W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZAPYTANIE OFERTOWE

05.11.2026

zapytanie ofertowe

Zakopane, dnia 5 listopada 2025 r.

A.2600.16.2025

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Dostawa energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 rokuna podstawie § 9 ust. 1–2 Procedury dokonywania zakupów o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem z dnia 26 lipca 2021 r.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem.

2. Dostawę energii elektrycznej należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy.

3. Dostawa energii elektrycznej w ilości 28 MWh dla C11  PPE stanowiących własność Zamawiającego. Zbiorcze zestawienie PPE zawiera załącznik nr 1.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Zamawiający posiada zawarte rozdzielone umowy :
- Umowę na dostawę energii zawartą do dnia 31 grudnia 2025 r. z RENPRO Spółka z o.o.
- Umowę na dystrybucję energii zawartą na czas nieokreślony z TAURON Dystrybucja S.A.

II. Termin realizacji zamówienia:

Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego będzie odbywać się w okresie:
od 1 stycznia  2026 r. do 31 grudnia 2026 r.

III. Termin składania ofert: do 19 listopada 2025 r.

IV. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.

 

V. Kryteria oceny oferty: cena brutto za 1 kWh energii elektrycznej (100%).

Ze względu na zestandaryzowany charakter przedmiotu zamówienia (energia elektryczna), jedynym kryterium różnicującym oferty jest cena. Koszty cyklu życia nie mają zastosowania.

VI. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:

1. Wypełniony w języku polskim formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ”, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- osobiście,  pocztą tradycyjną na adres:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane  

 

- elektronicznie na adres skrzynki doręczeń elektronicznych: AE:PL-39332-81569-HCUJT-18

- pocztą elektroniczną na adres e-mail: psse.zakopane@sanepid.gov.pl

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wszystkich warunków niniejszego zapytania,
w tym warunków przyszłej umowy sprzedaży energii elektrycznej.

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Dokumenty przekazywane w formie papierowej mogą być w postaci:

- kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,

- oryginału.

3. Dokumenty przekazywane elektronicznie mogą być w postaci:

- elektronicznego dokumentu w formacie PDF opatrzonego podpisem elektronicznym.

4 Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie zmówienia jest:

Bożena Kunc, tel. 18 20 686 97 wew. 13;

VII. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą spełnić oraz złożyć Wykonawcy:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci posiadający:

- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną;

- Generalną Umowę Dystrybucyjną (GUD) zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1.

Inne istotne warunki zamówienia:

1. Zamawiający zawrze w czasie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania umowę
z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

2. Warunki przyszłej umowy sprzedaży energii elektrycznej określa niniejsze zapytanie ofertowe. Składając ofertę, Wykonawca potwierdza zapoznanie się z tymi warunkami oraz ich pełną akceptację.

Umowa będzie przewidywała w szczególności:

  • termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury (preferowane e-faktury); za dzień zapłaty uznaje się dzień złożenia zlecenia przelewu w banku Zamawiającego,
  • stałą cenę jednostkową 1 kWh energii elektrycznej obowiązującą przez cały okres umowy,
  • okres rozliczeniowy nie krótszy niż 1 miesiąc (preferowany – 2 miesiące).

Wykonawca zrealizuje zamówienie dla Nabywcy:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a NIP: 7361444897.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśniania (uzupełniania dokumentów).

Załączniki:
Załącznik nr 1 - Zbiorcze zestawienie PPE

Załącznik nr 2 - wzór formularza ofertowego „Oferta na dostawę energii  elektrycznej”

Załącznik nr 3 - projekt Umowy sprzedaży energii elektrycznej

Załącznik nr 4 - klauzula ochrona danych osobowych.

Materiały

A.2600.16.2025 - Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej - 2026
A2600162025​_-​_Zapytanie​_ofertowe​_na​_dostawę​_energii​_elektrycznej​_-​_2026.pdf 1.36MB
Załącznik nr 1 - Zbiorcze zestawienie PPE
Załącznik​_nr​_1​_-​_Zbiorcze​_zestawienie​_PPE.pdf 0.45MB
Załącznik nr 2 - wzór formularza ofertowego
Załącznik​_nr​_2​_-​_wzór​_formularza​_ofertowego.docx 0.03MB
Załącznik nr 2 - wzór formularza ofertowego
Załącznik​_nr​_2​_-​_wzór​_formularza​_ofertowego.pdf 0.45MB
Załącznik nr 3 - projekt Umowy sprzedaży energii elektrycznej
Załącznik​_nr​_3​_-​_projekt​_Umowy​_sprzedaży​_energii​_elektrycznej.pdf 0.64MB
Załącznik nr 4 Klauzula ochrony danych osobowych
Załącznik​_nr​_4​_Klauzula​_ochrony​_danych​_osobowych.pdf 0.45MB
Załączniki do umowy
Załączniki​_do​_umowy.pdf 0.43MB
{"register":{"columns":[]}}