w stresie (pod presją czasu)
  • mile widziany staż pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej

ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  • Kontrola stanu sanitarnego obiektów stałych, urządzeń wodociągowych, nadzór sanitarny nad wodą przeznaczoną do spożycia, do celów kąpielowych i rekreacyjnych:
  • prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego;
  •  rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków, skarg, interwencji wydawanie opinii;
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z działań realizowanych przez Państwową Inspekcję Sanitarną na obszarze powiatu łosickiego;
  •  prowadzenie działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej na obszarze powiatu łosickiego w ramach obowiązujących przepisów prawnych;
  • wykonywanie czynności kontrolnych w zakładach pracy

 

  1. WYMAGANE DOKUMENTY:

 

 1) Curriculum Vitae (CV);

 2) List motywacyjny;

 3) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności (oryginały przedmiotowych dokumentów należy przedłożyć podczas rozmowy kwalifikacyjnej);

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).” Jednocześnie administrator danych osobowych informuje, iż w przypadku nie zawarcia w ofercie pracy klauzul dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych, oferty zostaną zniszczone bez ich rozpatrzenia.

 

WAŻNE: Do dokumentów należy dołączyć podpisaną klauzulę stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o pracę.

Termin składania dokumentów: od 04.10.2023r. do 08.10.2023r.

 Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie. Aplikacje kandydatów niewybranych oraz aplikacje złożone po terminie zostaną zniszczone.

 Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: październik  2023 r. Miejsce składania dokumentów:

1. Osobiście w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łosicach,
ul. Kilińskiego 2, 08-200 Łosice – Sekretariat,.

 2. Pocztą na adres siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łosicach.

 3. E-mailem na adres: sekretariat.psse.losice@sanepid.gov.pl

Materiały

Ogłoszenie o pracę na stanowisko Stażysta Higieny Komunalnej
Ogłoszenie​_o​_pracę​_na​_stanowisko​_Stażysta​_Higieny​_Komunalnej.pdf 0.15MB
Załącznik Nr 1 do ogłoszenia o pracę.
Załącznik​_Nr​_1​_do​_ogłoszenia​_o​_pracę.pdf 0.22MB
{"register":{"columns":[]}}