Ocena polowa materiału szkółkarskiego
Procedura składania wniosku o dokonanie oceny polowej materiału siewnego roślin sadowniczych
Wniosek o dokonanie oceny polowej materiału siewnego roślin sadowniczych składa dostawca do wojewódzkiego inspektora właściwego ze względu na położenie plantacji.
Wniosek składa się w terminie:
- do dnia 10 marca – dla materiału szkółkarskiego mateczników porzeczek i agrestu,
- do dnia 30 maja - dla pozostałego materiału szkółkarskiego.
Do wniosku dołącza się:
- oświadczenie dostawcy będącego zachowującym odmianę, że materiał został wyprodukowany zgodnie z metodyką hodowli przyjętą dla danej odmiany albo
- świadectwo oceny polowej albo szkółkarski dokument towarzyszący albo etykietę urzędową wydaną dla tego materiału,
- oryginał lub kopię dokumentu zakupu materiału,
- informację o wynikach oceny laboratoryjnej – w przypadku gdy materiał podlega ocenie laboratoryjnej lub zostały pobrane próby gleby i podłoża.
Materiały
Dokument dostawcydokument_dostawcy.doc 0.14MB Szkółkarski dokument dostawcy
szkolkarski_dokument_dostawcy.doc 0.14MB Świadectwo oceny polowej materiału szkółkarskiego
swiadectwo_oceny_polowej_materialu_szkolkarskiego.pdf 0.44MB Zgłoszenie produkcji materiału szkółkarskiego CAC
zgloszenie_produkcji_materialu_szkolkarskiego_cac.doc 0.06MB