W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na stanowisko pracy w sekcji Higieny Żywności i Żywienia

DYREKTOR POWIATOWEJ STACJI SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEJ  W TARNOBRZEGU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY: stażysta / młodszy asystent W SEKCJI HIGIENY ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA 

WARUNKI PRACY: 

  • umowa o pracę, pełen etat (obowiązuje okres próbny); 

  • m-ce wykonywania pracy -  siedziba Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej  w Tarnobrzegu, obszar miasta Tarnobrzega oraz powiat tarnobrzeski.  
     

WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 

W związku ze specyfiką stanowiska pracy w  Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe (przydatne w Inspekcji Sanitarnej); preferowane: zdrowie publiczne; chemia. 

  
DLA STANOWISKA: 

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienia na ww. stanowisko; 

  • znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w Inspekcji Sanitarnej; 

  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; 

  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, MS Excel, MS Word); 

  • znajomość przepisów z zakresu ochrony zdrowia; 

  • komunikatywność, dyspozycyjność; 

  • rzetelność, terminowość; 

  • odpowiedzialność, dokładność; 

  • umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej 

 

WYMAGANIA DODATKOWE: 

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych; 

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem; 

  • znajomość ogólnych zasad pracy w systemie jakości 

  

PODSTAWOWY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY M.IN.: 

  • prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego; 
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z działań realizowanych przez Państwową Inspekcję Sanitarną na obszarze powiatu tarnobrzeskiego; 
  • prowadzenie działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej na obszarze miasta Tarnobrzega oraz powiatu tarnobrzeskiego w ramach obowiązujących przepisów prawnych; 
  • wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz kosmetyków; 


WYMAGANE DOKUMENTY: 

1. List motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie  (załącznik nr 1). 

2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik nr 2).  

3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. 
 
 
Dokumenty do dnia  03.07.2023 r,  prosimy przesyłać pocztą elektroniczną  na adres:  psse.tarnobrzeg@sanepid.gov.pl  lub pocztą z dopiskiem na kopercie „rekrutacja”  lub składać osobiście w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Tarnobrzegu,  ul. 1 Maja 5. 

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 

CV kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 22 1 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia. 

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie.  

Możliwość rozpoczęcia pracy: sierpień 2023 r.  

Składane oferty powinny zawierać klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych         
w związku z prowadzoną rekrutacją o następującej treści: 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Tarnobrzegu z siedzibą przy ulicy 1 Maja 5 zawartych w CV oraz załączonych do niego dokumentów na potrzeby obecnego procesu rekrutacji”. 

Ponadto, w przypadku, gdy składający ofertę zainteresowany jest również by jego oferta pracy była rozpatrywana w ramach procesów rekrutacyjnych w przyszłości, do klauzuli o której mowa powyżej powinno zostać dopisane zastrzeżenie o następującej treści: "Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podczas rekrutacji prowadzonych w przyszłości.” 

 Jednocześnie administrator danych osobowych informuje, iż w przypadku nie zawarcia  
w ofercie pracy klauzul dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych, oferty zostaną zniszczone bez ich rozpatrzenia. 

Dokumentów nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. 

Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

 Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem 

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA 

  

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 5, 39-400 Tarnobrzeg, z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail: psse.tarnobrzeg@sanepid.gov.pl lub telefonicznie pod nr tel. (15) 822 63 18 wew. 14.  

2. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu procesu rekrutacyjnego na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko (art.6 ust.1 lit. b RODO1), natomiast inne dane, w tym dane należące  do szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO1, na podstawie zgody  (art. 6 ust. 1 lit. a RODO1), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 
Do przetwarzania danych osobowych upoważnia nas art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.  

3. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu: 
a) prawo dostępu do swoich danych (podstawa art. 15 RODO1); 
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (podstawa art. 16 RODO1); 
c) prawo do usunięcia danych (podstawa art. 17 RODO1); 
d) prawo do ograniczenia przetwarzania (podstawa art. 18 RODO1); 
e) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; 
f) w przypadkach uznania, iż przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO1, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (podstawa art. 13 ust. 2 lit d RODO1). Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa 

4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane następującym odbiorcom: operatorom pocztowym i kurierom oraz podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. firmom informatycznym wykonującym usługi na rzecz Administratora. W wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym podmiotom np. urzędom pracy na podstawie przepisów prawa.   

5. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany na podstawie profilowania Pani/Pana danych osobowych. 

 Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. 
Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dane ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia). 

  

 

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) 

Materiały

załacznik nr 1 - Kwestionariusz dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie.docx
załacznik​_nr​_1​_-​_Kwestionariusz​_dla​_osoby​_ubiegajacej​_sie​_o​_zatrudnienie.docx 0.01MB
załacznik nr 2 - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
załacznik​_nr​_2​_-​_zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych​_osobowych.doc 0.03MB
Informacja o wyniku naboru
Informacja​_o​_wyniku​_naboru​_CCF​_000207.pdf 0.28MB
{"register":{"columns":[]}}