W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym

Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wymiar etatu: 1 etat Liczba stanowisk pracy: 1

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 16-06-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata


 

Opole, 21 sierpnia 2025 roku

 

Wyniki z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu - ogłoszenie nr 152635 z 5 czerwca 2025 roku.

W dniu 30 czerwca 2025 roku przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu.

Informuję, że w związku z zakończeniem procedury naboru została wyłoniona kandydatka na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu:

Pani Magdalena Panek, zam. Opole.

 

 

 


 

Opole, 3 lipca 2025 roku

 

Wyniki z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu - ogłoszenie nr 152635 z 5 czerwca 2025 roku.

W dniu 30 czerwca 2025 roku przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu.

Informuję, że w związku z zakończeniem procedury naboru została wyłoniona kandydatka na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu:

Pani Violetta Skowron, zam. Opole.

Informacje o ofercie

 

Adres urzędu

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu

45-853 Opole, ul. Wrocławska 172

Miejsca wykonywania pracy:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu, ul. Wrocławska 172, 45-853 Opole oraz teren województwa opolskiego

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie Działem Finansowym i organizowanie jego pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,
  • nadzór nad wykonywaniem zadań Działu Finansowego,
  • prowadzenie rachunkowości Wojewódzkiego Inspektoratu,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,  
  • opracowywanie rocznego planu finansowego i czuwanie nad planowym jego wykonaniem oraz sporządzanie niezbędnych korekt planu rocznego,
  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem, monitorowaniem realizacji oraz sprawozdawczością w układzie budżetu zadaniowego,
  • sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych i statystycznych,
  • nadzór nad sporządzaniem rozliczeń z ZUS oraz urzędem skarbowym, nad procesem windykacji, nad funkcjonowaniem kasy jednostki.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Siedziba Inspektoratu obejmuje piętrowy budynek. Biuro usytuowane na pierwszym piętrze. Poruszanie się po budynku może stanowić barierę dla osób mających trudności z poruszaniem się (brak windy). Budynek wyposażony w podjazd. Przemieszczanie się w terenie samochodem służbowym.

Wymagania

niezbędne

  • wykształcenie: średnie lub wyższe, jedno z poniższych, zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych:
  1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
  2. ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letnią praktyki w księgowości,
  3. osoba posiada wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. osoba posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość KPA,
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa,
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • znajomość zagadnień dotyczących zarządzania zespołem (zasobami ludzkimi),
  • umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych oraz finansowo-księgowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • odporność na stres,
  • komunikatywność,
  • nieposzlakowana opinia,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

wymagania dodatkowe:

  • preferowane co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w jednostkach administracji publicznej, zwłaszcza na stanowisku kierowniczym,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • terminowość,
  • rzetelność,
  • dyspozycyjność,
  • zdolności motywowania innych,
  • zdolności łagodzenia konfliktów w zespole.

Wymagane dokumenty

dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • oświadczenia o spełnieniu pozostałych wymagań niezbędnych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność-w przypadku kandydatów/kandydatek, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  • oświadczenia o spełnieniu pozostałych wymagań dodatkowych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

Benefity

co oferujemy:

  • czasowa możliwość indywidualnego rozkładu czasu pracy - możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy,
  • możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu z przełożonym (bez stałego, ciągłego charakteru),
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego,
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii, przerw świątecznych,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • miejsce do odświeżenia się,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korygujących wzrok lub szkieł kontaktowych do pracy przy komputerze,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • spokojna okolica,
  • stabilne zatrudnienie  w jednostce administracji państwowej z wieloletnia tradycją,
  • zatrudnienie w korpusie służby cywilnej na podstawie umowy o pracę bez okresu próbnego), pierwsza umowa – zawarta na okres 12 miesięcy,
  • szkolenia i rozwój osobisty, możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach i zespołach.

dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami może Pani/Pan je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością może Pani/Pan skorzystać z pierwszeństwa
    w zatrudnieniu – należy złożyć wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.

warunki pracy:

warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca wykonywana głównie w siedzibie WIORiN Opole ale również na terenie województwa opolskiego (wyjazdy w celu realizacji zadań finansowych). Praca umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Gotowość do krajowych wyjazdów szkoleniowych. Współpraca z klientem zewnętrznym. Stres. Bezpośrednie kierowanie grupą pracowników. Zagrożenie korupcją. Praca na wysokości do 3 metrów. Dźwiganie (przemieszczanie towarów zgodnie z normą). Prowadzenie samochodu służbowego kat. B – dla osób posiadających prawo jazdy.

dodatkowe informacje:

  • Jeśli zostanie Pani/Pan zakwalifikowana/y do kolejnego etapu, powiadomimy Panią/Pana o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podała Pani/Pan adresu e-mail).
  • Oświadczenia prosimy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadała Pani/Pan po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Prosimy nie przesyłać wszystkich dokumentów, które Pani/Pan uzna, że mogą pomóc w naborze. Prosimy o przesłanie tylko tych, których wymagamy lub zalecamy.
  • Prosimy zwrócić uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – o rzetelną ocenę, czy odpowiada Pani/Panu taka praca.
  • Złożone przez Panią/Pana dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, nr telefonu.
  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dn. 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy o wprowadzonej Procedurze Zgłoszeń Wewnętrznych i Podejmowania Działań Następczych w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu, zamieszczonej na https://www.gov.pl/web/wiorin-opole/zgloszenia.

termin składania dokumentów:

do 16 czerwca 2025 roku (decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu)

miejsce składania dokumentów:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa

ul. Wrocławska 172

45-835 Opole

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 152635”.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.77/4744619 wew. 37 lub adresem e-mail: kadry@opole.piorin.gov.pl.

 

przetwarzanie danych osobowych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa,  z siedzibą w Opolu, przy ul. Wrocławskiej 172, 45-835 Opole.

Kontakt do Inspektora Ochrona Danych: in-opole@piorn.gov.pl

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.

Posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Oferty osób odrzuconych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty objęcia stanowiska przez wybranego kandydata/kandydatkę. W terminie 14 dni od zakończenia naboru, na pisemny wniosek kandydata, dokumenty mogą zostać zwrócone za osobistym pokwitowaniem odbioru.

 

 

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

wynik naboru
ogłoszenie​_zakonczonego​_naboru​_2.docx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.06.2025 00:05 Oktawiusz Milo
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Magosz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 4.0 22.08.2025 14:56 Oktawiusz Milo
Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 3.0 22.08.2025 14:55 Oktawiusz Milo
Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 2.0 03.07.2025 14:46 Oktawiusz Milo
Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 1.0 05.06.2025 00:05 Oktawiusz Milo

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}