Tytuł/stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym
Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wymiar etatu: 1 etat Liczba stanowisk pracy: 1
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Opole, 21 sierpnia 2025 roku
Wyniki z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu - ogłoszenie nr 152635 z 5 czerwca 2025 roku.
W dniu 30 czerwca 2025 roku przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu.
Informuję, że w związku z zakończeniem procedury naboru została wyłoniona kandydatka na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu:
Pani Magdalena Panek, zam. Opole.
Opole, 3 lipca 2025 roku
Wyniki z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu - ogłoszenie nr 152635 z 5 czerwca 2025 roku.
W dniu 30 czerwca 2025 roku przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu.
Informuję, że w związku z zakończeniem procedury naboru została wyłoniona kandydatka na stanowisko: Główny księgowy w Dziale Finansowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu:
Pani Violetta Skowron, zam. Opole.
Informacje o ofercie
Adres urzędu
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu
45-853 Opole, ul. Wrocławska 172
Miejsca wykonywania pracy:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu, ul. Wrocławska 172, 45-853 Opole oraz teren województwa opolskiego
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie Działem Finansowym i organizowanie jego pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,
- nadzór nad wykonywaniem zadań Działu Finansowego,
- prowadzenie rachunkowości Wojewódzkiego Inspektoratu,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- opracowywanie rocznego planu finansowego i czuwanie nad planowym jego wykonaniem oraz sporządzanie niezbędnych korekt planu rocznego,
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem, monitorowaniem realizacji oraz sprawozdawczością w układzie budżetu zadaniowego,
- sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych i statystycznych,
- nadzór nad sporządzaniem rozliczeń z ZUS oraz urzędem skarbowym, nad procesem windykacji, nad funkcjonowaniem kasy jednostki.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Wymagania
niezbędne
- wykształcenie: średnie lub wyższe, jedno z poniższych, zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letnią praktyki w księgowości,
- osoba posiada wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- osoba posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- znajomość KPA,
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów prawa pracy,
- znajomość zagadnień dotyczących zarządzania zespołem (zasobami ludzkimi),
- umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych oraz finansowo-księgowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
- odporność na stres,
- komunikatywność,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
wymagania dodatkowe:
- preferowane co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w jednostkach administracji publicznej, zwłaszcza na stanowisku kierowniczym,
- prawo jazdy kategorii B,
- terminowość,
- rzetelność,
- dyspozycyjność,
- zdolności motywowania innych,
- zdolności łagodzenia konfliktów w zespole.
Wymagane dokumenty
dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- oświadczenia o spełnieniu pozostałych wymagań niezbędnych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność-w przypadku kandydatów/kandydatek, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
- oświadczenia o spełnieniu pozostałych wymagań dodatkowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
Benefity
co oferujemy:
- czasowa możliwość indywidualnego rozkładu czasu pracy - możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy,
- możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu z przełożonym (bez stałego, ciągłego charakteru),
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego,
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
- miejsce parkingowe na terenie urzędu,
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii, przerw świątecznych,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- miejsce do odświeżenia się,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- nagrody jubileuszowe,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- dofinansowanie do zakupu okularów korygujących wzrok lub szkieł kontaktowych do pracy przy komputerze,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- spokojna okolica,
- stabilne zatrudnienie w jednostce administracji państwowej z wieloletnia tradycją,
- zatrudnienie w korpusie służby cywilnej na podstawie umowy o pracę bez okresu próbnego), pierwsza umowa – zawarta na okres 12 miesięcy,
- szkolenia i rozwój osobisty, możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach i zespołach.
dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami może Pani/Pan je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Jako osoba z niepełnosprawnością może Pani/Pan skorzystać z pierwszeństwa
w zatrudnieniu – należy złożyć wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
warunki pracy:
warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca wykonywana głównie w siedzibie WIORiN Opole ale również na terenie województwa opolskiego (wyjazdy w celu realizacji zadań finansowych). Praca umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Gotowość do krajowych wyjazdów szkoleniowych. Współpraca z klientem zewnętrznym. Stres. Bezpośrednie kierowanie grupą pracowników. Zagrożenie korupcją. Praca na wysokości do 3 metrów. Dźwiganie (przemieszczanie towarów zgodnie z normą). Prowadzenie samochodu służbowego kat. B – dla osób posiadających prawo jazdy.
dodatkowe informacje:
- Jeśli zostanie Pani/Pan zakwalifikowana/y do kolejnego etapu, powiadomimy Panią/Pana o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podała Pani/Pan adresu e-mail).
- Oświadczenia prosimy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadała Pani/Pan po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Prosimy nie przesyłać wszystkich dokumentów, które Pani/Pan uzna, że mogą pomóc w naborze. Prosimy o przesłanie tylko tych, których wymagamy lub zalecamy.
- Prosimy zwrócić uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – o rzetelną ocenę, czy odpowiada Pani/Panu taka praca.
- Złożone przez Panią/Pana dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, nr telefonu.
- Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dn. 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy o wprowadzonej Procedurze Zgłoszeń Wewnętrznych i Podejmowania Działań Następczych w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu, zamieszczonej na https://www.gov.pl/web/wiorin-opole/zgloszenia.
termin składania dokumentów:
do 16 czerwca 2025 roku (decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu)
miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa
ul. Wrocławska 172
45-835 Opole
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 152635”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.77/4744619 wew. 37 lub adresem e-mail: kadry@opole.piorin.gov.pl.
przetwarzanie danych osobowych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa, z siedzibą w Opolu, przy ul. Wrocławskiej 172, 45-835 Opole.
Kontakt do Inspektora Ochrona Danych: in-opole@piorn.gov.pl
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.
Posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Oferty osób odrzuconych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty objęcia stanowiska przez wybranego kandydata/kandydatkę. W terminie 14 dni od zakończenia naboru, na pisemny wniosek kandydata, dokumenty mogą zostać zwrócone za osobistym pokwitowaniem odbioru.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Katarzyna Magosz
- e-mail: kadry@opole.piorin.gov.pl
- Adres: 45-853 Opole, ul. Wrocławska 172
Materiały
wynik naboruogłoszenie_zakonczonego_naboru_2.docx 0.05MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.06.2025 00:05 Oktawiusz Milo
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Magosz
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 | 4.0 | 22.08.2025 14:56 Oktawiusz Milo |
| Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 | 3.0 | 22.08.2025 14:55 Oktawiusz Milo |
| Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 | 2.0 | 03.07.2025 14:46 Oktawiusz Milo |
| Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy w Dziale Finansowym - nr 152635 z 05.06.2025 | 1.0 | 05.06.2025 00:05 Oktawiusz Milo |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP