W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 28 lipca 2025 r., znak: WOOŚ.420.12.2025.LP, zawiadamiające strony postępowania, o wszczętym postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Budowa i przebudowa dróg w celu uzyskania wymaganych parametrów technicznych; budowa i przebudowa systemu odwodnienia dróg oraz infrastruktury technicznej w zw. z przedsięwzięciem pn.: „Budowa drogi ekspresowej S17 Piaski-Hrebenne, odcinek nr 3: Węzeł „Krasnystaw Północ" („Krasnystaw I") wraz z węzłem - węzeł „Izbica" („Tarzymiechy") wraz z węzłem"

29.07.2025

Materiały

Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 28 lipca 2025 r., znak: WOOŚ.420.12.2025.LP
Obwieszczenie​_RDOŚ​_Lublin​_WOOŚ420122025LP​_28​_07​_2025.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.07.2025 09:51 Barbara Stachura - Moryc
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Leszek Puchała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 28 lipca 2025 r., znak: WOOŚ.420.12.2025.LP, zawiadamiające strony postępowania, o wszczętym postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Budowa i przebudowa dróg w celu uzyskania wymaganych parametrów technicznych; budowa i przebudowa systemu odwodnienia dróg oraz infrastruktury technicznej w zw. z przedsięwzięciem pn.: „Budowa drogi ekspresowej S17 Piaski-Hrebenne, odcinek nr 3: Węzeł „Krasnystaw Północ" („Krasnystaw I") wraz z węzłem - węzeł „Izbica" („Tarzymiechy") wraz z węzłem" 1.0 29.07.2025 09:51 Barbara Stachura - Moryc

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}