W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na wolne stanowiska pracy - w Sekcji Nadzoru Epidemiologii

09.06.2025

lupka

Zakopane, dnia 9 czerwca 2025 r.

APK.210.5.2025

Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Zakopanem

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a

1. Nazwa stanowiska pracy:

Stażysta / Młodszy asystent (umowa umowę o pracę na czas określony - zastępstwo) w Sekcji Nadzoru Epidemiologii

wymiar etatu: 1, miejsce wykonywania pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
w Zakopanem, powiat tatrzański
.

2. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe:

    a) Stażysta - w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe mające zastosowanie  w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz.U.2010.48.283), na jednym z wyszczególnionych kierunków: pielęgniarstwo, zdrowie publiczne, farmacja, biologia lub pokrewne– wymagany staż pracy jeden rok. Osoba dla której zatrudnienie w stacji sanitarno-epidemiologicznej jest pierwszym zatrudnieniem po ukończeniu studiów.

    b) Młodszy asystent - w związku ze specyfiką stanowiska pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej wymagane jest od kandydata wykształcenie wyższe mające zastosowanie  w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. nr 48 poz. 283), na jednym z wyszczególnionych kierunków: pielęgniarstwo, zdrowie publiczne, farmacja, biologia lub pokrewne, wymagany staż pracy jeden rok.

2) posiadanie wiedzy w zakresie:

- znajomość przepisów prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej;

- przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego i egzekucyjnego;

- ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej;

- znajomość przepisów bhp;

- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących nadzoru nad higieną lecznictwa, nadzoru nad wykonywaniem szczepień ochronnych, postępowania 
w opracowaniu zachorowań na choroby zakaźne.

3) czynne prawo jazdy kat. B /przewóz osób samochodem służbowym.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy z komputerem;
  2. umiejętność pracy w zespole, niekonfliktowy charakter, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie;
  3. dyspozycyjność, doświadczenie pracy w Inspekcji;
  4. wysoka kultura osobista;
  5. komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  6. odporność na stres.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) zapotrzebowanie, przyjmowanie na magazyn oraz wydawanie z magazynu preparatów szczepionkowych;

b) gromadzenie i analiza materiałów dotyczących sytuacji epidemiologicznej chorób zakaźnych-przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach chorób zakaźnych, w przypadku zbiorowych zatruć pokarmowych;

c) przeprowadzanie kontroli sanitarnych/wizytacji obiektów zgodnie z opracowanym planem pracy, oraz przeprowadzanie kontroli pozaplanowych;

d) prowadzenie rzetelnych, czytelnych zapisów i rejestrów dokumentacji wewnętrznej Sekcji

(w tym w oparciu o systemy informatyczne w zakresie chorób zakaźnych i szczepień);

e) obsługa systemów wraz z analizą i wprowadzaniem danych do systemów informatycznych stosowanych w Sekcji Nadzoru Epidemiologii;

f) przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych;

g) prowadzenie postępowania administracyjnego, egzekucyjnego i karno-administracyjnego oraz innych spraw w zakresie administracji państwowej, wynikającej z realizacji zadań;

h) obsługa Punktu przyjęcia próbek do badań sanitarno-epidemiologicznych. Przyjmowanie próbek do badań od pacjentów.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

a) CV, list motywacyjny własnoręcznie podpisany;

Klauzula zamieszczana w ogłoszeniu o rekrutacji.

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o odpowiedniej treści:

Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych[1]

„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zakopanem, będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 )”.

Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „danych wrażliwych”)[2]

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zakopanem, będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „dane wrażliwe”), o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679, które sam i dobrowolnie – tj. nie wymaganych przez Administratora w procesie rekrutacji – zamieściłam/łem w dokumentacji rekrutacyjnej.

Uwaga:

CV kandydatów bez ww. klauzuli oraz własnoręcznego podpisu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.

b) oświadczenie kandydata o prowadzeniu lub nie działalności gospodarczej;

c) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;

d) kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;

f) własnoręcznie podpisany kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze);

g) klauzula obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie (załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze);

h) mile widziana opinia pracodawcy z poprzedniego zakładu pracy.

6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Rekrutacja APK.210.5.2025” należy złożyć osobiście w Sekretariacie Stacji (II piętro), w godzinach 7:30-15:05 lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna
ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane.

Termin składania ofert: do dnia 23 czerwca 2025 r. do godz. 15:05.

7. Dodatkowe informacje:

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 18 20 68 697 wew. 13.
  • Za datę złożenia dokumentów uznaję się datę stempla pocztowego lub termin złożenia
    w sekretariacie PSSE w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane.
  • Dokumenty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
    po terminie nie będą rozpatrywane.
  • CV kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 22 1 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia.
  • PSSE w Zakopanem zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne w celu poinformowania o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie:
    • etap I weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
    • etap II rozmowa kwalifikacyjna.
  • Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/psse-zakopane oraz tablicy informacyjnej w siedzibie PSSE Zakopane.
  • Jesteśmy pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego będzie można odebrać osobiście w terminie jednego miesiąca od zakończenia naboru. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony zawieranej w celu zastępstwa nieobecnego pracownika w trakcie jego usprawiedliwionej nieobecności.
  • Stacja zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
  • Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
    w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 

[1] Wypełnić w przypadku, kiedy kandydat dołącza do dokumentacji rekrutacyjnej dane osobowe w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 ) (np. miejsce zamieszkania, zdjęcie)

[2] Wypełnić w przypadku gdy kandydat do dokumentacji rekrutacyjnej dobrowolnie dołącza tzw. „dane wrażliwe” (np. dane dotyczące stanu zdrowia, przekonań religijnych, poglądów politycznych

Materiały

APK.210.5.25 - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - NE
APK210525​_-​_Ogłoszenie​_o​_naborze​_na​_wolne​_stanowisko​_pracy​_-​_NE.pdf 0.83MB
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie
Załącznik​_nr​_1​_-​_Kwestionariusz​_dla​_osoby​_ubiegajacej​_się​_o​_zatrudnienie.pdf 0.18MB
Załącznik nr 2 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - APK.210.5.2025
Załącznik​_nr​_2​_-​_Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_-​_APK21052025.pdf 0.11MB
{"register":{"columns":[]}}