W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Promocja w Singapurze polskiego sektora biżuterii i wyrobów z bursztynu

26.09.2022

26 września 2022 r., w przededniu inauguracji największych w Azji targów biżuterii i kamieni szlachetnych “Jewellery&Gem World Singapore” odbyło się ekskluzywne wydarzenie promujące polski sektor biżuterii i wyrobów z bursztynu.

“Jewellery from Poland. Amber - Treasure of the Baltic Sea”

Spotkanie adresowane było do przedstawicieli singapurskiej prasy lifestyle’owej i przemysłu modowego, członków stowarzyszenia producentów i dystrybutorów biżuterii oraz przedstawicieli sektora bankowości inwestycyjnej i wealth managment.

Otwierając śniadanie prasowe “Jewellery from Poland. Amber - Treasure of the Baltic Sea” Ambasador Magdalena Bogdziewicz podkreślała autentyczność i walory estetyczne oraz wartość inwestycyjną biżuterii bursztynowej łączonej ze srebrem, bądź – coraz częściej – ze złotem oraz jakość pracy jubilerskiej, wynikającą z przekazywanej z pokoleń na pokolenia tradycji rzemieślniczej. Wraz z nowatorskim wzornictwem przyciąga ona zainteresowanie najbardziej wyrafinowanych odbiorców na świecie, w tym w Azji. Z doświadczeń polskich projektantów i eksporterów biżuterii z bursztynu i srebra, wartej 300 mln EUR rocznie, wynika, że nabywcy w Chinach i krajach Azji Południowej i Wschodniej, która odpowiada za 40 % odbioru polskiego eksportu, cenią sobie także szczególnie – obok walorów estetycznych i inwestycyjnych - związki bursztynu z buddyzmem i jego lecznicze właściwości, a także biżuterię jantarową o intensywnie czerwonym kolorze.

W czasie spotkania, prowadzonego przez znaną dziennikarkę Chloe Cho miała także miejsce prezentacja Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynu oraz lokalnego Stowarzyszenia Producentów Biżuterii, dotycząca charakterystyki rynku singapurskiego oraz rosnącej popularności certyfikatów pochodzenia biżuterii.  

Sesji informacyjnej towarzyszył entuzjastycznie odebrany pokaz polskiej biżuterii prezentowanej przez modelki ubranej w stroje lokalnej marki Akinn i loteria upominków bursztynowych.  

W śniadaniu prasowym z udziałem ok. 50 osób, zorganizowanym z inicjatywy ZBH PAiH przy wsparciu Ambasady RP, wzięło udział 5 polskich podmiotów, prezentujących swoją ofertę na targach:  

Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynu, firmy: Amber Apple, Gem Amber, Gielo, Silvam, a także mająca związki z Polską lokalna spółka Baltica Pte Ltd. W części networkingowej spotkania goście mieli okazję spróbować polskich produktów kulinarnych; znacznym zainteresowaniem cieszyła się także możliwość zakupu na miejscu prezentowanych wyrobów z bursztynu.

Zdjęcia (15)

{"register":{"columns":[]}}