Tytuł/stanowisko: Stanowisko ds. stanu posiadania (umowa na zastępstwo)
Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza nabór kandydatów na stanowisko ds. stanu posiadania (umowa na zastępstwo) w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi, ul. Jana Matejki 16.
Informacje o ofercie
Podstawą prawną jest:
Pismo Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.07.2025 roku (zn. spr. GK.1101.35.2025) w sprawie rekrutacji na wolne stanowiska pracy w jednostkach organizacyjnych LP, Zarządzenie nr 28/2025 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi z dnia 08 sierpnia 2025 r. w sprawie ustalenia Regulaminu rekrutacji na wolne stanowiska pracy w jednostkach organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi oraz w biurze RDLP w Łodzi (zn. spr. DO.1101.28.2025).
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wyłączeń gruntów leśnych z produkcji w trybie ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz przygotowywanie projektów decyzji.
2. Przygotowywanie projektów postanowień związanych z opiniowaniem kierunków rekultywacji gruntów oraz w sprawie uznania rekultywacji w kierunku leśnym.
3. Przygotowywanie projektów postanowień dotyczących uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
4. Dyspozycyjność związana z wykonywaniem wizji terenowych w postępowaniach dotyczących wyłączeń gruntów leśnych z produkcji leśnej, w sprawie uznania rekultywacji w kierunku leśnym, a także czynności kontrolnych w nadzorowanych przez RDLP w Łodzi jednostkach.
5. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie swojego działania.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkie
Wymagania
1. Wykształcenie wyższe: leśne lub administracyjne lub prawne lub geodezyjne.
2. Doświadczenie w zakresie przyjmowania i udzielania informacji branżowych interesantom.
3. Znajomość przepisów w zakresie: ustawy z 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach.
4. Znajomość obsługi programów MS Office, w tym bardzo dobra Word i Excel.
Mile widziane dodatkowe umiejętności, w tym m.in.:
1. Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stanem posiadania w Lasach Państwowych.
2. Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z administracją państwową lub samorządową.
3. Prawo jazdy kat. B.
4. Kursy, szkolenia z zakresu prawa administracyjnego przydatne w zakresie wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku pracy.
5. Kursy komputerowe (np. certyfikat ECDL lub inne).
6. Doświadczenie w orzekaniu organu I lub II instancji poprzez wydawanie m.in. decyzji administracyjnych na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego z zakresu leśnictwa, rolnictwa i gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego.
7. Pożądane kompetencje: radzenie sobie ze stresem, współpraca w zespole, odpowiedzialność i rzetelność, sumienność i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, dążenie do rezultatów, rozwiązywanie problemów, wykazywanie się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją czasu pracy, otwartość na zmiany, wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty
1. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1).
2. List motywacyjny.
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań formalnych w zakresie wykształcenia – dyplom/dyplomy wyższych uczelni.
4. Kserokopie świadectw pracy, dokumentujące staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
5. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w biurze RDLP w Łodzi (załącznik nr 2).
6. Oświadczenia kandydata (załącznik nr 3).
7. Ewentualnie kserokopie innych dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, np. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp.
Benefity
1. Zatrudnienie oparte na umowę o pracę na czas określony – umowa na zastępstwo do dnia zakończenia usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika zatrudnionego na stanowisku Specjalisty SL ds. stanu posiadania w wymiarze pełnego etatu.
2. Wynagrodzenie zgodne z przepisami obowiązującymi w PGL LP.
3. Świadczenia socjalne zgodnie z przepisami branżowymi.
4. Możliwość rozwoju zawodowego.
5. Odpowiedzialna praca w dynamicznym zespole.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Weronika Spisak
- Telefon: 724722205
- e-mail: weronika.spisak@lodz.lasy.gov.pl
- Adres: ul. Matejki 16, Łódź
Materiały
Ogłoszenie o naborze - stan posiadania (umowa na zastępstwo)18092025_Ogłoszenie_o_naborze_-_stan_posiadania_-_umowa_na_zastępstwo_-_18092025.pdf 0.22MB Załącznik 1 - Kwestionariusz Osobowy kandydata na pracownika LP
Załącznik_1_do_ogłoszenia_o_naborze_-_Kwestionariusz_osobowy_kandydata_na_pracownika_LP.docx 0.02MB Załącznik 2 - Klauzula kandydata PGL LP
Załącznik_2_do_ogłoszenia_o_naborze_Klauzula_kandydat_PGL_LP.docx 0.02MB Załącznik 3 - Oświadczenie kandydata
Załącznik_3_do_ogłoszenia_o_naborze_-_Oświadczenie_kandydata.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.09.2025 08:45 Monika Karzatka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Karzatka-Kobalczyk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Stanowisko ds. stanu posiadania (umowa na zastępstwo) | 1.0 | 10.09.2025 08:45 Monika Karzatka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP