Nabór na wolne stanowiska pracy - w Sekcji Nadzoru Epidemiologii
09.06.2025
Zakopane, dnia 9 czerwca 2025 r.
APK.210.5.2025
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Zakopanem
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a
1. Nazwa stanowiska pracy:
Stażysta / Młodszy asystent (umowa umowę o pracę na czas określony - zastępstwo) w Sekcji Nadzoru Epidemiologii
wymiar etatu: 1, miejsce wykonywania pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
w Zakopanem, powiat tatrzański.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe:
a) Stażysta - w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz.U.2010.48.283), na jednym z wyszczególnionych kierunków: pielęgniarstwo, zdrowie publiczne, farmacja, biologia lub pokrewne– wymagany staż pracy jeden rok. Osoba dla której zatrudnienie w stacji sanitarno-epidemiologicznej jest pierwszym zatrudnieniem po ukończeniu studiów.
b) Młodszy asystent - w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. nr 48 poz. 283), na jednym z wyszczególnionych kierunków: pielęgniarstwo, zdrowie publiczne, farmacja, biologia lub pokrewne, wymagany staż pracy jeden rok.
2) posiadanie wiedzy w zakresie:
- znajomość przepisów prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
- przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego i egzekucyjnego;
- ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej;
- znajomość przepisów bhp;
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących nadzoru nad higieną lecznictwa, nadzoru nad wykonywaniem szczepień ochronnych, postępowania
w opracowaniu zachorowań na choroby zakaźne.
3) czynne prawo jazdy kat. B /przewóz osób samochodem służbowym.
3. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy z komputerem;
- umiejętność pracy w zespole, niekonfliktowy charakter, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie;
- dyspozycyjność, doświadczenie pracy w Inspekcji;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- odporność na stres.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zapotrzebowanie, przyjmowanie na magazyn oraz wydawanie z magazynu preparatów szczepionkowych;
b) gromadzenie i analiza materiałów dotyczących sytuacji epidemiologicznej chorób zakaźnych-przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach chorób zakaźnych, w przypadku zbiorowych zatruć pokarmowych;
c) przeprowadzanie kontroli sanitarnych/wizytacji obiektów zgodnie z opracowanym planem pracy, oraz przeprowadzanie kontroli pozaplanowych;
d) prowadzenie rzetelnych, czytelnych zapisów i rejestrów dokumentacji wewnętrznej Sekcji
(w tym w oparciu o systemy informatyczne w zakresie chorób zakaźnych i szczepień);
e) obsługa systemów wraz z analizą i wprowadzaniem danych do systemów informatycznych stosowanych w Sekcji Nadzoru Epidemiologii;
f) przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych;
g) prowadzenie postępowania administracyjnego, egzekucyjnego i karno-administracyjnego oraz innych spraw w zakresie administracji państwowej, wynikającej z realizacji zadań;
h) obsługa Punktu przyjęcia próbek do badań sanitarno-epidemiologicznych. Przyjmowanie próbek do badań od pacjentów.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) CV, list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
Klauzula zamieszczana w ogłoszeniu o rekrutacji.
Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o odpowiedniej treści:
|
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych[1] „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zakopanem, będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 )”. |
|
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „danych wrażliwych”)[2] Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zakopanem, będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „dane wrażliwe”), o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679, które sam i dobrowolnie – tj. nie wymaganych przez Administratora w procesie rekrutacji – zamieściłam/łem w dokumentacji rekrutacyjnej. |
Uwaga:
CV kandydatów bez ww. klauzuli oraz własnoręcznego podpisu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
b) oświadczenie kandydata o prowadzeniu lub nie działalności gospodarczej;
c) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
d) kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
f) własnoręcznie podpisany kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze);
g) klauzula obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie (załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze);
h) mile widziana opinia pracodawcy z poprzedniego zakładu pracy.
6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Rekrutacja APK.210.5.2025” należy złożyć osobiście w Sekretariacie Stacji (II piętro), w godzinach 7:30-15:05 lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna
ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane.
Termin składania ofert: do dnia 23 czerwca 2025 r. do godz. 15:05.
7. Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 18 20 68 697 wew. 13.
- Za datę złożenia dokumentów uznaję się datę stempla pocztowego lub termin złożenia
w sekretariacie PSSE w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane. - Dokumenty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą rozpatrywane. - CV kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 22 1 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia.
- PSSE w Zakopanem zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne w celu poinformowania o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie:
- etap I weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
- etap II rozmowa kwalifikacyjna.
- Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/psse-zakopane oraz tablicy informacyjnej w siedzibie PSSE Zakopane.
- Jesteśmy pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego będzie można odebrać osobiście w terminie jednego miesiąca od zakończenia naboru. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
- Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony zawieranej w celu zastępstwa nieobecnego pracownika w trakcie jego usprawiedliwionej nieobecności.
- Stacja zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[1] Wypełnić w przypadku, kiedy kandydat dołącza do dokumentacji rekrutacyjnej dane osobowe w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 ) (np. miejsce zamieszkania, zdjęcie)
[2] Wypełnić w przypadku gdy kandydat do dokumentacji rekrutacyjnej dobrowolnie dołącza tzw. „dane wrażliwe” (np. dane dotyczące stanu zdrowia, przekonań religijnych, poglądów politycznych
Materiały
APK.210.5.25 - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - NEAPK210525_-_Ogłoszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_pracy_-_NE.pdf 0.83MB Załącznik nr 1 - Kwestionariusz dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie
Załącznik_nr_1_-_Kwestionariusz_dla_osoby_ubiegajacej_się_o_zatrudnienie.pdf 0.18MB Załącznik nr 2 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - APK.210.5.2025
Załącznik_nr_2_-_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych_-_APK21052025.pdf 0.11MB