Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 18 lipca 2025 r., znak: WOOŚ.420.8.2025.LP, zawiadamiające strony postępowania o wydaniu decyzji z dnia 16 lipca 2025r., znak: WOOŚ.420.8.2025.LP umarzającej w całości jako bezprzedmiotowe postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa fragmentów sieci infrastruktury elektroenergetycznej, dróg, obiektów inżynierskich, rowów drogowych, zjazdów, zbiorników retencyjnych oraz konserwacja i przebudowa rowów melioracyjnych, w ramach przedsięwzięcia pn.: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Piaski - Hrebenne - odcinek nr 4: węzeł „Izbica" („Tarzymiechy") bez węzła-węzeł „Zamość Sitaniec" („Sitaniec") wraz z węzłem"
21.07.2025
Materiały
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 18 lipca 2025 r., znak: WOOŚ.420.8.2025.LPObwieszczenie_RDOŚ_Lublin_WOOŚ42082025LP_18_07_2025.pdf 0.10MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 21.07.2025 08:18 Barbara Stachura - Moryc
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Leszek Puchała
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 18 lipca 2025 r., znak: WOOŚ.420.8.2025.LP, zawiadamiające strony postępowania o wydaniu decyzji z dnia 16 lipca 2025r., znak: WOOŚ.420.8.2025.LP umarzającej w całości jako bezprzedmiotowe postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa fragmentów sieci infrastruktury elektroenergetycznej, dróg, obiektów inżynierskich, rowów drogowych, zjazdów, zbiorników retencyjnych oraz konserwacja i przebudowa rowów melioracyjnych, w ramach przedsięwzięcia pn.: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Piaski - Hrebenne - odcinek nr 4: węzeł „Izbica" („Tarzymiechy") bez węzła-węzeł „Zamość Sitaniec" („Sitaniec") wraz z węzłem" | 1.0 | 21.07.2025 08:18 Barbara Stachura - Moryc |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP