W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Kierownik Składnicy w Ełku w Biurze Logistyki

Oferta pracy nr RARS 115/Z/BL/11/25 - Kierownik Składnicy w Ełku w Biurze Logistyki

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 28-11-2025

Informacje o ofercie

Dołącz do Biura Logistyki jako: Kierownik Składnicy w Ełku w Biurze Logistyki

Zakres obowiązków

    1. Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju podległej jednostki.
    2. Sprawowanie nadzoru nad procesami w podległej jednostce.
    3. Dostosowywanie i usprawnianie procesów.
    4. Zarządzanie, motywowanie, rozwijanie umiejętności podległych zespołów.
    5. Wypełnianie zadań statutowych związanych z zarządzaniem rezerwami strategicznymi.
    6. Reprezentowanie RARS na spotkaniach z kontrahentami oraz przedstawicielami organów administracji publicznej.
    7. Pozyskiwanie Partnerów Biznesowych na lokalnym rynku.
    8. Ścisła współpraca z kierownictwem innych Składnic, w celu poszukiwania synergii i wymiany doświadczeń.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: warmińsko-mazurskie
19-301 Ełk, Nowa Wieś Ełcka, ul. Wilcza 2

Wymagania

Wymagania niezbędne
    1. Wykształcenie wyższe.
    2. Co najmniej 5-letni staż pracy/doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym.
    3. Znajomość ustawy o rezerwach strategicznych.
    4. Znajomość zasad, standardów, procesów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych.
    5. Znajomość rynku usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych.
    6. Doświadczenie w zarządzaniu projektami lub zadaniami o charakterze strategicznym.
    7. Prawo jazdy kat. B.
    8. Wymagane umiejętności i kompetencje:
      • umiejętność kierowania i pracy w zespole;
      • myślenie strategiczne;
      • odporność na pracę pod wpływem stresu;
      • zdolności organizacyjne;
      • umiejętność podejmowania decyzji;
      • nastawienie na cel.
Wymagania pożądane
    1. Wiedza z zakresu Prawa Zamówień Publicznych i ustawy o finansach publicznych.
    2. Doświadczenie w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
    3. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
    4. Doświadczenie w pracy z systemem SAP.

Wymagane dokumenty

    1. Życiorys (CV)
    2. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
    3. Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.

Benefity

    1. Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
    2. Premie miesięczne uzależnione od wyników pracy.
    3. Dostęp do platformy językowej oraz innych platform edukacyjnych.
    4. Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie i opieki medycznej.
    5. Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
      • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
      • Dodatek świąteczny.

Przepisy dot. sygnalistów

Informujemy, że w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych stosowane są przepisy o sygnalistach, więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem Sygnaliści.

Informujemy, że osoba na stanowisku kierowniczym podlega zapisom ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej (Dz.U. z 2025 r. poz. 499).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

{"register":{"columns":[]}}