ZAPYTANIE OFERTOWE
05.11.2026
Zakopane, dnia 5 listopada 2025 r.
A.2600.16.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Dostawa energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku” na podstawie § 9 ust. 1–2 Procedury dokonywania zakupów o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem z dnia 26 lipca 2021 r.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem.
2. Dostawę energii elektrycznej należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
3. Dostawa energii elektrycznej w ilości 28 MWh dla C11 PPE stanowiących własność Zamawiającego. Zbiorcze zestawienie PPE zawiera załącznik nr 1.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający posiada zawarte rozdzielone umowy :
- Umowę na dostawę energii zawartą do dnia 31 grudnia 2025 r. z RENPRO Spółka z o.o.
- Umowę na dystrybucję energii zawartą na czas nieokreślony z TAURON Dystrybucja S.A.
II. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego będzie odbywać się w okresie:
od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
III. Termin składania ofert: do 19 listopada 2025 r.
IV. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.
V. Kryteria oceny oferty: cena brutto za 1 kWh energii elektrycznej (100%).
Ze względu na zestandaryzowany charakter przedmiotu zamówienia (energia elektryczna), jedynym kryterium różnicującym oferty jest cena. Koszty cyklu życia nie mają zastosowania.
VI. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:
1. Wypełniony w języku polskim formularz „OFERTA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ”, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:
- osobiście, pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane
- elektronicznie na adres skrzynki doręczeń elektronicznych: AE:PL-39332-81569-HCUJT-18
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: psse.zakopane@sanepid.gov.pl
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wszystkich warunków niniejszego zapytania,
w tym warunków przyszłej umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Dokumenty przekazywane w formie papierowej mogą być w postaci:
- kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- oryginału.
3. Dokumenty przekazywane elektronicznie mogą być w postaci:
- elektronicznego dokumentu w formacie PDF opatrzonego podpisem elektronicznym.
4 Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
5. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w sprawie zmówienia jest:
Bożena Kunc, tel. 18 20 686 97 wew. 13;
VII. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą spełnić oraz złożyć Wykonawcy:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci posiadający:
- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną;
- Generalną Umowę Dystrybucyjną (GUD) zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1.
Inne istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający zawrze w czasie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania umowę
z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Warunki przyszłej umowy sprzedaży energii elektrycznej określa niniejsze zapytanie ofertowe. Składając ofertę, Wykonawca potwierdza zapoznanie się z tymi warunkami oraz ich pełną akceptację.
Umowa będzie przewidywała w szczególności:
- termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury (preferowane e-faktury); za dzień zapłaty uznaje się dzień złożenia zlecenia przelewu w banku Zamawiającego,
- stałą cenę jednostkową 1 kWh energii elektrycznej obowiązującą przez cały okres umowy,
- okres rozliczeniowy nie krótszy niż 1 miesiąc (preferowany – 2 miesiące).
Wykonawca zrealizuje zamówienie dla Nabywcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a NIP: 7361444897.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśniania (uzupełniania dokumentów).
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Zbiorcze zestawienie PPE
Załącznik nr 2 - wzór formularza ofertowego „Oferta na dostawę energii elektrycznej”
Załącznik nr 3 - projekt Umowy sprzedaży energii elektrycznej
Załącznik nr 4 - klauzula ochrona danych osobowych.
Materiały
A.2600.16.2025 - Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej - 2026A2600162025_-_Zapytanie_ofertowe_na_dostawę_energii_elektrycznej_-_2026.pdf 1.36MB Załącznik nr 1 - Zbiorcze zestawienie PPE
Załącznik_nr_1_-_Zbiorcze_zestawienie_PPE.pdf 0.45MB Załącznik nr 2 - wzór formularza ofertowego
Załącznik_nr_2_-_wzór_formularza_ofertowego.docx 0.03MB Załącznik nr 2 - wzór formularza ofertowego
Załącznik_nr_2_-_wzór_formularza_ofertowego.pdf 0.45MB Załącznik nr 3 - projekt Umowy sprzedaży energii elektrycznej
Załącznik_nr_3_-_projekt_Umowy_sprzedaży_energii_elektrycznej.pdf 0.64MB Załącznik nr 4 Klauzula ochrony danych osobowych
Załącznik_nr_4_Klauzula_ochrony_danych_osobowych.pdf 0.45MB Załączniki do umowy
Załączniki_do_umowy.pdf 0.43MB