Nabór na wolne stanowisko pracy - Sekretarka w Sekcji Administracyjno - Technicznej
24.09.2025
APK.210.8.2025
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Zakopanem ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a
1. Nazwa stanowiska pracy: Sekretarka (umowa o pracę na czas określony-zastępstwo) w Sekcji Administracyjno-Technicznej:
a) wymiar etatu: 1;
b) miejsce wykonywania pracy-Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zakopanem, powiat tatrzański.
2. Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie.
3. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie wiedzy w zakresie przepisów prawnych mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz na zajmowanym stanowisku (ustawa o PIS, Kpa, przepisy bhp, p.poż., polityka bezpieczeństwa, instrukcja kancelaryjna, ochrona danych osobowych, dostęp do informacji publicznej).
b) biegła obsługa programów komputerowych MS-office;
c) biegła obsługa systemu Elektroniczne zarządzanie dokumentacją (EZD RP);
d) umiejętność pracy w zespole, niekonfliktowy charakter, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie;
e) zdolność analitycznego myślenia;
f) doświadczenie pracy w Inspekcji sanitarnej lub administracji publicznej na podobnym stanowisku minimum 3 miesiące;
g) wysoka kultura osobista;
h) komunikatywna znajomość języka angielskiego;
i) odporność na stres;
j) korzystanie z pełni praw publicznych;
k) posiadanie prawo jazdy kat. B.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przyjmowanie, rejestrowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem systemu EZD RP, poczty elektronicznej, operatora Poczty Polskiej oraz wysyłanie korespondencji PSSE;
b) dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i prawidłowego przepływu informacji w zakładzie pracy;
c) prowadzenie rejestrów wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt;
d) rozliczanie znaczków pocztowych, przesyłek poleconych;
e) dostarczanie korespondencji wysyłanej z PSSE Zakopane na Pocztę Polską;
f) wypisywanie delegacji służbowych oraz prowadzenie rejestru wypisywanych delegacji;
g) odbieranie telefonów, udzielanie rzetelnych informacji oraz kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych w zakładzie pracy;
h) obsługiwanie urządzeń biurowych (centrala telefoniczna, urządzenie wielofunkcyjne) na zajmowanym stanowisku pracy;
i) archiwizacja dokumentów na stanowisku pracy;
j) prowadzenie samochodu osobowego służbowego.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) CV, list motywacyjny własnoręcznie podpisany. Klauzula zamieszczana w ogłoszeniu o rekrutacji. Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o odpowiedniej treści:
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych1 „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia (UE) 2016/679, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zakopanem, będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 )”. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „danych wrażliwych”)2 Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zakopanem, będącego jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane szczególnych kategorii danych osobowych (tzw. „dane wrażliwe”), o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia (UE) 2016/679, które sam i dobrowolnie – tj. nie wymaganych przez Administratora w procesie rekrutacji – zamieściłam/łem w dokumentacji rekrutacyjnej.
Uwaga: CV kandydatów bez ww. klauzuli oraz własnoręcznego podpisu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
b) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
c) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
e) własnoręcznie podpisany kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze);
f) klauzula obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze);
g) mile widziana opinia pracodawcy z poprzedniego zakładu pracy.
1 Wypełnić w przypadku, kiedy kandydat dołącza do dokumentacji rekrutacyjnej dane osobowe w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 ) (np. miejsce zamieszkania, zdjęcie)
2 Wypełnić w przypadku gdy kandydat do dokumentacji rekrutacyjnej dobrowolnie dołącza tzw. „dane wrażliwe” (np. dane dotyczące stanu zdrowia, przekonań religijnych, poglądów politycznych
6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Rekrutacja APK.210.8.2025” należy złożyć osobiście w Sekretariacie Stacji (II piętro), w godzinach 7:30-15:05 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno–Epidemiologiczna ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane.
Termin składania dokumentów: do dnia 8 października 2025 r. do godz. 15:05.
7. Dodatkowe informacje:
− Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 18 20 68 697.
− Za datę złożenia dokumentów uznaję się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w sekretariacie PSSE w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane.
− Dokumenty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
− CV kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 22 1 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia.
− PSSE w Zakopanem zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne w celu poinformowania o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
− Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie:
• etap I weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
• etap II rozmowa kwalifikacyjna.
− Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/psse-zakopane oraz tablicy informacyjnej w siedzibie PSSE Zakopane.
− Jesteśmy pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
− Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego będzie można odebrać osobiście w terminie jednego miesiąca od zakończenia naboru. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
− Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony zawieranej w celu zastępstwa nieobecnego pracownika w trakcie jego usprawiedliwionej nieobecności.
− Stacja zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
− Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Materiały
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - A - SekretariatAPK210825_-_Ogłoszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_pracy_-_A_-_Sekretariat.pdf 1.27MB Kwestionariusz dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie
Załącznik_nr_1_-_Kwestionariusz_dla_osoby_ubiegajacej_się_o_zatrudnienie.pdf 0.18MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - APK.210.8.2025
Załącznik_nr_2_-_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych_-_APK21082025.pdf 0.11MB