W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZAPYTANIE OFERTOWE - odnowienie pomieszczeń w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a

05.07.2021

zapytanie ofertowe

Znak sprawy: AD.273.6.2021                                                                  Zakopane, dnia 5 lipca 2021 r.

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

Na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej równowartości 130 000,00. PLN,

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Zakopanem zaprasza do składania ofert na: odnowienie pomieszczeń w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej
w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a”.

1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna
ul. Chramcówki 19 a
34-500 Zakopane
tel.:/fax. 18 20 68 410 wew.13

2. Tryb zamówienia

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130 000 PLN udziela się zgodnie z przepisem art. 2 pkt 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) w oparciu o procedury wewnętrzne określone Zarządzeniem Nr 13/2019 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem z dnia 12.12.2019 r.


3. Opis i zakres przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odświeżeniu i odnowieniu pomieszczeń
w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a,
o wskazanej poniżej powierzchni:

a) 536,1 m2

b) 348,6 m2

c) 187,5 m2

 

Odświeżenie i odnowienie przedmiotowych pomieszczeń zawiera również:

- dostarczenie farb, pędzli i pozostałych materiałów niezbędnych do wykonania zadnia,

- przygotowanie podłoża.

a) miejsce dostawy – siedziba Zamawiającego, tj. Powiatowa Stacja Sanitarno–Epidemiologiczna w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a.

b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolorów farb.

c) zamówienie obejmuje, także uprzątnięcie pomieszczeń po zakończeniu wykonania zadania.

d)  Wykonawca udzieli gwarancji na: odnowienia pomieszczeń w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a”.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej w obiekcie PSSE w Zakopanem, przy ul. Chramcówki 19a w celu prawidłowego przygotowania i wycenienia ofert (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność).

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 14 dni roboczych od daty wyłonienia oferenta i podpisania umowy.

Wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności, liczony od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

5. Wykaz załączników:

- załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,

- załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,

- załącznik nr 3 – Formularz ofertowy,

- załącznik nr 4 – projekt umowy,

- załącznik nr 5 – Klauzula obowiązku informacyjnego - w zapytaniu ofertowym.

 

6. Miejsce i termin składania ofert:

Wypełniony w języku polskim formularz „Oferta na odnowienie pomieszczeń w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a” według wzoru określonego w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna – ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane do dnia 19.07.2021 r. do godz. 14:00.

Otwarcie ofert odbędzie się 20.07.2021 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Oferty mogą być dostarczone drogą e-mail na adres: zakopane@psse.malopolska.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Termin związania ofertą wynosi 14 dni od upływu terminu składania ofert.

 

7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcą: Małgorzata Zabłocka, tel. 18 20 68 697 wew. 13 adres e-mail: m.zablocka@psse.malopolska.pl

 

8. Opis sposobu obliczania ceny:

a) Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (PLN),

b) Wykonawca sporządzi ofertę w formie pisemnej na właściwym formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

 

9 . Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierować się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, doświadczeniem, terminem wykonania usługi.

 

10. Informacje o formalnościach, jaki powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu udzielenia zamówienia.

a) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie podpisania umowy.

b) w przypadku gdy Wykonawca , którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

11. Pozostałe informacje:

a) Zamawiający oraz potencjalny Wykonawca związani są treścią zapytania ofertowego. Zamówienie kończy się zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, albo zamknięciem postępowania bez zawarcia umowy.

Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy jeżeli:

- nie została złożona żadna oferta,

- żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,

- cena najkorzystniejszej oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

- Zamawiający stwierdził zaistnienie istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, a których zaistnienie powoduje niemożność zawarcia prawidłowej umowy,

- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian zawartej umowy pod warunkiem zawarcia przez jej obie strony pisemnego aneksu.

 

Dyrektor Powiatowej Stacji

Sanitarno-Epidemiologicznej

w Zakopanem

 

mgr Beata Trojańska

Materiały

Formularz ofertowy
FORMULARZ​_OFERTOWY​_MALOWANIE.doc 0.04MB
Umowa malowanie
Umowa​_malowanie.pdf 0.12MB
Klauzula obowiązku informacyjnego w zapytaniu ofertowym
Klauzula​_obowiązku​_inf​_​_w​_zapytaniu​_ofertowym-​_zamówienia​_publiczne.doc 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}